זוארץ זו היא חנות חיות אינטרנטית בעלת רשת שמונה 25 סניפים של חנויות לציוד ומזון לחיות מחמד באזור השרון והמרכז. עם הדגש לאהבת החיות נציגי הרשת מעודדים כל אחד לאמץ חיית מחמד, שגורלה לא היטיב עמה והיא נמצאת במקלט. הם מציינים מגוון סיבות לכך שזה הדבר הטוב ביותר שתעשו עבורכם ועבור כל בני המשפחה.

זו אהבה שאין שנייה לה
כלבים אוהבים את הבעלים שלהם, אך כלבי מחסה שמקבלים חיבה מיד מקרינים את אהבתם והכרת התודה שלהם, שכן הם באמת זקוקים לזה. כלב שלא זכה לקבל יחס אוהב וחם וזוכה לחיים חדשים הוא כלב נאמן יותר, שאהבתו ונאמנותו אינם מוטלים בספק.

זו יכולה להיות התרומה שלכם לסביבה
אימוץ כלב ממקלט לבית חם ואוהב הוא מעשה הומני, שמבטיח לכלב חוויה מתקנת. כלבים ששוהים במקלט לא אחת מגיעים לאחר שסבלו מטיפול לקוי ושיטות גידול לא אנושיות, והאפשרות לשנות את גורלם היא בגדר שליחות.

אתם יכולים לדלג על שלב הגורים
הרבה כלבים שמגיעים למקלטים נמצאים בשלבי חיים בוגרים יותר. זה אומר שהם בילו זמן מה בחיק משפחה אחרת, ומסיבות שונות לא יכלו להישאר עמן. לא אחת כלבים נמסרים למקלט בגלל שבעליהם לא יכולים לטפל בהם, אין להם את הזמן לתת לו תשומת לב וכדו'. היתרון של זה הוא, שכלבים בוגרים נוטים להיות פחות תזזיתיים, נושכים פחות נעליים ופחות חופרים בעציצים או באדמה. הם פשוט בוגרים יותר. מאותה סיבה, כלבים מאומצים כבר יודעים שלא עושים את הצרכים ברחבי הבית ומסוגלים להתאפק עד שתטיילו עמם.

צוות זוארץ זו ממליץ לטייל עם הכלב 2- 3 פעמים ביום.

יש מגוון מאוד רחב של כלבים לאימוץ
למרות מה שצוין קודם לכן, במקרים רבים ניתן לאתר גורים שזקוקים לאימוץ ומצויים במקלט. למעשה, יש מגוון רחב מאוד של כלבים במקלטים, מגזעים שונים, בגדלים וגילאים שונים, מעורבים ועוד, וכל אחד מהם חמוד יותר מהאחר וזקוק רק לאהבה שלכם.

כלב מאומץ מעניק משמעות לחיים
כלב מאומץ הוא פתרון יעיל לבדידות, ועבור מישהו שזקוק למשמעות בחייו או ליצור אחר שיוכל לטפל בו, זו התרופה הטובה ביותר. נוכחותו של כלב בבית מעניקה תחושת ביטחון ורוגע, והיא מבטיחה שאף פעם לא תהיו לבד.

כלבי מקלט זולים יותר
מגדלי כלבים שעושים ממכירת הגורים הרבה מאוד כסף לעיתים קרובות עושים עוול גדול לכלביהם. על ידי אימוץ כלב ממקלט אתם יכולים לצמצם את היקף התופעה ואפילו לחסוך הרבה מאוד כסף, פשוט כי זו אופציה הרבה יותר זולה.

רוב כלבי המחסה עוקרו או סורסו וקיבלו את כל החיסונים הנדרשים
כלב מסורס או כלבה מעוקרת מבטיחים לכם שקט נפשי. פרט לכך שההליך כרוך בתשלום סכום לא קטן, הוא נועד לשלוט בקצב התרבות האוכלוסייה ולמנוע אינטראקציות בלתי רצויות בין כלבים באזורים בהם אתם נוהגים לטייל עם כלבכם. כמו כן, יש לכך יתרונות רפואיים, שכן העיקור נמצא כמצמצם את הסיכויים בקרב הנקבות לחלות במחלות שונות.

בנוסף, כלבים שמגיעים ממקלט עברו את כל החיסונים הנדרשים, הותקן להם שבב לאיתור וזיהוי, ובאופן כללי, הם מוכנים שרק תיקחו אותם הביתה ותשחקו איתם.

בסניפי זוארץ זו ישמחו לתת לכם רשימת מקלטים לאימוץ כלב לחיק המשפחה. כמו כן, ניתן לקבל בסניפי הרשת מידע על אופן גידול הכלבים, שיטות אילוף קלות ליישום וכל דבר שחשוב שתדעו אם בחרתם לאמץ ולגדל כלב בביתכם.

הרשת מספקת מוצרי מזון, ממתקים, צעצועים וציוד משלים כדי שתוכלו לרכוש לכלבכם את כל מה שהוא זקוק לו כדי לגדול, להתפתח ופשוט להיות שמח. את ההזמנות ניתן לעשות במקום או באמצעי המדיה השונים (טלפון, וואטסאפ ואימייל). מעוניינים במשלוח עד הבית? זוארץ זו כבר בדרך אליכם.