עד כמה חשוב - אם בכלל - השירות בתחום הזה? איך עובד תהליך הקניה? זמני משלוח? מחירים? אחריות?
 
תפסנו לראיון את את המנכ"ל והבעלים של "בסיסי עץ האורן", החברה הגדולה ביותר לבסיסי מיטה, לעזור לנו טיפה להבין את הנושא, לפני שאנחנו קונים בסיס מיטה ולהבין מה הופך את "בסיסי עץ האורן" לחברה הגדולה ביותר בישראל בתחום בסיסי המיטה.

ממה עשוי בסיס למיטה ולמה?
בסיס למיטה לרוב יהיה עשוי מעץ כשאנחנו ב"בסיסי עץ האורן" עובדים עם עץ אורן מלא. כלומר 100% עץ טבעי. ללא כימיקלים וללא ציפויים סינטטיים. הסיבה שאנחנו בונים עם עץ מלא היא גם בריאותית כמובן, עדיף להיות מוקף בעץ טבעי שאינו מעובד בכימיקלים לאורך שעות השינה, וגם ההרגשה הטובה, הנעימה והרגועה שעץ האורן הטבעי נותן.

את העץ אגב אנו מייבאים במיוחד מיערות פינלנד (יערות מתחדשים, כלומר שותלים ביערות אלו עץ חדש במקום כל עץ שנכרת).
עץ האורן הפיני הוא העץ האיכותי והיפה ביותר שבעצי האורן, צפוף מאוד ולכן גם מאוד חזק ועמיד, בעל ריח עץ טבעי ועדין. הטופ בסטנדרט אירופאי.

מה לגבי העיצוב? יש חשיבות לעיצוב?
העיצוב שלנו הוא עיצוב מינימליסטי וטבעי, בהשראת סקנדינביה ויפן. העיצוב המינימליסטי - בשילוב עם העץ הטבעי עצמו - מעניקים רוגע ושלווה בחדר השינה. ובסופו של דבר זה מה שכולנו בעצם מחפשים. לשכב על המיטה ולהירגע.

קולקציית "Zen" שעיצבנו מתארת את הפילוסופיה העיצובית שלנו בצורה הטובה ביותר. קולקציית Zen, מאופיינת במשטחים גדולים של עץ, המשרים אווירה טבעית ומרגיעה לחדר השינה ועשויה כמובן - גם - מעץ אורן מלא מיערות פינלנד.

כל מיטת Zen שאנו מיצרים, מתחילה בשאלה "מה המסר שנרצה להעביר באמצעות הרהיט?" למשל  בדגם "Zen Air" בחרנו לתת ביטוי לעיקרון הפילוסופי שמקורו בתרבות היפנית הנקרא "אחדות הניגודים". "אחדות הניגוד" הוא מצב או תחושה בנפש, שדברים מנוגדים הם למעשה תכונות משלימות. במיטת ה- "Zen Air" - שלנו עשינו זאת ע"י שני האלמנטים: כבד – קל | אדמה – אוויר.
שילוב של חזות מאסיבית יחד עם רגליים נסתרות והיווצרות תחושה של מיטה מרחפת המעבירה תחושות של שלמות, יופי, אסתטיקה ומסתורין.

דגם ה-''Zen Air'' (צילום: בסיסי עץ האורן)
דגם ה-''Zen Air'' (צילום: בסיסי עץ האורן)

מהצד הפרקטי יש אפשרות למיטות עם ארגזי מצעים למשל - פתרון אחסון נוח, במיוחד למי שיש חלל מוגבל. אבל לא רק. כולם אוהבים אחסון נוח ונסתר. זה תמיד טוב. שומר גם על עיצוב נקי בחדר.

ארגזי אחסון- פתרון פרקטי לחלל מוגבל (צילום: בסיסי עץ האורן)
ארגזי אחסון- פתרון פרקטי לחלל מוגבל (צילום: בסיסי עץ האורן)

איזה מזרנים אפשר לשלב עם בסיסי המיטה?
יש לנו מגוון מזרנים במחירים שונים. אנחנו מספקים את המזרנים הטובים ביותר בהתאם לתקציב. אנו משווקים וממליצים על מזרני ה "Utopia" של חברת "Cloud Experience".

מזרני Utopia הם מזרני קפיצים מבודדים, עשויים מתשע שכבות כאשר השכבה העליונה במזרנים אלו עשויה מספוג זיכרון ייחודי בשם CloudEx. זהו חומר אשר מתאים את עצמו לצורה של הגוף שלך. אוטומטית. ובכך מפזר את הלחץ המופעל בזמן שינה על נקודות ספציפיות, לחלוקת לחץ וטמפרטורה שווה לכל הגוף. התגובות של הלקוחות על המזרנים שאנו מתאימים להם לא פחות ממדהימות! שנת לילה טובה על המזרן המתאים, בהחלט משפרת משמעותית את ההרגשה במשך כל היום.

ניתן ואף מומלץ לנסות את המזרן מספר לילות בבית הלקוח, כדי להיות בטוחים שאתם מרוצים מהמזרן. לא מספיק לשכב 5 דקות על המזרון בחנות - צריך לשכב על המזרן לפחות כמה לילות בשביל להבין שזה המזרון הנכון עבורך - ולכן ב"בסיסי עץ האורן" אין בעיה להחליף את המזרון לדגם אחר ואם צריך גם החזר כספי. אצלנו אתה לא תישאר אם מזרן שלא נוח לך". 

האם יש משמעות גדולה לשירות בתחום בסיסי המיטה או שזה תלוי רק בעיקר במוצר?
לשירות יש משמעות ענקית. מבחינה מקצועית צוות יועצי השינה שלנו מומחה בהתאמה של מיטות ומזרנים לדרישות הספציפיות של כל לקוח. ומכיוון שאנחנו המפעל, יש גם אפשרות להתאמה אישית של גודל המיטה. חשוב לי להדגיש, שביעות רצון הלקוחות הוא הדבר החשוב לנו ביותר. כל מי שמתקשר כדי להתייעץ או לבצע הזמנה נדהם מהסבלנות ומהוויב הנעים והייחודי שהצוות שלנו מספק. 

*החלטתי לקבל את המלצתו של מנכ"ל "בסיסי עץ האורן" ולבדוק מה מיוחד כל כך בשירות הלקוחות של בסיסי עץ האורן - נכנסתי לתגובות ברשת ואכן ראיתי שיש משמעות גדולה לשירות ושעושה רושם שבאמת מדובר על חווית שירות שאין כמוה - לדוגמא של רחל:

"פשוווט מדהימיייים!!! אין שירות כזה בעולםםםםם!!
רכשתי מזרן מדגם מדיטייט פלטינום אחרי שחיפשתי מזרן איכותיייי ומחיר טוב פשוווט תענווווג תענווווג!!!פשוט לא רוצה לצאת מהמיטה!!!! השליח שהגיע אליייי היה מקסים והבנות בשירות מדהימות הסבירו ליייי כמו שצריך את המפרט של המזרנים לא האמנתי שחווית השירות שאקבל בהזמנה טלפונית תהיה בהרבה יותר טובה מהזמנות פרונטליות!! פשוט שווה כל שקל השקעה הכי טובה שייש מוצרים איכותיים ברמה הכי גבוהה שייש יעשה את הזמנה השניה שלי השבוע לחדר הילדים !!! מבטיחה"

מה לגבי תהליך הקניה?
תהליך הקניה הוא פשוט. אנחנו עובדים אונליין באמצעות האתר עם שליח מהיר עד הבית. מה שרואים בתמונות שבאתר זה אחד לאחד מה שמקבלים. יש לנו באתר קולקציה מגוונת וגדולה ומחירון לכל המידות. בנוסף לבסיסי מיטה, יש כל מה שצריך לחדרי השינה והסלון. כמו למשל שידות עץ, מזנונים, מדפים ושולחנות עץ טבעי.

כיום יותר מאי פעם אני חושב שהישראלים הבינו שכבר לא צריך להתאמץ כל כך בשביל לקנות רהיטים. לבזבז זמן על נסיעה, חניה וכו'.
אנשים מעדיפים את הנוחות והחיסכון של האונליין.

ציינת משלוח מהיר - אני מניח שלוקח זמן אבל להעביר את ההזמנה, לייצר את המיטה ולהוציא את המשלוח
תתפלא אבל דווקא לא. מרגע ההזמנה עד שהמיטה בביתכם, רוב המוצרים מגיעים עוד באותו היום ועד 72 שעות. ישנם מספר מוצרים שזמן היצור עבורם מעט ארוך יותר ונעשים בהזמנה אישית. יש לנו את בסיסי המיטה הסטנדרטים מוכנים במלאי + תפעול משלוחים מהיר. 

להזמין מאיתנו בסיס מיטה זה כמו להזמין פיצה. מוציאים גם משלוחים לכל חלקי הארץ - לכל פינה.

עם השקעה כזאת - עץ אורן מלא מיערות פינלנד, שירות בחוויה אחרת ומשלוח אקספרס - אני מבין שהמוצרים מתאימים רק למי שיכול להרשות לעצמו
דווקא לא. אנחנו המפעל הגדול ביותר לייצור מיטות מעץ טבעי - ואפילו, למרות שמדובר בעץ אורן מלא ואיכותי (לא מוצר דמוי עץ מצופה, תעשייתי וזול), שירות בחוויה אחרת, משלוח אקספרס ודברים נוספים שאנחנו משקיעים בהם  - המחירים הוגנים, וטובים במיוחד.  המיטות לא יקרות. מחיר שווה לכל כיס.

המפעל אגב כחול לבן ומפרנס נגרים ישראלים רבים.

מה לגבי אחריות?
בגלל שהעץ כל כך איכותי אנחנו מעניקים 10 שנות אחריות על כל מוצרי העץ. מהניסיון שלנו מימוש האחריות הוא אירוע נדיר מאוד, כי המיטות איכותיות באמת ובנויות ומתוכננות להיות עמידות למשך שנים רבות. אבל בכל זאת אנחנו מתחייבים לספק חלק חלופי גם אם קרה מקרה נדיר כזה.

למידע נוסף ניתן לגשת לאתר- https://basisoren.co.il/  
לקטלוג בסיסי המיטה של "בסיסי עץ האורן"- בסיס מיטה