הטמפרטורות מתחילות להתחמם ואיתן מגיעים גם המזיקים השונים, אשר כל כך אוהבים לפעול ולהתרבות בתנאים הללו. במקום שתקפצו לחנות הקרובה לביתכם על מנת לרכוש תרסיסים למיניהם שלא באמת יעילים לתקופה ארוכה, עדיף שתיפנו אל חברת הדברה מקצועית אשר מציעה שירותי הדברה בפריסה ארצית במחירים משתלמים במיוחד. 

מתי כדאי להזמין שירותי הדברה מקצועיים?
שירות הדברת מזיקים חשוב להזמין בשני מועדים עיקריים – הראשון הוא לשם מניעה מראש של חדירתם למתחם שלכם, בדרך כלל לפני עונת הקיץ שבה הם יותר פעילים, והשני הוא כאשר הם כבר חדרו למתחם ויש להיפטר מהם באופן דחוף ומיידי. ככל שתדאגו להזמין את שירותי ההדברה עוד לפני הקיץ, כך תהנו ממחירים נוחים יותר, מאחר ובקיץ הביקושים עולים וכך גם המחירים. יחד עם זאת, שירותי הדברה אינם אמורים לעלות לכם יותר מידי ובמרבית המקרים, כאשר מדובר בריסוס פשוט, מחיר התחלתי של בין כמה מאות שקלים בודדות הוא הגיוני בהחלט.

האם לא ניתן לבצע את הדברה באופן עצמאי?
התשובה היא שלא. מדוע? מאחר וכפי שציינו, התרסיסים השונים שנמכרים לקהל הרחב, לא באמת מסוגלים לפתור את בעיית המזיקים לתקופה ארוכה, וכשחברה דוגמת פסט מאסטר מציעה לכם שירותי הדברה איכותיים במחירים יוצאים דופן, אין שום סיבה שלא תנצלו זאת. ובכלל, לניסיונות לבצע הדברה באופן עצמאי ישנם מספר חסרונות מובהקים לעומת הדברה של מדבירים מקצועיים:

  • חוסר יכולת לזהות את סוג המזיק – אילו חומרי הדברה תרכשו כאשר אינכם יודעים בוודאות באיזה מזיק מדובר? והאם אתם יודעים להבדיל בין נמלה לטרמיט ובין פשפש לפרעוש? נגד כל אחד מהמזיקים הללו יש לנקוט באמצעים המתאימים, אחרת ההדברה לא תצליח.
  • חוסר בחומרים וחוסר ידע בשיטות הביצוע – החומרים הנמכרים לשימוש הרחב אינם בעלי הריכוז והיעילות בהשוואה לאלו שמיועדים לשימוש על ידי מדבירים מקצועיים. בנוסף ישנן שיטות הדברה מסויימות שרק מדבירים מקצועיים יודעים ורשאים לבצע, כגון שימוש באדי קיטור ושאיבה במקרה של פשפשים, ביצוע קידוחי ריסוס לאדמה נגד טרמיטים ועוד.
  • סיכון מיותר – האם אתם באמת מעוניינים לנסות ללכוד חולדה או נחש בעצמכם? או לנסות להדביר קן צרעות או להזיז קן דבורים ממקומו? הדבר עלול לגרום לכם לפגיעות גופניות קשות.

הדברה מבצעים רק עם מדבירים מורשה
אז הבנתם עד כמה חשוב להתקשר עם חברת הדברה מקצועית ולא לבצע את ההדברה באופן עצמאי, אך כיצד תדעו עם איזו חברה להתקשר? חברות רבות בתחום מציעות מחירים נמוכים מאוד ובקלות תוכלו ליפול על חאפרים למיניהם שאינם מקצועיים דיו. הפתרון? התקשרות עם חברה כמו פסט מאסטר אשר מציעה ריסוס לבית או דירה וכמובן שירותי הדברה בכל אזורי הארץ (דרום, שפלה, מרכז, שרון וצפון הארץ) ע"י מדבירים מוסמכים, כאלה אשר עברו הכשרה מתאימה מטעם המשרד להגנת הסביבה ואף מבצעים את העבודה באמצעות חומרי הדברה מאושרים ובטוחים לשימוש בלבד ועל פי הנהלים המחמירים ביותר של משרד הבריאות. 

בחירה בחברה שכזאת מאפשרת ביצוע הדברות נגד מגוון רחב של מזיקים: נמלים, ג'וקים, טרמיטים, ברחשים, עש, פשפשים, עכבישים, פרעושים ועוד רבים אחרים, וזאת באמצעות מגוון רחב של שיטות מלבד ריסוס, כגון שימוש בפיתיונות מורעלים, מלכודות, הדברה ירוקה, הדברה ביולוגית, הדברה אלקטרונית ועוד.

שירותי הדברה מסביב לשעון
חברת הדברה ברמה גבוהה היא כזאת שתוכל לתת לכם מענה בכל שעה, מבלי שהדבר יגרור תוספת מחיר גדולה מידי. הצורך בשירותי הדברה בשעות לא שגרתיות יכול לעלות בשל כמה סיבות:

  • קריאה דחופה –  לכידת חולדות, עכברים ומכרסמים נוספים או לכידת נחשים וזוחלים אחרים ואפילו פינוי פגרים, אלו משימות שאינן סובלות דיחוי! כאשר נתקלים במזיק מאיים שכזה באמצע הלילה או בסוף השבוע, ממש לא כדאי לנסות וללכוד אותו לבד אלא יש להתקשר אל חברת הדברה שמספקת גם שירותי לכידה מקצועיים.

  • הדברה של מזיקים ספציפיים – לעיתים עולה הצורך בהדברת מזיקים בשעות מסוימות, על מנת לשמור על יעילות גבוהה של חומרי ההדברה. חשופיות למשל, יוצאות ממקום מחבואן בעיקר בשעות הלילה וכך גם לגבי יתושים ואפילו צבתן נקוד (ג'וק מספריים). הדברה לאחר שעות החשיכה תהיה יעילה יותר כנגד מזיקים אלו ועוד.
  • הדברה למוסדות ועסקים – כאשר מדובר על מוסדות חינוך, מקומות עבודה, עסקים שונים, בתי תפילה ועוד, רצוי לבצע את ההדברה מחוץ לשעות הפעילות, כאשר אנשים לא מסתובבים במקום. 

פסט מאסטר שוברת את השוק עם הדברות במחירים חסרי תקדים, כך שלא משנה באיזו שעה תצטרכו את שירותי ההדברה שלה, תוכלו לקבל מחירים נוחים הוגנים ואחריות על כל עבודה. את האחריות תקבלו בכתב, כך שתמיד תוכלו לפנות אל נציגי החברה ולבקש ביקור נוסף של מדביר, במידה והמזיקים יחזרו. צלצלו ולא תתאכזבו.

מידע נוסף אודות השירות ניתן למצוא באתר האינטרנט שלנו: https://pestmaster.co.il או בטלפון: 050-8303463