ט"ו באב וולנטיין דיי הם דוגמה לימים שנועדו להזכיר לאנשים שחשוב להשקיע במחוות רומנטיות כדי לתרום למערכות יחסים זוגיות. רומנטיקה מתקבלת בברכה גם כאשר מציינים אירועים אישיים שקוראים למחוות רומנטית כמו יום חברות, יום נישואין, יום הולדת ועוד, או גם בסתם יום של חול, כשרוצים לבדוק מערכת יחסים בהתהוות, או כשרוצים לבסס ולתבל זוגיות קיימת. 

כשמחפשים מקום מתאים שיהיה רחוק מהמטלות והלחץ של היום יום, שיהיה מפנק, יאפשר שקט, הרפייה ונינוחות - צימרים לזוגות הם המרחב המתאים.

המשקעים הרבים שירדו בצפון הארץ אפשרו לטבע לפצוח בחגיגת אביב של פריחות, ריחות, ציפורים מצייצות, נחלים ומפלים שופעי מים שהופכים את חבל הארץ הזה לתפאורה מרהיבה שתורמת לרומנטיקה.
 
ניתן למצוא כיום צימרים בצפון המיועדים לזוגות בלבד, ומאפשרים את הפרטיות הנדרשת לזוג עם פינוקים לגוף ולנפש.

צימרים מומלצים לזוגות בצפון

  • אהבה בגבהים - מתחם של 3 סוויטות, שכשמן כן הן; צימרים הממוקמים בישוב כרם בן זמרה במרום הגליל, בגובה 850 מטר מעל פני הים. הצימרים בנויים על צלע הר מול נוף פראי והם מאובזרים בכל הפינוקים שצריך כדי להעביר את הזמן ביחד, כמו מערכת קולנוע ביתית, מכונת אספרסו, ג'קוזי גדול, וקמין לשעות הקרות. ובחוץ ישנה בריכה פרטית מקורה ומחוממת, חצר גדולה עם פינות ישיבה וערסלים, מהן ניתן להנות מנוף פתוח ביום ומכוכבים זוהרים בלילה.

    כרם בן זמרה ידוע ביקבים האיכותיים שלו וניתן לתאם ביקורי טעימות, מה שיוסיף אלגנטיות ויוקרתיות לרומנטיקה.
  • אהבה בבקתה של פעם - בקתה רומנטית יחידה של עץ ואבן הנמצאת בישוב אמירים על צלע הר בלב חורש טבעי. אמירים הוא ישוב ותיק שנוסד על ידי אנשים שחיפשו את השקט והחיבור לטבע. הבקתה אמנם מרוהטת בסגנון כפרי אך מאובזרת בכל הפינוקים המודרנים כמו: ג'קוזי זוגי מפנק, מיטה זוגית רחבה, מטבחון מאובזר ועוד. מי שרוצה יכול גם להזמין ארוחת בוקר כפרית ועשירה שתוגש בבקתה. הפרטיות והשקט בבקתה ומסביבה מאפשרים להתנתק לגמרי משגרת היום היום.
  • בקתות צופי הצוק - ממוקמות במסד שבגליל העליון על שפת מצוק. 3 בקתות שמיועדות לזוגות בלבד. מהחלונות נשקף נוף עוצר נשימה של הכנרת ושל צוק הארבל, והן מצויידות בכל מה שנדרש לחופשה זוגית. בכל בקתה הג'קוזי צופה אל הנוף הפתוח, אך לכל בקתה יש גם מרפסת עם פינת ישיבה המאפשרת מנוחה באוויר צלול כיין. בתיאום ובתוספת תשלום ניתן לקבל ארוחת בוקר כפרית.
     
    אם רוצים שהחופשה תלווה בפעילויות אקטיביות ניתן לתאם טיולי טרקטורונים בשטח או טיולי סוסים מודרכים.
  • פינת הבזלת בגולן - מי שמחפש צימר מבודד כדאי שיבדוק את פינת הבזלת בשעל ברמת הגולן. זהו צימר יחיד עם בריכת שחיה פרטית, גינה מטופחת, פינת ישיבה ותאורה לילית. בצימר יש קמין שניתן להבעיר בימי החורף כשהשלג מכסה את האזור. הצימר גם מאובזר בג'קוזי עגול ומפנק לאור נרות ומיטה זוגית רומנטית עם מצעים רכים ומלטפים. שיש בו הכל. סקי בחרמון, קטיף דובדבנים, טיולי שטח בטבע פראי כמו היהודיה, זוויתן ועוד.
  • שלה ביער (Chalet) - בצרפתית המילה שלה פירושה בקתה. ושלה ביער היא אכן בקתת עץ שממוקמת בישוב עמוקה שבמרום הגליל, המוקף ביערות. בקתות אלו מתאימות גם לזוגות שומרי מסורת: המקום שומר על כשרות ועל השבת ויש בית כנסת בישוב. הזוגות המתארחים יכולים להנות מג'קוזי מפנק, מטבחון, מכונת אספרסו ועוד. שלה ביער ממוקם בסביבה רומנטית וקסומה ממש כמו באגדות.