כשאנחנו מסתכלים סביבנו, ברוב המקרים אנחנו רואים בעיקר בני אדם. אבל יחד איתנו נמצאים כאן גם אינספור חרקים. כך למשל מחקר עכשווי מעריך את מספר הנמלים החיות בכדור הארץ בכ-20,000,000,000,000,000, כלומר על כל אדם יש בערך רבע מיליון נמלים. במציאות כזו אין פלא שהדברה היא שירות מבוקש מאוד, וכמו ברוב התחומים שבהם יש ביקוש רחב היקף גם ההיצע גדול. קסם הדברות מבטיחה, וגם מקיימת, רמת שירות גבוהה מאוד ובנוסף מחירים הוגנים - העסקה המושלמת למי שזקוק להדברת ג'וקים, לכידת עכברים, חיסול קן צרעות, הדברת מזיקים בגינה או כל שירות אחר בתחום.

זמינות גבוהה מאוד
המרכיב הראשון של המצוינות בשירות הוא זמינות מרבית. גם כשיש בבית בעל חיים שמהווה סכנה מידית, למשל חולדה או צרעות, וגם כשהמטרה היא "רק" הדברת מנע להבטחת קיץ נקי מג'וקים, הציפייה היא להגעה מהירה ככל האפשר של המדבירים. קסם הדברות, עם ניסיון של 17 שנים בתחום, יודעת להתנהל ביעילות רבה ועל בסיס זה להבטיח מקסימום זמינות - לרבות 24/7 בשעת הצורך.

חומרים טבעיים בלבד
המרכיב השני במקצוענות של קסם הדברות, ואפילו החשוב יותר, הוא השימוש בחומרים טבעיים בלבד. המאבק בחרקים ובמזיקים האחרים מלווה את המין האנושי לאורך ההיסטוריה, ובעבר הגישה הכמעט יחידה הייתה לנצל כימיקלים לטובת חיסול נמלים, תיקנים, עכבישים, פרעושים וכו'. היום המצב שונה: מחקרים עדכניים גילו שחומרים דוגמת זרחנים אורגנים עלולים להזיק גם לבני אדם, ולמשל לגרום להפרעות קשב וריכוז ואפילו לפגיעות נוירולוגיות. בהתאם חברת הדברה כמו קסם הדברות שמקפידה להשתמש בחומרים טבעיים, וכמובן כאלה שקיבלו את כל האישורים מהמשרד להגנת הסביבה, מצדיקה את התואר "מקום ראשון בשירות".

שקיפות מלאה ומענה מקצועי לכל שאלה
מדביר שמגיע לבית, למשרד, לחנות או לכל מקום אחר, חייב להתנהל גם בשקיפות מלאה. איכות זו באה לידי ביטוי בין השאר בביצוע פעולות הכרחיות בלבד, ובמסירת מלוא האינפורמציה הרלוונטית ללקוחות. כמו כן רצוי לכלול בשירות גם ייעוץ מקיף - למשל אחרי הדברת פשפשי מיטה מוצלחת לספק עצות שימנעו הגעת פשפשים חדשים לבית, או המלצות לאיטום טוב יותר של מחסן שהתגלו בו עכברים.

מחירים נוחים במיוחד
מאחר שהלקוחות בימינו בוחרים אנשי מקצוע לא רק לפי האיכות אלא גם על סמך הצעת המחיר, חשוב לציין שקסם הדברות מעניקה שירותי הדברה בסטנדרטים גבוהים מאוד מבלי לגבות על כך מחיר יקר. למעשה במרבים המקרים העלות תהיה נמוכה בהשוואה למחירים שגובות חברות אחרות. למידע מפורט על האופן שבו מחושב המחיר מוזמנים להיכנס לאתר החברה, https://kesem-hadbarot.co.il