רולדין משיקה קולקציה של לחמי מחמצת ולחמים מיוחדים בעבודת יד וללא חומרים משמרים. קולקציית המחמצת כוללת 12 סוגים, בהם לחם אגוזים וצימוקים, לחם זיתים, לחם בצל ושקדים, לחם פרג, לחם קל, לחם דרום אפריקאי ועוד. טעמנו את לחם החיטה המלאה בתוספת חמניות, והוא היה נהדר, אוורירי, רך מבפנים ועם קראסט מדויק מבחוץ. גם לחם הסלק היה מצוין. זהו לחם צבעוני ומלא בטעמים, על בסיס מחמצת ושיפון.
מחיר: 26־19 שקלים

רשת Cook And Bake החלה לשווק תבניות סיליקון להכנה ביתית של ארטיקים וקינוחים קפואים מבית המותג האיטלקי Silikomart. התבניות בעיצובים של לבבות וגלים, והן גמישות, לשליפה נוחה של המקפא. חלקן מגיעות עם מקום למקל, כך שאפשר ליצור גלידה/שלגון עם אחיזה נוחה. העיצובים יחסית פשוטים, אבל התוצאה טובה – הגלידה לא נדבקת או נתקעת בפינות.
מחיר: 109 ־79.90 שקלים

תבנית לב (צילום: יחצ)
תבנית לב (צילום: יחצ)

המותג Lenor משיק מרכך כביסה מרוכז בניחוח פרחי בר וגרגירי יער טרופי. המרכך בעל ניחוח חזק, אך אינו סמיך מדי ולכן לא סותם את המכונה. הריח מצוין, מאוד קיצי, ונשאר על הבגדים גם אחרי ייבוש ארוך בשמש.
מחיר: 12.90 שקלים

לנור (צילום: יחצ)
לנור (צילום: יחצ)

מותג הקוסמטיקה הישראלי מעבדות GIGI משיק את Platinum Heating Mask - מסיכה טיפולית מסדרת City Nap, שמתחממת במגע עם העור. המסיכה, שמשלבת חומצות אמינו, אצות, מינרלים, חלבונים ונוגדי חמצון, פועלת בשלושה שלבים לטיפול ולניקוי של העור. כבר אחרי המריחה מרגישים איך היא אוטמת את העור. עם פתיחת הנקבוביות משתחרר גם הלכלוך, והעור זמין להזנה. מסיכה מצוינת, שנשארת רק כעשר דקות על העור, אך מצליחה להתמודד עם הנזקים של האבק והלכלוך ומזג האוויר החם.
מחיר: 249 שקלים

מסיכת פנים (צילום: יחצ)
מסיכת פנים (צילום: יחצ)

COOLOO הם קוקטיילים באריזות אישיות להקפאה. השלוקים האלכוהוליים מגיעים במרקם של סורבה עם 5% אחוזי אלכוהול, כלומר הם לא קפואים לחלוטין, ממש כמו דרינק שיוצא מהבלנדר. הם מגיעים בטעמים: מאי טאי, פלומה, פינקולדה וג’ין טוניק. הם מאוד קלילים ומרווים, וטעם האלכוהול בהם לא מאוד דומיננטי. אהבנו מאוד את הג’ין טוניק שהיה מעט מתקתק, והמאי טאי שהזכיר לנו חופשה על החוף.
מחיר: 120 שקלים למארז של 12 יחידות
COOLOO  (צילום: יחצ)
COOLOO (צילום: יחצ)

 המותג קנור משיק רוטב עגבניות לקציצות ותבשילים: זהו רוטב מתובל, שעשוי מכחצי קילו עגבניות איטלקיות, ללא תוספת סוכר, צבעי מאכל או חומרים משמרים. מתאים למי שמחפש לקצר תהליכים וחושש מעבודה קשה. הנסיינית שלנו ניסתה את הרוטב כבסיס לקציצות בקר, וסיפרה שהתוצאה הייתה לא רעה. הרוטב מתובל בצורה מאוזנת, אך יש לו מעט מתיקות שמתגלה בין ביס לביס. בקיצור, פתרון נוח למי שרוצה להכין ארוחה ביתית מהירה.
מחיר: 8.90־15.90 שקלים

רוטב עגבניות (צילום: יחצ)
רוטב עגבניות (צילום: יחצ)

מותג ערגליות הוותיק של אסם משיק מיקס חדש עם שני הטעמים הנצחיים: תות שדה ושוקולד, בשקית אחת השומרת על הסביבה. המהדורה המיוחדת הזאת צפויה להישאר על המדפים לזמן מוגבל. הערגליות הן אותן העוגיות - נימוחות ומתפוררות קלות בפה. גם מבחינת הטעם אין שינוי, כך שמי שזוכר להן חסד - יכול בהחלט ליהנות מהמיקס.
מחיר: 10 שקלים
ערגליות (צילום: סטודיו אסם)
ערגליות (צילום: סטודיו אסם)

קמדיס משיקה את Calming Lotion, תחליב להרגעת העור מגירויי עור שונים ומעקיצות. תחליב נהדר לתקופת הקיץ שמשלב צמחי רוברב, קנידיום, ליקוריץ וסקוטלריה. הוא מגיע במרקם ג’ל, מתאים לטיפול נקודתי ועוזר גם במקרים של אלרגיה. התחליב עוטף את אזור הגירוי, נספג מהר ומרגיע את העור. יתרון נוסף: הוא מגיע בגודל קומפקטי, שנוח לקחת בתיק.
מחיר: 39 שקלים
Calming Lotion (צילום: יחצ)
Calming Lotion (צילום: יחצ)