אמרתם סיני – אמרתם שקט, שלווה, חופים נפלאים, אוכל טעים וניתוק אמיתי. ויש מאפיין נוסף לחופשה בסיני: בחירה. לאורכם של 250 קילומטרים של חוף תוכלו לבחור חופשה באוהל משלכם, חופשה בחושות או חופשה מפנקת באחד מבתי המלון המפוארים שבחצי האי. רוצים ליהנות מחופשה בסיני בלי לעלות על מטוס ובלי להתרחק מהגבול? טאבה זה ה- מקום עבורכם. נופש בטאבה מאפשר לכם ליהנות מכל העולמות: גם מלונות מעולים (ויש לפחות 8 כאלה בטאבה), גם בסיס לטיולי כוכב וגם אפשרות לשלב טיולים עם חופשת בטן-גב.

איך האירוח בטאבה?
בטאבה תמצאו מגוון מלונות ברמות איכות ואירוח שונות. 3 מלונות נמצאים ממש בקרבת מעבר הגבול ואפשר להגיע אליהם ברגל, 4 מלונת נמצאים במתחם נופש מיוחד שנקרא "טאבה הייטס" במרחק של כ-15 קילומטר מהגבול ואחד נוסף ממוקם באמצע הדרך.  

כל המלונות בטאבה זוכים לציונים גבוהים מצד האורחים. חלקם מפוארים מאוד, ואחד מהם אפילו כולל פארק מים לשמחת הילדים שבחבורה.

המלונות בקרבת מעבר הגבול
למרות שרצועת החוף של סיני כוללת כאמור מאות קילומטרים של חוף, אפשר ליהנות מהאווירה, המחיר ורמת השירות גם קרוב מאוד למעבר הגבול, באחד משלושת המלונות שנמצאים במרחק 250-700 מטר ממנו. הקרוב ביותר הוא טאבה סנדס, השוכן 250 מטר ממעבר הגבול. הוותיק ביותר הוא נלסון ווילג' (הילטון טאבה לשעבר), השוכן 400 מטר מהמעבר ומלון מובנפיק שוכן במרחק של 700 מטר ממעבר הגבול. שלושתם מלונות מצוינים ברמת 5 כוכבים, וכפי שציינו אפשר להגיע אליהם ברגל. 

מלון באמצע הדרך
מלון אחד ויחיד שנמצא באמצע הדרך בין מעבר הגבול למתחם הנופש "טאבה הייטס", הוא מלון טוליפ טאבה ריזורט. זהו מלון "הכול כלול", בעל רצועת חוף גדולה שהיא המשך של החצר הענקית שלו, והוא מציע מגוון רחב של פעילויות ספורט ופנאי: ספורט ימי, שנורקלינג, צלילה, שיט סירות, מתקני משחק לילדים, שולחנות משחק למבוגרים, מגרשי טניס וכדורעף חופים. 

15 ק"מ מהגבול: מתחם הנופש "טאבה הייטס"
בתחילת שנות ה- 2000, במסגרת מאמצי פיתוח התיירות הנכנסת לסיני, פצחו המצרים בהקמתו של מתחם הנופש "טאבה הייטס". בשנת 2005 נפתח המתחם הכולל 4 בתי מלון. 3 מהם שוכנים ממש על קו החוף והם ברמת 5 כוכבים: ביי וויו, סטרנד ביץ' ומוסאיק ביץ' ריזורטץ. המלון הרביעי, מלון אל וואקלה ריזורט, הוא ברמת 4 כוכבים ומרוחק יותר מהחוף (אבל יש ממנו שאטלים חינם).

המתחם בנוי כמקום סגור עם שער ושמירה 24/7, גם בכניסה למתחם וגם בכניסה לכל אחד מארבעת המלונות. הוא משתרע על פני שטח גדול שנותן תחושה של כפר נופש מרווח. יש בו טיילת רחבה ומסודרת לאורך כל רצועת החוף הנוחה, מרינה, מועדון צלילה ובמרכזו מסלול גולף עם לא פחות מ-18 גומות. כמו מרבית האטרקציות במקום, גם מסלול הגולף משמש להנאתם של אורחי כלל המלונות במתחם.  ברחבי המתחם תמצאו גם חנויות מזכרות, מסעדות, בתי קפה ושאטלים שייקחו אתכם ממקום למקום.

אטרקציות וטיולים בטאבה
בטאבה פועלים 2 שווקים בהם תוכלו לקנות סיגריות ומוצרי נרגילה, מתנות, מזכרות ואפילו שטיחי כותנה שתמיד יזכירו לכם את סיני. אחד השווקים קרוב לגבול ואחד במרחק של כמה מטרים ממנו. מלבד סיור ססגוני בשווקים תוכלו להנות מטיולי ג'יפים, טיולי גמלים וסיורים מודרכים להר משה, מנזר סנתה קטרינה שבדהב ואפילו סיורים שמגיעים עד קהיר.

אטרקציות מימיות 
אי האלמוגים שנמצא במרחק של כ-200 מטר בלבד מהחוף, ידוע כאחת האטרקציות המוכרות באזור והוא אתר מורשת מצרי. שמו ניתן לו בזכות שוניות האלמוגים המופלאות שמקיפות אותו והן סימן ההיכר שלו. האי נחשב לאתר צלילה ושנורקלינג פופולרי במיוחד, כך שאם אתם חובבי צלילה, זה אחד המקומות להוסיף בהם חותמת צלילה לפנקס הצלילות שלכם. אין לכם רישיון צלילה? תוכלו לשנרקל וליהנות לא פחות. בנוסף, תוכלו לבקר במבצר הצלבני שבמרכז האי, אליו מגיעים בשיט שאפשר להזמין בקבלה במלון, או בהזמנה ישירות מהמזח הקרוב על הטיילת.

איפה אוכלים?
במידה שבחרתם בחבילת נופש שהיא לא "הכול כלול", תוכלו לאכול בכל אחת מהמסעדות שבמלונות השונים. המבחר הוא גדול: אוכל איטלקי, מסעדת פירות ים, מסעדה אוריינטלית ומסעדות שמגישות מגוון מאכלים מקומיים ובינלאומיים. רק תבחרו. 

מלכודת הדבש של הישראלים בטאבה
במיוחד עבורנו התיירים הישראלים, קפיצה לטאבה יכולה הפוך לחופשה המושלמת: מצד אחד מגוון אפשרות ליהנות במחירים זולים ביחס לארץ, מצד שני חופש במרחק נגיעה, בלי שצריך לעלות על מטוס. אז למה חופשה בטאבה יכולה להפוך למלכודת? בגלל אשליית הקרבה: סיני בכלל וטאבה במיוחד כל כך קרובים, שנדמה לנו שלא צריך ביטוח נסיעות, במיוחד אם בוחרים מלון ממש מעבר לגבול וצמוד אליו.

מה קורה בפועל? ברגע שיוצאים מגבולות המדינה, גם אם החופשה ממש קרובה, ביטוח הבריאות הממלכתי שתקף בישראל לא מכסה אותנו בחו"ל. המשמעות היא פשוטה: ללא ביטוח נסיעות לחו"ל שמכסה הוצאות רפואיות, נאלץ לממן מהכיס כל הוצאה רפואית במהלך החופשה בסיני. 

אז נכון, לפעמים אפשר לעבור את הגבול חזרה לאילת ולקבל טיפול רפואי. אבל לא תמיד זה כדאי או אפשרי: לפעמים, כשצריך לראות רופא לצורך טיפול רפואי קל, הדבר האחרון שנרצה הוא לקטוע את החופשה או לחילופין להוציא כסף מהכיס. ומה קורה במקרי חירום רפואיים? במקרים מסוג זה ככל הנראה לא יהיה לנו הזמן או היכולת לעבור חזרה את הגבול. בגלל כל הסיבות האלה, גם כאשר מתכננים חופשה בטאבה, חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל.

ויש גם את "זמן סיני"
מי שהיה בסיני, יודע שהחיים שם מתנהלים בקצב אחר. כשמזמינים ארוחה במסעדה או בחוף ומודעים לכך שהיא תגיע בקצב של "זמן סיני", יודעים למה נכנסים. אך כשזקוקים לטיפול רפואי כלשהו, החל מפציעה או דלקת אוזניים ועד מצב חירום רפואי, "זמן סיני" יכול להפוך מחבר לאויב. ביטוח נסיעות לחו"ל יכול לקצר זמנים. 

כאשר מדובר בביטוח נסיעות הפניקס smart travel אפשר לקצר את הזמן למינימום האפשרי בלחיצת כפתור פשוטה, בעזרת אפליקציה ייעודית. אפליקציית הפניקסsmart travel מאפשרת לכם לאתר רופא בקרבת מקום, לקבוע תור בלחיצת כפתור ואפילו לבחור את צורת הביקור: לקבוע תור למרפאה או לשיחת ווידאו. הגעתם לסיני ואתם לא רוצים להסתמך על מונית שתיקח אתכם למרפאה? בחלק מהמקרים תוכלו להזמין רופא עד למקום השהייה שלכם. קבעתם תור לייעוץ רפואי בווידאו? במידת הצורך, תוכלו לקבל במהלכה הפנייה או מרשם. לאחר הזמנת התור דרך האפליקציה, הפניקס תבצע את התשלום עבורכם – בלי שתצטרכו להוציא כסף מהכיס, לאסוף קבלות ולהגיש אותן כדי לקבל החזר. 

השירות באפליקציה ניתן על ידי חברת Air Doctor, המחברת בין רופאים למטיילים פרטיים ברחבי העולם.

איך בוחרים ביטוח נסיעות לטאבה?
מעבר לרובד הבסיסי של ביטוח נסיעות לחו"ל, שמכסה הוצאות רפואיות, תוכלו להוסיף הרחבות שיעניקו כיסוי בהתאם לצרכים הייחודיים שלכם, דוגמת הרחבת ספורט אתגרי: בחרתם לבצע פעילות ספורט ימי בטאבה? אל תשכחו להוסיף לביטוח נסיעות לחו"ל הרחבת ספורט אתגרי, ולבדוק שהפעילות הרצויה כלולה בה. בהתאם לצורך אפשר להוסיף הרחבה לביטוח כבודה, הרחבה לביטוח סמארטפון, מחשב נייד או מצלמה ואפילו הרחבה לביטול או קיצור נסיעה, שעשויה להעניק החזר הוצאות במגוון תרחישים. 

קפיצה לטאבה יכולה להתברר בתור החופשה המושלמת. אך לצד המחירים המשתלמים, הפאר במלונות והשירות הנפלא, זו עדיין סיני עם הקצב הייחודי שלה. חופשה מהנה בטאבה עוברת דרך ביטוח נסיעות, שיעניק לכם מענה מיטבי ברגע האמת – ויאפשר לכם ליהנות מהווייב של סיני עד תום. 

מידע זה הינו כללי אודות התכנית בלבד וכל האמור כפוף לתנאי הפוליסה המלאים ולסייגיה. לעיון בתנאי הפוליסה המלאים ולמידע מלא אודות הכיסויים הביטוחים, החרגות וסייגים, ניתן להיכנס לאתר החברה בכתובת WWW.FNX.CO.IL.  

החברה עושה מאמצים בכדי לוודא שהמידע המוצג בכתבה הינו המידע השלם והמדויק, אולם עשויים להיות שינויים ו/או להופיע בכתבה אי דיוקים ו/או שגיאות. הסתמכות על המידע הינה באחריות עושה השימוש במידע בלבד. החברה לא תישא באחריות כלשהי בגין כל נזק ו/או הפסד מכל מין וסוג שהוא העלולים להיגרם, בין במישרין ובין בעקיפין, כתוצאה מהסתמכות על מידע זה. האמור בכתבה אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי או כל ייעוץ אחר המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. הפניקס חברה לביטוח בע"מ.