ימי החורף מתקרבים אלינו, ואיתם גם ההזדמנויות לחופשות חורף מהנות במיוחד. אם קצתם ביעדים הקיציים שכולנו כבר מכירים כמו את כף ידנו, או שאתם פשוט מחפשים חופשה מהנה לימי החורף עם הייחוד וההנאה הנלווים אליהם, כדאי שתכירו את יעדי החורף המומלצים והאיכותיים ביותר לחורף 22-23. ננסה לעזור לכם עם כמה רעיונות ויעדים.

חופשת חורף היא חוויה מיוחדת בפני עצמה
כשאנחנו מדמיינים או מתכננים חופשות בחוץ לארץ, אנחנו חושבים בעיקר על ימי הקיץ החמים. אלה הימים בהם הילדים בחופשה מבית הספר ואנחנו יכולים לצאת לחופשה משפחתית, ואלה גם הימים בהם מזג האוויר מתאים יותר לחופשה "קלאסית". עם זאת, לחופשת חורף בהחלט יש את היתרונות שלה. המחירים נמוכים יותר, כך שלא בהכרח תצטרכו הלוואה בשביל להרשות לעצמכם את החופשה. הנופים החורפיים יכולים להיות מרהיבים ויפים עוד יותר מכל נוף קיצי, וישנם יעדים שיזמנו לכם חוויה לכל החיים. ננסה להכיר כמה יעדים מומלצים כאלה.

חורף אירופי קר מבחוץ וחם מבפנים
חופשה חורפית צריכה לקחת בחשבון את היבשת שהפכה את החורף למותג – יבשת אירופה, כמובן. אירופה הקלאסית מציעה לא מעט יעדים, שהופכים בימי החורף לציוריים ברמה דמיונית כמעט. ערים כמו וינה או פראג באירופה הקלאסית, הופכות לטירות חורף מושלגות וקלאסיות, וערוכות ברמת התשתיות והאטרקציות לקבל תיירים גם בחודשים אלה. אם מעוניינים בחוויה קצת יותר חמימה, אפשר לבחור בערים כמו ברצלונה או ליסבון לטיול חורפי, שיהיה פחות קר, גשום ומושלג מהיעדים השוכנים בלב היבשת.

חצי הכדור הדרומי נותן לנו יעדי קיץ בעונת החורף
החודשים בהם אנחנו חווים חורף אינם חודשי החורף בכל העולם. לפיכך, אם אתם מעוניינים דווקא בחוויה יותר קיצית ושמשית בימי החורף הישראלי – כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לחצות את קו המשווה דרומה. דרום אמריקה, אוסטרליה, מדינות אפריקאיות ואפילו יעדים אטרקטיביים במיוחד כמו האיים המלדיביים או סיישל – כולם יכולים לתת לנו את חוויית החול, הים והשמש גם כשבישראל גשום וסגרירי.

מזג אוויר נעים ואווירת חוף כל השנה – בערי החוף האמריקאיות
מחפשים סביבה עירונית ושוקקת יותר בחופשת החורף שלכם, אבל עדיין רוצים ליהנות ממזג אוויר נעים ומחוף ים קרוב? שווה לשקול חופשות חורף בערי חוף בארצות הברית – מיאמי בחוף המזרחי, ולוס אנג'לס בחוף המערבי. בערי החוף השוקקות הללו, הטמפרטורות בחורף נעות סביב 25 מעלות צלזיוס, מה שיכול להתאים מאוד לחופשה מרעננת במזג אוויר אידיאלי.

טיול מאורגן במרוקו יכול להיות מהנה ונעים במיוחד גם בחורף
אם החלטתם ללכת על יעד לטיול מאורגן בחורף, ומתחשק לכם ליהנות מהנופים והדרכים בצורה הנוחה ביותר ובתנאי מזג אוויר טובים - בהחלט שווה לשקול אפשרות של טיול מאורגן במרוקו. מרוקו, שהופכת ליעד יותר ויותר פופולרי לישראלים בשנים האחרונות, מציעה מזג אוויר נעים בימי החורף, שיהיה אפילו חמים קצת יותר ממזג האוויר בישראל. את כל הנופים, השווקים, הערים והיעדים במרוקו בהחלט ניתן לחוות גם בחורף ולא רק בקיץ, ואולי אפילו בפחות עומס ובמזג אוויר נוח יותר.

אי אפשר לשכוח את חופשות הסקי
חופשת החורף הקלאסית היא כמובן חופשת הסקי. אם אתם בעניין של חופשה בה תהנו מהחורף במלוא מובן המילה, עם מתחם אירוח ברמה גבוהה ועם ספורט חורפי שימלא את שעות היום שלכם – שווה לבחון יעדים באזורים כמו ההרים האלפיים או ההרים הפירנאים שבין ספרד לצרפת. שם תוכלו למצוא נופים ציוריים, ומתקני סקי ברמה הגבוהה ביותר.

*כתבה זו אינה מהווה הצעה או התחייבות למתן הלוואה. אישור כל הלוואה, סכומה ותנאיה נתונים לשיקול דעתו הבלעדי של הבנק. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.