הם יסיימו את עבודתם כשאנחנו ניכנס לביתנו החדש ובמידה ואכם בחרנו נכון, חברת הובלה מקצועית עם רמת שירות גבוהה אז גם נוכל באמת להיות רגועים. 

מובילים טובים יהיו אנשים עם ניסיון קודם, אכפתיות בכל הנוגע לזמן ולחפצים שלנו וכדי שהם יוכלו לעזור לנו אנחנו צריכים להיות ברורים לגבי הבקשות שלנו. ככל שהם יהיו מוכנים יותר לכמות החפצים הנדרשת ומשקלם, כך הם יוכלו לתת לנו שירות טוב יותר.

נפגשנו לשיחה עם סלאבה, בעלים של חברת "אפדייט הובלות" (up-date.co.il), לקבל ממנו מספר רעיונות שיקלו עלינו את הובלת הדירה או כמו שסלאבה נוהג לומר "פשוט לעבור עם חיוך".

אז מה כדאי לעשות בשביל לעבור עם חיוך? הכל בכתבה הבאה.

הובלה קלה – מה חשוב לברר עם חברת ההובלה
כחודש וחצי לפני תאריך המעבר רצוי ליצור קשר עם חברת ההובלה. לפני כן כדאי לחשוב אילו חפצים מיועדים לעבור איתנו לבית החדש ואילו יישארו מאחור (חלקם לדיירים החדשים, חלקם לתרומה וחלקם בוודאי למכירה). ברגע שאנחנו יוצרים קשר, עלינו לתאר את הדירה הנוכחית, הגודל שלה מבחינת מספר החדרים, הגישה אליה מבחינת מעלית וחדר מדרגות ואת הדירה אליה אנחנו עוברים.

ככל שיש לנו יותר חפצים וככל שקשה יותר להגיע לפתח הבניין, כך העבודה של המובילים תהיה קשה יותר ולכן אנחנו רוצים שהם יידעו לקראת מה הם עומדים, בלי הפתעות לאף צד. הדרך הטובה ביותר לספק את המידע לחברת ההובלות היא לבצע צילום וידאו של החדרים, החפצים ואפילו של החלק החיצוני לדירה (חדר המדרגות, המעלית ופתח הבניין). הסרטון לא חייב להיות איכותי ולא נדרשת כל עבודת עריכה. הוא למעשה מיועד לחברת ההובלה לצורך הצעת מחיר והבנה מה יידרש ממנה.

בנוסף לקבלת פרטים על אופן ועלויות ההובלה מומלץ מאד לשאול על שירותים נוספים כמו שירותי אריזה, קבלת ארגזים או חומרים אחרים. גם במקרה ואנחנו מתכוונים לארוז את כל החפצים בעצמנו מומלץ לקבל הצעת מחיר לשירות וזאת למקרה שנשנה את דעתנו ברגע האחרון. עם קבלת הצעת המחיר נוכל לסכם על שירות ההובלה ולציין מתי נוכל לשנות את דעתנו לגבי שאר השירותים של החברה. זו הדרך הבטוחה ביותר לעבור ללא הפתעות. 

ובכל זאת מה עוד אפשר לעשות על מנת להבטיח מעבר קל?
אנחנו יכולים להפוך את יום המעבר לטוב יותר, עבורנו, עבור הילדים ועבור השכנים שלנו. כדאי מאד ליידע את הדיירים בבניין על המעבר, לציין שתעמוד משאית במקום שעשוי להיות פחות נוח אך כל זה לשעות ספורות בלבד. אם מתוכנן להגיע מנוף חשוב מאד לקבוע מראש היכן הוא יעמוד ולהימנע מעיכובים מיותרים ויקרים.

יש לנו יכולת להפוך את ההובלה לפשוטה, בטוחה ונוחה יותר כשחמשת הטיפים הבאים ישמרו עלינו ויבטיחו שנוכל לצאת לדרך חדשה בראש שקט.

בדיקת המלצות לגבי חברת ההובלה
למעשה זה הדבר הראשון שצריך לעשות אומר לנו סלאבה מחברת ההובלות "אפדייט הובלות". היום יש מדד אוביקטיבי לטיב השירות והמקצוענות של חברה, כל חברה. ההמלצות בגוגל. ככל שיש יותר המלצות (מעל 100 זו כבר אינדיקציה מהימנה) אז אנחנו באמת יכולים ליהנות מחוכמת ההמונים.

קבלת פרטים של איש הקשר
לפני שאנחנו סוגרים את כל הפרטים מול חברת ההובלה, חשוב שנוודא שיש לנו את מספר הטלפון של איש הקשר. ביום המעבר נרצה להתנהל מול אדם אחד בלבד, לוודא שהוא יודע לאן הוא נוסע ולפנות רק אליו במקרה של שאלות. 

הצעת מחיר מדויקת 
אין להסתפק בהערכת עלויות המעבר. חשוב שנקבל הצעת מחיר מדויקת בטלפון, כולל כל סעיף שירות נוסף שאפשר לחשוב וכמו שכבר אמרנו, סרטון מצולם יכול למנוע המון הפתעות בהמשך לשני הצדדים.

אריזת מזוודה אישית
כדאי מאד לארוז מזוודה ובה ציוד יקר ערך וחפצים ליומיים הראשונים של המעבר. במזוודה אחת (או מספר מזוודות שנכנסות לרכב) אפשר לשים משחק של הילדים, פיג'מה, מצעים ומסמכים חשובים וכמובן לא לשכוח את הלפטופ.

מוזמנים להמשיך לקרוא עוד מאמרים מרתקים בתחומים נוספים במגזין שלנו בנושאי צרכנות שונים ולבינתיים נאחל לכם מעבר נעים וקל.