הכתבה נכתבה בשיתוף Airyvest

אצלנו בני האדם אנחנו יכולים לקחת בקלות ז'קט, או מעיל חמים ונעים מהארון ולצאת מביתנו, אבל מה עם בני המשפחה שלנו שמתהלכים על ארבע? למרות שיש להם פרווה, כלבים אינם חסינים בפניי קור וגשם, וגם הם זקוקים לביגוד מתאים. למרבה השמחה, יש כיום מוצרים איכותיים במיוחד לכלבים שאתם יכולים לשלוף מהארון ולהלביש אותם בקלות ובמהירות.

בגדי לכלבים לימות החורף: שומרים על חיות המחמד שלנו
אם אתם מחפשים בגדים לכלבים באיכות גבוהה, מומלץ לנסות את המוצרים של חברת Airyvest הנודעת בתחום. החברה מייצרת בגדים שמתאימים למינים שונים של כלבים, ואתם יכולים למצוא בגדי חורף שמתאימים בדיוק למידותיו של הכלב שלכם. המותג הנודע מצהיר על עצמו כאוהב חיות, והמוצרים שלהם בהחלט משקפים זאת; החברה מייצרת בגדים חמימים, נעימים וקלילים שעושים את העבודה.

ובאופנה כמו באופנה, יש לכם אפשרות לבחור בין שלל דגמים של מוצרי החברה. אתם יכולים להתאים לכלב שלכם בגדי לכל מועד שאתם רוצים, וליהנות מהביגוד המיוחד שהחברה מציעה.
 
אם אתם רוצים לשמור על חיות המחמד שלכם בעונות הקרירות בשנה, או כאשר אתם טסים יחדיו לחו"ל, מומלץ בחום לרכוש בגדים שמתאימים למזג האוויר. עם תיפור איכותי, מבחר דגמים ונוחות ללא תחרות, עם Airyvest הכלבים שלכם יהיו מוגנים מפני הקור, וירגישו נעים בכל יציאה.

אילו בגדים לכלבים מומלץ לרכוש?
אם אתם לא בטוחים אילו בגדים לרכוש עבור הכלב שלכם, מומלץ להשתמש בהמלצות הבאות:

מעיל קליל
בחורף כמו בחורף, יש ימים קרירים יותר ויש ימים קרירים פחות. בימים שבהם שמשי יחסית אבל עדיין קר, מומלץ שיהיה לכם מעיל קליל עבור הכלב שלכם. מעיל קורדרוי עם קולר פרווה מבית Airyvest יאפשר לכלב שלכם להתהלך בנעימים בלי להרגיש את הקור. המעיל מתאים לאביב ולימי הסתיו, והוא לא רק עושה את העבודה, אלא נראה נפלא. 

מעיל קליל (צילום: airyvest.com)
מעיל קליל (צילום: airyvest.com)

אפודה מחממת
לילות חורפיים בישראל עשויים להיות קרים במיוחד, ובלילות כאלו מעיל קליל לא מספיק. כאשר אתם מוציאים את הכלב שלכם להליכה ולעשיית צרכים בימים קרים במיוחד, חשוב שהוא יהיה מוגן מהקור. אפודה מחממת תאפשר לכם להגן על הכלב שלכם מהקור, בלי להפריע לתנועה שלו. לאפודה יש חורים שמותאמים בדיוק עבור ארבעת הרגליים של כלבים, כך שתוכלו להלביש אותו בקלות ובלי להפריע לתנועתו.

בנוסף, האפודים של החברה עשויים מבד ניילון איכותי, נוח וגמיש במיוחד. הבגדים האלו מותאמים במיוחד עבור כל כלב, וגם כלבים עיקשים שלא אוהב ללבוש ביגוד חם ייהנו מהאפודים של Airyvest. הרכב האפוד והתפרים יוצרים גמישות, וכן מבודדים את גופו של הכלב מהקור החיצוני.

האפודים מיוצרים מחומרי גלם איכותיים במיוחד, הם היפואלרגנים ועמידים במים. אם הכלב שלכם אוהב להתהלך בשלוליות, אתם תוכלו להיות שהאפוד שלו לא יירטב וירטיב את הכלב.

אפודה מחממת (צילום: airyvest.com)
אפודה מחממת (צילום: airyvest.com)

מעיל זוהר בחושך
יציאה להליכות ליליות עם כלבים היא מסורת בבתים רבים שיש בהם חיות מחמד. מלבד חימום של כלבים בימי החורף, חשוב שיהיה להם בגדים לכלב שיגנו עליהם במהלך הלילה. מעיל זוהר בחושך נועד בדיוק למטרה הזו, והוא מאפשר לראות כלבים גם מרחוק, מה שחשוב במיוחד עם כלבים קטנים וגורים. המעיל קל להלבשה והוא בולט למרחקים, כך שאתם וגם הכלב שלכם תהיו מוגנים בשעות של הליכה לילית. החלק העליון של הג'קט הזה מכיל חומר ייחודי שמחזיר אור, ולאחר חשיפה של 30 דקות לאור יום, ההארה תספיק למשך שעות ארוכות בלילה.

כמו האפודים של חברת Airyvest, גם המעילים הזוהרים בחושך עמידים במים, וגם דוחים לחות. המעילים כוללים שכבת בידוד פנימית שמאפשרת לכלבים להתחמם היטב ולשמור על חום גופם גם בהליכות ארוכות.

כדי לחסוך בזמן, המעיל הזוהר כולל רוכסן דו-צדדי לסגירה קלה, וכן פתח שניתן לחבר דרכו את הקולר לרצועה. תוך דקות ספורות תוכלו להלביש את הכלב שלכם במעיל חמים ולצאת מהדלת בלי בעיות הודות לעיצוב של החברה האהובה.

מעיל זוהר בחושך (צילום: airyvest.com)
מעיל זוהר בחושך (צילום: airyvest.com)

תיק נשיאה לכלבים
אם אתם צריכים לקחת את הכלב שלכם למרחקים, אל חנות חיות, או לטיפול אצל הווטרינר, חשוב לשאת אותו בצורה שתהיה לו נוחה. חברת Airyvest פיתחה תיק נשיאה איכותי במיוחד עבור כלבים בשם Airyvest carrier. כמו בגדי החברה, גם תיק הנשיאה מעוצב ואופנתי להפליא, כך שאתם וגם הכלב שלכם תיהנו ממנו. 

ניתן לשאת בתיק כלבים עד משקל של 9 קילוגרם, והוא עשוי מבד ניילון ייחוד והיפואלרגני. כדי לספק לכלבים נוחות מרבית, תיק הנשיאה כולל בתוכו תחתית נעימה ורשת פנימית. שני החלקים האלו ניתנים להסרה בקלות, כך שתוכלו להשתמש בתיק הנסיעה גם כתיק נשיאות בעת הצורך. השליפה הקלה מאפשרת לנקות את התיק וחלקיו השונים בקלות, להוציא אוכל לכלבים שנפל בתוכו, ומלבד המראה הנפלא שלו, התיק עמיד ללחות, קל משקל וניתן לכביסה במכונה.

תיק נשיאה לכלבים (צילום: airyvest.com)
תיק נשיאה לכלבים (צילום: airyvest.com)

Airyvest: רק הטוב ביותר לכלבכם
אם יש לכם כלבים קטנים או גורים, הם לא שומרים על טמפרטורת הגוף שלהם באופן מיטבי. עבור כלבים כאלו, וגם עבור כלבים בוגרים, מומלץ לרכוש בגדים מחממים. כלבים קטנים וגורים יכולים ליהנות מהביגוד במשך רוב ימות השנה, וכלבים גדולים ייהנו מחימום מיטבי בימי החורף הקרים.

כמו עם בגדים עבורנו, בני האדם, מומלץ לרכוש לכלבכם בגדים איכותיים – בייחוד עבור הימים הקרים בשנה. ישנם בגדים רבים עבור כלבים בשוק, אבל רבים מהם עשויים מחומרים באיכות ירודה, אינם מעוצבים היטב ולא מספקים הגנה מיטבית לכלבים.

כדי למנוע בעיות בריאות ואלרגיות, חברת Airyvest פיתחה וייצרה ביגוד איכותי במיוחד לכלבים מחומרים מבודדים והיפואלרגניים. כל הבגדים נתפרים באופן איכותי, והם מותאמים במיוחד לגופם של כלבים.

כיום אתם יכולים לרכוש בגדים עבור המידות המדויקות של הכלב שלכם ;החברה מייצרת בגדים בטווח מידות גדול ובשלל דגמים, כך שאתם יכולים להרכיב עבור הכלב שלכם את הארון האולטימטיבי. הבגדים ניתנים לכיבוס ללא בעיה, נוחים ללבישה וכלבים מתאהבים בהם במהירות. 

מלבד בגדים לכלב איכותיים במיוחד של החברה, זמין לכם גם תיק נשיאה שמתאים לנסיעות קצרות וגם ארוכות. באמצעות התיק אתם תוכלו לקחת את הכלב שלכם ממקום למקום ללא בעיה; התיק רחב ידיים, כך שהכלב שלכם ירגיש בנוח במשך כל הנסיעה. אתם תוכלו לנצל את התיק גם למטרות אחרות, הודות לגודל והעיצוב שלו, וליהנות מפריט שימושי במיוחד ברכב.

Airyvest: רק הטוב ביותר לכלבכם (צילום: airyvest.com)
Airyvest: רק הטוב ביותר לכלבכם (צילום: airyvest.com)

רכישת מוצרי ביגוד איכותיים לכלבים: לכו על המקורי בלבד
כדי ליהנות מהאיכות הייחודית של בגדי Airyvest, חשוב לרכוש מוצרים מקוריים בלבד של החברה. ישנם חיקויים באיכות ירודה בשוק, ויש לבצע רכישה של בגדים ותיקי נשיאה אצל משווקים מורשים בלבד. אם אתם רוצים להגן על כלבכם בימי החורף הקרים, התכוננו מראש עם בגדי חורף איכותיים. 

עם חברת Airyvest אין מקום לטעויות, הודות לאיכות ושימת הלב לפרטים שהחברה נודעת בהם. אם אתם מעוניינים במוצרים מקוריים של החברה, תוכלו לבצע רכישה בקלות ובמהירות באתר חנות חיות של 'כלבו לכלב ולחתול'. החנות המקוונת היא יבואן רשמי של החברה, ובקטלוג המוצרים העשיר שלה תמצאו שלל מוצרים חיוניים לכלבים, כולל בגדים לחורף שכל כלב צריך. 

הכתבה נכתבה בשיתוף Airyvest