הכתבה נכתבה בשיתוף פנדה

החורף כבר כאן ואין אתגר גדול יותר מאשר להסיר את הפוך ולהתגלגל החוצה מהמיטה. בימים גשומים ואפורים לאף אחד אין כוח לצאת מהבית ובקלות אפשר למצוא את עצמנו צוללים אל תוך שגרה מונוטונית ומבאסת. בדיוק לשם כך אספנו עבורכם חמישה רעיונות לדייטים מרגשים שתוכלו ליזום בקלות ובין ארבע קירות. כל מה שתצטרכו הוא מישהו או מישהי שישמחו להתכרבל איתכם וטיפ טיפה הכנה מראש. מוכנים? הנה חמש דרכים זוגיות להתפנק בחורף שאתם פשוט חייבים לנסות:

  1. מי אמר שצריך לצאת מהבית בשביל חווית ספא?
    כדי ליצור אווירה של ספא ביתי הדליקו נרות ברחבי הבית ומלאו אותו בריח נעים בעזרת דיפיוזר עם שמן אתרי או כתורת. תוכלו להתחיל את הדייט במקלחת או אמבטיה חמימה. לאחר מכן הכינו את המיטה הזוגית לעיסוי, כך שתהיה מכוסה בסדין אך ללא כריות ובקשו מבן או בת הזוג לשכב על הבטן. מזרן זוגי עם ספוג זיכרון (ויסקו) כמו של פנדה יכול להיות מושלם בשביל עיסוי. הספוג המיוחד יתאים עצמו לצורת גופכם ויספק התנגדות מדויקת למסאז'.
    5 דרכים זוגיות להתפנק בחורף הזה (צילום: פנדה )
    5 דרכים זוגיות להתפנק בחורף הזה (צילום: פנדה )
  2. ארוחת בוקר במיטה
    אין יותר כיף מאשר להתעורר לבוקר חורפי ולקבל את ארוחת הבוקר למיטה. הפתיעו את בן או הבת הזוג עם מגש פנקייקים מפנק, מיץ תפוזים סחוט או קערת תותים טריים (וקפה, כמובן). הגישו את הארוחה ישר למיטה וחזרו להתכרבל יחד מתחת לשמיכה ולאכול בכיף. 
  3. נטפליקס אנד צ'יל בקונספט מיוחד!
    כשבחוץ רעמים וברקים זה הזמן הכי טוב להכין פופקורן, לבחור סרט ששניכם אוהבים ולצפות בו ביחד הישר מהמזרן הזוגי שלכם ומבלי לצאת מהבית. אם תרצו לשדרג את החוויה עוד יותר, תוכלו לחשוב על קונספט מיוחד שיתאים לסרט. אם למשל אתם בקטע של סרטי אימה, תוכלו לכבות את האור, להתלבש בבגדים שחורים וללגום יחד יין אדום. אם אתם בעניין של סרט איטלקי טוב תוכלו לשלב את ההקרנה עם ספגטי מפנק ואם אתם אנשים של הארי פוטר תכינו משקה חורפי ומתוק שיראה כמו "בירצפת". בקיצור - מלאו את חדר השינה באווירה שתתאים לסרט שבחרתם.
    5 דרכים זוגיות להתפנק בחורף הזה (צילום: פנדה )
    5 דרכים זוגיות להתפנק בחורף הזה (צילום: פנדה )
  4. ערב של חמשת החושים
    כל אחת ואחד מאיתנו מתקשרים בצורה אחרת. יש אנשים וורבלים יותר שמתחברים דרך המילים ויש כאלו שאוהבים להפתח דווקא דרך החושים השונים. ארגנו לכם ערב ביתי שבו כל החושים שותפים! את חוש הטעם תוכלו לגרות עם ארוחה טובה, קינוח מתוק או אפילו מבחני טעימה רומנטיים (הניחו כיסוי עיניים על בן או בת הזוג ותנו להם לטעום דברים טעימים ולנחש מהם). בשביל חוש הריח תוכלו להדליק נר ריחני ובשביל חוש השמיעה תנגנו יחד או האזינו לשיר שאתם אוהבים. לחוש הראיה אפשר לצפות יחד בנוף מהחלון, בתמונות משותפות שלכם או בסרט נחמד ועל חוש המישוש ניתן לכם לחשוב לבד.
  5. משחקים, קלפים ושאלות עמוקות
    רעיון נוסף לדייט רומנטי בחורף הוא פשוט לשחק יחד! אפשר ללכת על משחקים "רגילים" כמו הרכבת פאזל משותפת, משחקי קופסא או קלפים, ואפשר גם להכין מראש משחק בעצמכם עם שאלות, משימות ופרסים! תרשו לעצמכם לחזור לרגע להתנהג כמו ילדים, לצחוק, להנות ולהתחבר דרך משחקים.
  6. בונוס - פשוט לא לצאת מהמיטה!
    בואו נודה באמת, החורף נותן לכולנו את התירוץ לדייט הכי טוב שיש - פשוט לא לצאת מהמיטה! זה כיף במיוחד כשיש מזרן זוגי איכותי כמו של פנדה. מזרן שיתאים בדיוק עבורכם, יהיה רך במידה הנכונה, ישמור על הגב שלכם, יתמוך אתכם לאורך שנת הלילה ופשוט לא תרצו לעזוב אותו.
    5 דרכים זוגיות להתפנק בחורף הזה (צילום: פנדה )
    5 דרכים זוגיות להתפנק בחורף הזה (צילום: פנדה )

הכתבה נכתבה בשיתוף פנדה