הכתבה נכתבה בשיתוף אחסון כל

הופתענו, אבל היינו בטוחים שנסתדר. מה שלא ידענו, זה שעוד הפתעה חיכתה לנו בדרך: כשהתקשרנו לבעל הדירה שאותה שכרנו באותה תקופה, התברר שהוא מתנה את הארכת החוזה בהעלאת התשלום החודשי באופן ניכר. לזה לא ציפינו.. כיוון שכבר רכשנו את הדירה החדשה בפרוייקט שהלך ונבנה, שילמנו גם משכנתא במקביל ולא יכולנו להרשות לעצמנו עוד העלאה חודשית כזו. 

בלית ברירה סגרנו על מעבר ליחידת הדיור הקטנה בבית של ההורים של אשתי, שגרו ביישוב סמוך. זה לא היה מושלם, אבל הערכנו שנוכל להסתדר עם הפתרון למשך כמה חודשים עד המעבר המיוחל לבית הקבע. נשארה רק בעיה אחת: התכולה. במהלך שנותינו בדירה השכורה אגרנו רהיטים, חידשנו מלאי של מוצרי חשמל ועוד, ויחידת הדיור הקטנה לא יכלה להכיל את כל אלו.

ברגע האחרון קיבלתי עצת זהב מחבר – מחסנים להשכרה. ובאופן ספציפי יותר – מחסן אישי להשכרה של חברת "אחסון כל", שהיו באזור תעשיה קרוב יחסית. בסופו של דבר עשינו את זה וזה התברר כבחירה הטובה ביותר עבורנו: במהלך החודשים (שהפכו לשנה וחצי) שבהם התגוררנו ביחידת הדיור, התכולה ושאר החפצים החשובים שלנו אוחסנו בתנאים מצויינים במחסן הפרטי, ואנחנו יכולנו להגיע ולהוציא או להחזיר חפצים למחסן מתי שרצינו.

הידיעה שהתכולה היקרה מאוחסנת במקום מוגן ושמור ותישאר במצב טוב גם כשנעבור לבית החדש – נתנה לנו שקט נפשי וראש פנוי להתעסק בדברים האחרים. השירות של חברת אחסון כל חסך לנו המון טרחה ואפשר לנו להעביר את התקופה הזו בנחת וללא צפיפות.

עוזבים דירה אבל עדיין לא נכנסים לחדשה? נמצאים בתקופת ביניים לא ברורה? מחסן פרטי זה הפתרון המושלם
פרויקטים כמו של "מחיר למשתכן" ופרויקטים אחרים רבים ברחבי הארץ שהתעכבו הביאו מאות זוגות למצבי ביניים כמו שלנו: חוזי השכירות מסתיימים – אבל הדירות עדיין לא מוכנות, או מצבים שבהם זוגות נאלצים להתגורר בבית ההורים עד לסיום הבניה כיוון שמתקשים לעמוד בנטל משכנתא ושכירות יחד. לעיתים גם במעבר בין דירות שכורות זמן החיפוש מתארך מעבר למצופה וזוגות או אפילו משפחות נאלצות למצוא פתרון לתכולת הבית למשך פרק זמן עד לכניסה לדירה החדשה.

במצבים אלו, יש צורך במציאת פתרון הולם לתכולת הבית. ספות, שולחנות, רהיטים, מכשירי חשמל שונים, כונניות, חפצים חשובים ועוד. כל אלו צריכים להישמר לתקופת זמן (שלעיתים לא ידוע מתי תסתיים), במצב טוב ומוגנים מכל סיכון לרטיבות, בלאי או בעיות אחרות.

המחסן הפרטי הוא הפתרון המושלם למצבים אלו ומהווה חלופה ראויה לאחסון בבית. אחסון התכולה בתקופת המעבר מאפשרת לבעלי התכולה ראש שקט, פחות צפיפות בדירת המעבר שמתגוררים בה ויותר מרווח נשימה – פיזי ומנטלי. אין כמעט זוג או משפחה לא נדרשת למעברי דירה וגם כשמדובר בתהליך מורכב וארוך, המחסן מאפשר לפשט את התהליך ולהפוך אותו להרבה יותר קל ואפשרי.

מחסן פרטי - פתרון גאוני
אז מה כל כך מיוחד במחסנים הפרטיים של אחסון כל? 

חברת אחסון כל מאפשרת אחסון במחסן פרטי לכל פרק זמן שהוא – ובכל זמן שיש צורך. ניתן לאחסן למספר חודשים או לכמה שנים וליהנות מאחסון ברמה גבוהה, שרותיות של חברה מצוינת ומחסנים נגישים לשוכר. האפשרות לשכירת מחסן גם כאשר לא ידוע פרק הזמן להשכרה, מאפשר לזוגות ומשפחות רבות ש"נתקעו" בין המעברים שקט נפשי בידיעה שהתכולה שלהם מאוחסנת במקום שמור ומוגן לכל אורך התקופה וללא לחץ לסיום האחסנה. 

בנוסף, המחסנים הפרטיים של חברת אחסון כל מאפשרים אחסון בתנאים מעולים לכל תכולה ובכל גודל וכמות: ריהוט, ספות, חפצי נוי, מכשירי חשמל גדולים וקטנים ועוד – כל סוג של תכולה יכול להישמר באופן הטוב ביותר ולמשך זמן במחסנים של חברת אחסון כל. 

תקופת מעבר בין דירות? החברה שמציעה פתרון מושלם לתכולה שלכם  (צילום: Shutterstock)
תקופת מעבר בין דירות? החברה שמציעה פתרון מושלם לתכולה שלכם (צילום: Shutterstock)

מחסנים מוגנים, נגישים וקרובים לבית, שירות חכם והוגן 
עם חברת אחסון כל אין צורך להוציא הון על שטח אחסון מיותר: החברה מציעה מספר גדלים של מחסנים כך שתוכלו לבחור את הגודל המתאים ביותר עבורכם ולחסוך משמעותית בעלויות האחסון.

בנוסף, לשוכרים ניתנת נגישות מלאה לתחומי המחסן – עם מנעול פרטי שיקבלו, בעלי התכולה תמיד יכולים לקפוץ למחסן – להכניס או להוציא משהו בעת הצורך, או סתם להגיע ולבדוק את מצב החפצים.

בחירת מחסן פרטי של חברת אחסון כל היא בחירה בשירות איכותי של חברה עם מוניטין רב בתחום האחסון ושנים של ניסיון ושירות ללא דופי. עם כל זאת, מחירי השכרת המחסן נוחים במיוחד ואינם מצריכים הוצאה חודשית כבדה. כך תוכלו ליהנות מכל היתרונות שמציעה חברת האחסון המתקדמת ובעלות משתלמת.

אז.. איפה המחסן הקרוב אליכם? 
לחברת אחסון כל מספר סניפים באזור המרכז והשפלה, מה שמאפשר לכל תושבי הסביבה ליהנות משירות ברמה וללא צורך לנסוע רחוק. 

סניפי החברה ממוקמים בראשון לציון – במרחק נסיעה של 10 דקות מתל אביב, באזור התעשייה כנות – מרחק של 10 דקות מנמל אשדוד ובקרבה לכל יישובי השפלה ובאחיסמך – מרחק של 10 דקות מנתב"ג. הסניף באחיסמך נותן מענה מיוחד ללקוחות עסקיים, שמחפשים מקומות אחסנה גדולים למלאי או תכולות שונות הקשורות בעסק.

ומה באותיות הקטנות? האם יש התחייבות?
בחברת אחסון כל אין אותיות קטנות: זמני כניסה ויציאה גמישים ללקוחות החברה, בהתאם לצורך ועם מנעול פרטי. הגנה על התכולה ואבטחה ברמה גבוהה ומחיר חודשי קבוע בהתאם לגודל המחסן שהושכר.

חברת אחסון כל מאפשרת אחסון ללא התחייבות לתקופת מינימום או מקסימום של אחסנה. כל עוד הלקוח מעוניין בהמשך האחסנה – הוא מקבל. עם תנאים כאלו אטרקטיביים, אין מתחרים!

הכתבה נכתבה בשיתוף אחסון כל