מי מאיתנו אינו חובב סוכריות על שלל סוגיהן, מסטיקים, עוגיות, חטיפים או בקיצור-ממתקים? כנראה שמעט מאוד. חולמים למצוא ממתקים מכל העולם במקום אחד? עם האתר של טרמינל הממתקים תוכלו להנות ולהשוויץ בממתקים מיוחדים בשלל סוגים ומחברות מובילות!
אז מה יש לטרמינל הממתקים להציע לי? למה כדאי לרכוש ממתקים מטרמינל הממתקים? ורגע - מהו בכלל טרמינל הממתקים? כל התשובות לשאלות הבוערות - במאמר הבא

סוגי הממתקים באתר
טרמינל הממתקים, כשמו כן הוא, מציע מגוון רחב מאוד של ממתקים כגון:

  • סוכריות על כל סוגיהן: מנטוס, גומי, ג'לי, מסטיקים, משקאות ג'לי מיוחדים ועוד
  • מגוון שוקולדים: בייגלה מצופה, אוראו, ביצי שוקולד, פרלינים וכו'
  • עוגיות: קרואסונים, וופלים, עוגיות אוראו, מאפינס. בנוסף, ישנם עוגיות נטולות סוכר במיוחד עבור האוכלוסייה שמחד גיסא הנמנעת מסוכר משיקולים שונים, ומאידך גיסא אינה מתכוונת לוותר על פינוק והנאה.
  • דגני בוקר מיוחדים: לרובנו כנראה נמאס מדגני הבוקר המסורתיים, או ימאס בשלב מסוים. אין כמו לפתוח את היום עם דגני בוקר מיוחדים כמו: דגני בוקר בטעם דבש, דגני בוקר בטעם שוקולד ומרשמלו ועוד
  • בונבוניירות: הבונבוניירות מהוות חלק בלתי נפרד כמעט מכל מתנה או פינוק שאנו מעניקים לזולתנו. באתר טרמינל הממתקים תוכלו למצוא מגוון בונבוניירות מפנקות בטעמים שונים: קרם נוגט, פררו רפאלו, פיסטוק ועוד
  • מוצרים כשרים: מתוך התחשבות בכלל האוכלוסייה, אתר dutysweet מספק מענה רחב עבור השומרים על כשרות המאכלים ומציע מגוון רחב של מוצרים כשרים.

טרמינל הממתקים- המתוקים הכי שווים בארץ (צילום: טרמינל הממתקים)
טרמינל הממתקים- המתוקים הכי שווים בארץ (צילום: טרמינל הממתקים)

למה כדאי להזמין ממתקים, חטיפים ושוקולדים אונליין?
לכאורה נראה שאין כמו להגיע פיזית אל חנות הממתקים, להתבונן בשלל הסוגים, הגוונים והצבעים ולרכושם. יתרון וחיסון תוכלו למצוא כמעט בכל דבר, השאלה היא היכן מצויים יתרונות רבים יותר.

אורח החיים של רובנו עמוס לעייפה, בית, עבודה ואולי גם לימודים, אך מי קבע שעם לו"ז כזה עמוס לא נהנה ממתקים? ולא סתם ממתקים- כאלה מיוחדים!  אז נכון שכמעט לרובנו אין את הזמן לשוטטות וחיפוש פיזי אחר ממתקים, בפרט ייחודיים שקשה למצוא בכל חנות, אך לכך פתרון, והוא קל מתמיד: הזמנה אונליין.

הזמנה אונליין אינה מצריכה מכם לפנות יותר מדי זמן ולצאת מהבית, תמונות הממתקים מופיעות באתר ולרוב- ממתקים ייחודים ניתן למצוא בעיקר באתרים. כמו כן למרבית האתרים אופציית הגעת משלוח עד הבית, מה צריך יותר מזה? 

יש לנו עשרה מוצרים מובילים שהביקוש אליהם אף פעם לא מסתיים:

  1. קדבורי קראנצ'י  - מגיע בטבלה, ומגיע כמארז של 4 חטיפי שוקולד עם מילוי של חלת דבש פריכה .  
  2. מלטיזרס - המוצר הממכר ביותר של גרסת קליק ישראל .
    כדורים פריכים מצופים שוקולד חלב. מגיע גם במארזים גדולים ובטבלת שוקולד.
  3. טוני'ס - שוקולד מפורסם מאוד בהולנד ובאוסטרליה מגיע כטבלה 180g וכל טבלה עם הפתעת תוספת טעימה.(קרמל מלוח, שקדים ומלח ים, פטל וסוכריות קופצות ועוד).
  4. קוטדור - ( השוקולד עם הציור פיל ) שוקולד חלב ממולא קרם פרלין ואגוזים ושקדים , מגיע גם בטבלאות עם תוספות של אגוזים מיוחדים.
  5. רוגוסה - שוקולד במילוי פרלין ואגוזי לוז שלמים, מגיע בטעמים : מריר,  חלב, ובלונדי. מגיע כטבלה ומארזי בלוק גדולים.
  6. אמיצלי - ידוע בשם השוקולד של הדיוטי, גליליות שוקולד מפנקות במילוי קרם אגוזי לוז וציפוי של שוקולד חלב.
  7. לינדט - בטוח שהשוקולד הזה יכנס לקטגוריה של המובילים , לינדט שוקולד שיוצרי איכותי מגיע במגוון גרסאות, טבלאות בטעמים, וגם כדורי לינדט שמגיעים במשקל עם מגוון טעמים מיוחדים.
  8. טרי'ז - לאוהבי התפוז העדין, שוקולד חלב בטעם תפוז, מגיע גם במריר ובלבן.
  9. סטארבקס - האלוהים של הקפה. ברגע שתטעמו ישר תרגישו חו"ל. מגיע במגוון בקבוקים וכוסות ובמגוון טעמים : קרמל, אגוזי לוז, מוקה וניל ועוד.
  10. הריבו - את הקינוח השארנו לסוף. סוכריות גומי של מותג הריבו המצליח בחו"ל ממכר וטעים. מגיע בשקיות ובמגוון טעמים חמוצים ומתוקים וצורות : פירות יער, דרדסים, ספגטי ועוד מגוון רחב.

טרמינל הממתקים- המתוקים הכי שווים בארץ (צילום: טרמינל הממתקים)
טרמינל הממתקים- המתוקים הכי שווים בארץ (צילום: טרמינל הממתקים)

טרמינל הממתקים - המקום הכי מתוק בישראל
אם מדברים על מתוק וברמה גבוהה- זה טרמינל הממתקים. אם אתם מחפשים ממתקים רגילים וייחודים כאחד, מהחברות המובילות תוך מינימום השקעת זמן ומחירים סבירים לכל כיס- אתר טרמינל הממתקים הוא ה-מקום עבורכם.

באפשרותכם לבצע הזמנה גם דרך האתר וגם דרך הטלפון להתייעץ עימנו בכל שאלה או בקשה דרך הפייסבוק, וואצפ, אינסטגרם או בשיחה טלפונית.