הזהב האצילי הוא גוון ייחודי של זהב, שפותח במעבדות ה.שטרן כצבע ביניים בין זהב צהוב לזהב לבן, כך שישתלב בהרמוניה עם שני גוני הזהב ויחבר בין האלגנטיות המופתית של הזהב הלבן עם החום והרכות של הזהב הצהוב.

נוסחתו הייחודית והבלעדית למותג תכשיטי היוקרה, פותחה בקפידה בתהליך מורכב שנמשך כשנתיים ובסיומו, לאחר נסיונות רבים להגיע לסגסוגת המדויקת באמצעות שילוב בין המתכות, הופק הצבע המרהיב ביופיו. 

תכשיטי זהב אצילי מככבים במגוון קולקציות של ה.שטרן, ביניהן קולקציית STARS האייקונית, תכשיטים מקולקציית GENESIS הבוהקת ועוד רבות, כך עיצובי התכשיטים מעניקים שפע של הזדמנויות לענוד תכשיטי זהב אצילי וליהנות מסגנונות המאתגרים את כוח המשיכה, דרך פרחוניות עשירה ועד משחקים גיאומטריים מתוחכמים. 

גאומטריה אקסקולוסיבית
קולקציית PRISMAS החדשה, עוצבה בהשראת צורות גאומטריות במבני זהב אצילי 18 קראט, המשלבות משחקי אור וצל, שפל וגאות, זהב ויהלומים. התכשיטים בעלי נראות אבסטרקטית ומפוסלים באמצעות משחקי זוויות וחיתוכים מסקרנים.

קולקציית PRISMAS  (צילום: ה.שטרן)
קולקציית PRISMAS (צילום: ה.שטרן)

בליין ניתן למצוא טבעות, עגילים, שרשראות וצמיד, המעניקים נראות דומיננטית ובוהקת. טבעות פירמידה אשר מקבלות מראה תלת מימדי באמצעות שילובי עומקים, עגילים תלויים או צמודים בשיבוץ יהלומים ונפחים שונים, צמיד אליפסה קשיח בזהב אצילי החובק בעדינות את פרק כף היד ושרשראות עדינות בעלות תליון קטן או גדול יותר וא-סימטרי.

הכוח לפרוח 
דרכו המרתקת של הטבע מהווה השראה בכל תחומי התרבות והאמנות. גם בקולקציות תכשיטים, מקור השראה בלתי נדלה זה מקבל תפקיד מרכזי אצל צורפי ה.שטרן. 

בקולקציה זו, נבחרה הצורניות האורגנית של הפרח, שהפך לסמל מרכזי של תנועת ילדי הפרחים בארה"ב, המבטא שלום ואהבה (פיס&לאב) בשנות ה-60 וה-70. הפרח הוא כוכב-העל של קולקציית FLOW(er) המציגה תכשיטי זהב אצילי בשיבוץ יהלומי קוניאק. עגילים, טבעות, צמיד ושרשראות מעניקים פרשנות מודרנית לעלי הכותרת ולפרח.

התכשיטים נבדלים זה מזה ומציגים חיבור הרמוני של פרחים בטבע, בעלי עלי כותרת שונים בגודל ובצורה. בקולקציה ניתן למצוא גם ליין תכשיטים בגימור מושחר, המבליט את תחושת העומק והתנועה של התכשיט. 

הצורניות האורגנית של הפרח, שהפך לסמל מרכזי של תנועת ילדי הפרחים בארה''ב, המבטא שלום ואהבה (פיס&לאב)  (צילום: ה.שטרן)
הצורניות האורגנית של הפרח, שהפך לסמל מרכזי של תנועת ילדי הפרחים בארה''ב, המבטא שלום ואהבה (פיס&לאב) (צילום: ה.שטרן)

המשיכה לשמיים 
שמיימית ומרתקת - קולקציית GRAVITY מפליאה לתאר את ההשפעות הדרמטיות של כוח המשיכה על גרמי השמיים (כוכבים, ערפיליות, כדור הארץ והירח) ומציגה תכשיטי זהב אצילי אקסקלוסיביים. 

יהלומים משובצים בקרניים חדות המדמות את קרני הכוכב לצד שיבוץ אבני קריסטל, יהלומים ופנינים בשיבוץ א-סימטרי. בחלק מהתכשיטים, עוצמתו של כוח המשיכה תורגמה לשיבוץ הפוך של היהלומים כאשר חוד היהלום מופנה מעלה ויוצר מראה לא סטנדרטי. 

הזהב האצילי הוא בדיוק הניצוץ שחיפשת לעצמך, כדי לבלוט למרחקים. בכל פרשנות עיצובית יצירתית בה תבחרי – תכשיטי הזהב האצילי ילוו אותך מבוקר ועד ערב ויעניקו לך טאץ' זוהר ומסתורי תוך כדי השתלבות נפלאה עם תכשיטים בגוני זהב נוספים. 

קולקציית GRAVITY  (צילום: ה.שטרן)
קולקציית GRAVITY (צילום: ה.שטרן)

לקולקציות ה.שטרן היכנסו לאתר הבית:

שרשראות זהב >>
עגילי זהב >>
צמידי זהב >>