בישראל, התרגלנו לחשוב על פאות בהקשר של העולם החרדי או בהקשר של מצב בריאותי. אך בעולם הטרנד קיים כבר זמן רב, וכעת הוא מגיע גם לביצה המקומית. פאות איכות הן אביזר האופנה הבא שלך, ומצאנו לך את המקום המושלם בשבילו.

ישנה דוגמנית ישראלית מוכרת עם סימן היכר מובהק – התלתלים. הרעמה המתולתלת מזוהה איתה כל כך שניתן להכיר אותה בקלות אפילו לפי הצללית. אך כיאה לאושיית אופנה ודוגמנית מצליחה היא מופיעה לא פעם גם עם תסרוקת שונה, פעם בבלונד, פעם, גלי, פעם שחור חלק, ואז שוב התלתלים. לא מדובר רק על הפקות אופנה, אלא גם על הופעות פומביות וחלק משגרת היומיום. האם כל שינוי כזה הוא תוצאה של מספר שעות אצל הספר? לאחרונה חשפה הדוגמנית כי מדובר פשוט במספר פאות איכותיות המשמשות אותה לשינוי המראה. "זה קל יותר, זה פשוט יותר, וזה שומר לי על התלתלים בלי פגע" סיפרה. הכירו את הטרנד הכי חם היום בעולם אביזרי האופנה – פאות איכות. 

בהוליווד זה כבר טרנד ותיק
בהוליווד, כמו בהוליווד, הטרנד הזה כבר קיבל תאוצה ומשם התפרס לכל העולם. הכוכבות המוכרות ביותר כמו ביונסה, קיירה נטלי, קייטי הולמס, ליידי גאגא, סלמה הייק וכמובן כל משפחת קרדשיאן לדורותיה, נוהגות כבר שנים לחבוש פאות במקום להחליף תספורות.
 
אין מדובר על פאה עבור צילומי קליפ מוזיקלי או תפקיד בסרט, אלא לשימוש יומיומי, בין אם באירועים חברתיים והופעות פומביות ולעיתים קרובות, עבור יציאה "רגילה" מהבית (עד כמה שיציאה מהבית של ביונסה יכולה להיות רגילה...). 

הביצה המקומית מדביקה את הפער
גם הסלבס המקומיים לא מפספסים, או ליתר דיוק, מפספסות את הטרנד, ואת היתרונות והנוחות שבאים איתו. דוגמניות, זמרות, נשות עסקים ועוד, חשפו לאחרונה, בכוונה או שלא בכוונה את השימוש שלהן בפאות כאביזר אופנה לגיטימי ויומיומי. 

מה שהיה מזוהה שנים בישראל כסממן לנשים חרדיות הפך לאחרונה לטרנד אופנתי מקובל ולגיטימי, בזכות היתרונות הרבים שהוא מביא עימו.

למה פאה ולא תספורת?
כשאנחנו רואים שינוי משמעותי בשיער של מישהי, אנחנו מניחים כמעט באופן אוטומטי שמדובר פה על עבודת ספרות מקיפה – החלקה, צבע, תספורת, תלתול, גוונים, הכל בא בחשבון. 

אך לכל הפעולות האלה יש חסרונות לא מעטים. 

ראשית, ישנו החיסרון הבריאותי – כל התהליכים האלה כרוכים בשימוש בחומרים כימיים ותהליכים קיצוניים כמו חימום השיער, צביעה ועוד. תהליכים וחומרים אלה אינם בריאים לשיער וגם לא לעור הקרקפת ושימוש אינטנסיבי לאורך שנים עלול לגרום לנזק בלתי הפיך. 

שנית ישנו חסרון הגמישות – אם עשית החלקה לשיער גלי, אז זה המראה שלך לתקופה הקרובה, לא תוכלי ללכת היום עם חלק, מחר עם גלי ומחרתיים שוב חלק. שלא לדבר על תספורת, בה יש לתת זמן לשיער לצמוח בחזרה. 

נוחות - את הפאה מכינים פעם אחת, ניתן להחזיק גם מספר פאות, ולבחור בקלות איזה מראה שיער תרצי ללבוש הערב. לא צריך לקבוע תור לספר, לא לבלות שם שעות ולא לשמור מכל משמר על התסרוקת עד האירוע. 

אחרון חביב – התוצאה הסופית. האפשרויות בפאות הן באמת בלתי מוגבלות, ואת יכולה לראות את התוצאה הסופית לפני שהיא הופכת לתסרוקת הקבועה שלך. ניתן לתלתל באמת, לבחור כל צבע, להכין כל תסרוקת. האפשרויות שנפתחות בשימוש בפאות גדולות בהרבה משינוי מראה השיער האמיתי שלך.

מוכנה לאמץ את הטרנד? השאירי פרטים בטופס והמומחים של פאות דידי יחזרו אלייך עם הצעה ייחודית לפאה בהתאמה אישית

חשוב לבחור בפאות איכותיות 
המפגש של רובנו עם פאות בד"כ לא מפגיש אותנו עם פאות איכותיות. כמו שאמרנו, בישראל רגילים לפגוש פאות בהקשר דתי או בריאותי, אבל הנה הקאצ' – אתם לא יודעים מתי אתם פוגשים פאה איכותית! 

המראה בפאה איכותית הוא טבעי, מותאם אישית, מעוצב למשעי, ובלי ידע מוקדם, קשה מאד להבין כי האישה שמולך חופשת פאה. 

שימו בצד את כל מה שידעתן על פאות. פאה איכותית היא כזו שתוכלו לחבוש כל יום לעבודה, לחסוך לעצמכן זמן התארגנות ארוך ותמיד להיראות נהדר, והקולגה שיושב מולכן כבר שנתיים לא יידע שזוהי פאה עד שלא תספרו לו!

אמרתם פאות איכות – אמרתם פאות דידי 
אם מדברים על פאות איכות בישראל, כדאי ללכת ישר אל הטופ – פאות דידי, בבעלות דידי לוריא. 

דידי לוריא נולדה בארצות הברית היישר אל תוך עולם ייצור הפאות. אביה הוא מייסד מותג הפאות הבינלאומי המפורסם פאות ג'ורג'י שייצר פאות למפורסמים בכל העולם ואף לכמה סרטי דיסני מפורסמים. דידי מכירה את עולם הפאות כבר מגיל 6 והיה לה ברור ששם עתידה. 

בשנת 2009 עלתה דידי לישראל לפתוח פה מותג פאות משלה, היא הביאה איתה, חוץ מהידע המקצועי הנרחב, גם סטנדרט של איכות, ותרבות של שירות ושל התחשבות בלקוחות שהיא משב רוח מרעננן בשוק המקומי. 

הפאות של דידי מיוצרות משיער אדם, שנקנה מנשים ברחבי העולם בתשלום הוגן ומאפשר לאותן נשים פרנסה מכובדת. שיער זה עובר תהליכי שימור, ועיבוד כדי שיישאר במראה הטבעי והחיוני לאורך זמן רב. 

תהליך ההתאמה האישי כולל מדידות, החלטה על גוון, מראה שיער, אורך ועוד, כך שהפאה תראה הכי טבעית על הלקוחה ותעניק לה את המראה המדויק שהיא רוצה. 

בהמשך, ניתן לעשות שינויים בפאה עצמה, החל מתיקונים קטנים ועד שינוי התסרוקת או הצבע. כמו שאמרנו – כל האפשרויות פתוחות בפנייך. 

לקביעת פגישה להתאמת פאה במיוחד עבורך >> דידי פאות

 פאות לכל מטרה. פאות איכותיות - לא רק בעולם החרדי (צילום: דידי לוריא)
פאות לכל מטרה. פאות איכותיות - לא רק בעולם החרדי (צילום: דידי לוריא)

פאות לכולם ולכל מטרה
"אני ממש לא מתכוונת לספר מי הלקוחות שלי" מגנה דידי על הפרטיות של קהל לקוחותיה, כיאה לסטנדרט השירות הגבוה בחברה "אבל אני יכולה לספר שהמגוון גדול מאד, החל מנשים חרדיות, ועד נשות קריירה במקצועות מכובדים מאד, גם השימושים לפאות מגוונים, ישנן כאלה המעוניינות בפאה לאירועים מיוחדים, או אפילו אירוע אחד ספציפי כמו חתונה של אחד הילדים, ומצד שני ישנן נשים, גם נשות קריירה חילוניות, אצלן הפאה נמצאת בשימוש יומיומי כחלק מהתלבושת לעבודה". 

אביזר האופנה הבא שלך
פאה איכותית היא מעבר לאביזר אופנה. היא מאפשרת לך גם לבחור את המראה המדויק, גם לשמור על שיערך, וגם לחסוך זמן יקר בכל פעם מחדש. 

את התוצאה הזו משיגים רק אם בוחרים בפאה איכותית בהתאמה אישית, ממקום שימשיך לתת לך שירות וטיפול בפאה גם בעתיד. 

רוצה לשמוע עוד פרטים, ולקבל הצעה ייחודית? השאירי פרטים בטופס וקבלי שיחה מפאות דידי