הסיבה ברורה – חדר אמבטיה מהווה נקודה קודקודית בבית והוא ממלא תפקיד חשוב כל כך. 

כדי שנהנה מהשימוש בחדר הזה ונשיג את התועלת הרצויה במלוא הנוחות אנחנו נקראים להתאים את האמבטיה לצרכי בני הבית ולוודא כי נוח לנו ונעים.

האם הגיע הזמן לשפץ?
אתם לא יחידים שעוצרים ועושים חושבים, האם הגיע הזמן לשפץ את חדר האמבטיה? אולי באמת חבל לסחוב עם חדר מיושן ומרובה נזקים... חשוב להבין כי שיפוץ קומפלט לחדר אמבטיה כולל אינסטלציה הוא תהליך מסורבל למדי וגם המחיר שלו אינו זול. הוא מכניס אתכם לתקופה מסוימת של עבודות, לכלוך והמון אבק בבית.
 
לכן אתם עושים חושבים קודם אם זה מתאים ונכון לכם בשלב זה. אז אם אתם מגלים כי חדר האמבטיה שלכם מיושן מאוד, אם אתם רואים שיש צורך לבצע תיקונים כל שני וחמישי, וההוצאות סביב העניין בלתי מבוטלות.
 
אם אתם מרגישים שלא נעים להיכנס לאמבטיה בגלל המראה העתיק שלו והנזקים שהוא צבר – מסתבר שכן נכון לצאת לדרך ולחשוב ברצינות על שיפוץ חדר אמבטיה.

מהו תהליך של שיפוץ אמבטיה?
בגלל הייחודיות של חדר אמבטיה גם תהליך השיפוץ שלו יהיה שונה מכל שיפוץ אחר. נבין כי חדר האמבטיה כולל בתוכו גם הכנה מתאימה של חוטי חשמל, גם הכנה של צנרת ואינסטלציה וגם התקנה של כלים סניטריים מתאימים. 

כדי שכל המערכות הללו יפעלו בצורה מושלמת ומסונכרנת ללא תקלות ובעיות צריך לתכנן את השיפוץ בצורה מקצועית ויסודית. ואכן, השלב הראשון בתהליך הוא תכנון רציני של השיפוץ. לרוב הוא יתבצע על ידי מעצבי פנים שיבדקו יחד אתכם את הצרכים ואת הציפיות שלכם מחדר הרחצה. מעצב הפנים יבצע מדידות בשטח ויראה מהם הנתונים הקיימים בו, ולפי כל הנתונים הללו הוא יוצא לדרך.

סקיצות והצעות שונות לפני שמתחילים
כעת אתם מגיעים לשלב בו מעצב הפנים מציע לכם סקיצות על דפים. הסקיצות מנסות לתאר לכם איך ייראה החדר לאחר השיפוץ. כאן אתם נקראים לבדוק את האופציות המוצעות ולהחליט מה מבין הכול מתאים לכם. 

חשוב להבין כי שלב זה הוא עדיין שלב פתוח. כלומר – שלב בו אתם יכולים לבחור סקיצה אחת ולבצע בה התאמות ודיוקים כדי להבטיח שהתכנון הזה מוצא חן בעיניכם באמת ומתאים לכם ביותר. את ההארות שלכם עליכם להציג מול מעצב הפנים על מנת להתאים בצורה מדויקת את הסקיצה ואת התכנון המתאימים לכם במדויק.

בחירת חומרי גמר
כעת אתם צריכים לבחור את חומרי הגמר שייושמו בחדר האמבטיה. זה כולל ריצוף, חיפוי ועוד. בנוסף עליכם לבחור את הכלים הסניטריים שיותקנו אצלכם בחדר האמבטיה. כאשר כאן אתם צריכים להתייחס הן למראה של הכלים, הן לנוחות השימוש והן לאיכות שלהם. 

מדובר על ברזים, כיור, האמבטיה עצמה ועוד בהתאם למה שהאמבטיה שלכם עומדת להכיל. חשוב לתת את הכבוד הראוי לשלב זה כי הוא משפיע ביותר על שביעות הרצון שלכם ועל התוצאה של השיפוץ כולו.

לבחור נותן שירות מקצועי ומנוסה
עבור שיפוץ חדר אמבטיה אתם חייבים לבחור חברה מקצועית ומובילה. רק בידיה נכון לכם להפקיד את המלאכה.

קבלו את חברת המשפצים שלי– החברה המובילה והמנוסה שביכולתה להוביל אתכם להשגת תוצאה מושלמת בתהליך יעיל, אחראי ומוקפד. בעזרת החברה תוכלו להכיר בקרוב את חדר האמבטיה המשופץ שלכם!