הכתבה נכתבה בשיתוף רשת יורופיאן קומפורט

אם אתם רוצים להחליף מזרן או לשדרג את המיטה, כדאי שתכירו את החברה שמבטיחה לכם איכות ללא פשרות במחירים ללא תחרות.

נתחיל בהמלצות. יש הרבה ברוך השם, אומרים לנו בשמחה בהנהלת החברה. "כשאמינות פוגשת איכות, אין דבר כזה שלקוחות לא יהיו מרוצים".

הלכנו לבקר בסניף החברה בפתח תקווה, ושם פגשנו את יוסי וסיון בראל שהגיעו לבחור מיטת נוער לבתם. הם מספרים שחזרו ליורופיאן קומפורט אחרי שרכשו לעצמם מיטה מתכווננת חדשה והם מרוצים מאוד. 

"אחרי שערכנו סקר שוק וראינו אפשרויות של מיטות ומזרנים בכמה חנויות אחרות, הגענו ליורופיאן קומפורט וגילינו שקודם כל יש פער משמעותי במחירים אבל אין כל הבדל באיכות. אין מה לומר זה פער משמעותי, תשאלו איך זה ייתכן? פשוט צריך לבדוק היטב איפה קונים ומה כל אחד מציע. יש מותגים וחברות רבות שמרוויחות על הגב שלנו כלקוחות כי אנחנו לא מבינים מה עומד מאחורי התמחור. אני ובעלי בדקנו כמה וכמה מיטות של חברות אחרות כי באמת שהמתכווננות יקרות מאוד ורצינו לדעת איפה הכי כדאי לקנות ומה לבחור. אני שמחה שהגעתי לכאן כי קיבלתי מיטה מתכווננת מדהימה מעוצבת כמו שרצינו, ועם מזרנים איכותיים ב-8000 ₪ במקום ב15,000 ₪.

מלבד עניין המחיר, אני יכולה להגיד שקיבלנו שירות מצוין. ואפילו יותר מזה, לבעלי יש בעיות בגב והוא צריך מזרן קשה ואורטופדי. אני לא מסוגלת לישון על זה, חייבת מזרן רך יותר, אז במיטה שלנו שילבנו שני סוגי מזרנים וזה פתר את הבעיה. גם מבחינת מסגרת המיטה, רציתי משהו בעיצוב מסוים שראיתי באינטרנט וגם בזה דאגו לנו. בשורה התחתונה רכשנו מיטה מדהימה עם מזרנים איכותיים, הכל לפי הדרישות שלנו בהתאמה אישית, וזה עלה הרבה פחות מכל הצעה אחרת שקיבלנו. אנחנו סופר מרוצים מיורופיאן קומפורט."

איכות מוצר גבוהה ביותר - כמו חו"ל רק כאן בארץ
European Comfort הוא מותג ישראלי ותיק בענף פתרונות השינה בארץ כבר 20 שנה. החברה הוותיקה היא בעצמה המפעל המייצר, כאשר כל הייצור נעשה בישראל. זה שנים שחברת יורופיאן קומפורט מייצרת ומשווקת מזרנים ומיטות עבור בתי מלון והארחה, ועתה גם אתם יכולים לרכוש את המזרנים והמיטות האיכותיים של החברה בחנויות המפעל של החברה או באתר שלנו.

עידו בוחניק, סמנכ"ל השיווק של יורופיאן קומפורט, מסביר שהסיבה לכך שהחברה מציעה מוצרים איכותיים ביותר במחירים שוברי שוק, היא הבלעדיות של הייצור במפעלי החברה בארץ. זו הייחודיות של החברה. ערכנו השוואת מחירים בין כמה חברות מובילות על מספר מוצרים כגון מזרנים מסוגים שונים, מיטות מעוצבות ומיטות מתכווננות, ואין ספק שקיים פער משמעותי במחירים, מכאן שהלקוחות של יורופיאן קומפורט רק מרוויחים. פנינו לשוחח עם עידו בוחניק, סמנכ"ל השיווק של החברה:

"אנו מייצרים את כל המיטות והמזרנים בישראל, כל הייצור הוא ייעודי לחברה, European Comfort היא מותג ישראלי, איכותי וכחול לבן. המזרנים שלנו הם ברמת האיכות של המזרנים הנמכרים על ידי מותגים מובילים אחרים. אנחנו מקפידים על שימוש בחומרי גלם איכותיים כגון פולימר מוקצף, מערכות קפיצים מבודדים איכותיים ועמידים ועוד. כל הבדים בהם אנחנו משתמשים הם האיכותhים ביותר שמגיעים מאירופה ובעיקר איטליה. מדובר בבדים הטובים והמבוקשים ביותר לשימוש בתחום הייצור שלנו. אצלנו הלקוח יכול להיות בטוח שהוא מקבל את המוצר הכי טוב, לצד השירות הכי טוב, ולא פחות חשוב במחיר הוגן לעומת המחירים המופקעים בשוק."

לטובת הקונים שמעדיפים להזמין ולקבל את המוצר ישר לבית – תוכלו לקנות מזרן או מיטה גם באתר החברה שמציע חווית משתמש נוחה במיוחד
גם ענף השינה התקדם לפלטפורמה הדיגיטלית והיום כבר לא חייבים לעבור מחנות לחנות ולנסות מזרן לפני רכישה, אפשר לעשות את זה גם אונליין. באתר של יורופיאן קומפורט תוכלו לבחור מיטה או מזרן ולקבל את המוצר במשלוח עד לבית. אם אתם לא בטוחים איך לבחור מזרן? תוכלו להיעזר בשאלון הכוונה ייעודי על פי קריטריונים, כדי להגיע לאפשרויות המתאימות ביותר עבורכם על פי המערכת.

חווית המשתמש נוחה במיוחד והאתר מנגיש את כל האפשרויות, המזרנים ודגמי המיטות עם מפרט נתונים נרחב. קל פשוט ונוח.

אם אתם מוטרדים מכך שאתם רוכשים מזרן שלא ניסיתם וראיתם פיזית, אין זו סיבה לדאגה. יש אחריות ואצלנו תקבלו תקופת ניסיון של 30 יום (אפילו ללא ניילון),במידת הצורך תוכלו להחליף מזרן במזרן אחר או לבטל עסקה. 

אז איפה הקאצ'? אין כזה. אם בכל זאת תרצו לבדוק את המזרן או המיטה בחנות, אין בעיה. יורופיאן קומפורט מציעה את הפתרון לכל הלקוחות המחפשים מזרן בחנויות המפעל הפזורות ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט.

"כיום יש לנו 6 סניפיםחיפה – מקלף 2 צ'ק פוסט, נתניה – המלאכה 45, פתח תקווה – בן ציון גליס 30, ירושלים  - פועלי צדק 3 תלפיות, ושני סניפים בראשון לציון- משה לוי 10 המרכז הישראלי לריהוט קומה 2 ו-3. אדגיש שגם אתר האינטרנט שלנו מעודכן עם כל המבצעים וניתן לבצע את ההזמנה בקלות אונליין, התשלום מאובטח כמובן וחווית השירות היא ברמה גבוהה מאוד גם בפלטפורמה של האתר ושירות הלקוחות שלנו בטלפון או בצ'אט. 

שישה סניפים ברחבי הארץ - חיפה, נתניה, פתח תקווה, ירושלים וראשון לציון (צילום: מטעם  רשת יורופיאן קומפורט)
שישה סניפים ברחבי הארץ - חיפה, נתניה, פתח תקווה, ירושלים וראשון לציון (צילום: מטעם רשת יורופיאן קומפורט)

מה קורה במצב בו לקוח רכש מזרן באתר אבל לאחר שישן עליו בבית, הבין שבכל זאת לא נוח לו?
"יש לנו יתרון משמעותי היום על פני חברות אחרות, והוא תקף גם לרכישה בחנויות וגם לרכישה באתר. כל לקוח שמבצע רכישה יוכל לקבל את המזרן ל-30 ימי ניסיון. בתום תקופת הניסיון, הלקוח יכול לקבל החלטה אם להשאיר את המזרן או להחליף אותו. 

השוני בנינו לבין מרבית החברות האחרות שמציעות תקופת ניסיון הוא שאצלנו הלקוח יכול לנסות את המזרן ללא ניילון.  כיוון שאנחנו חברת המפעל, יש לנו את היכולת להחליף את הבד לאחר תקופת הניסיון. מכאן שהלקוח מקבל את האפשרות לנסות את המזרן ואף להחליף אותו במידה והוא לא מתאים לו מבלי חוסר הנוחות של הניילון שעוטף אותו.  

כמו כן, לאחר שאדם ישן על מזרן שלנו ויודע להגיד בדיוק מה הפריע לו, אנחנו כבר נדע להתאים לו דגם אחר נכון יותר. אנחנו שומרים על כל האופציות פתוחות עבור הלקוח, כך שאם הוא לא מרוצה הוא יכול לבחור דגם אחר. במידה ויש הפרש במחיר המזרון החדש- הלקוח יוכל להוסיף את החלק היחסי שחסר או לחילופין לקבל זיכוי אם העלות שלו נמוכה יותר. ניתן גם לקבל החזר מלא אם מחליטים לבטל את הרכישה."

האם ניתן להזמין מזרן או מיטה custom made? 
"כן בהחלט. ברמת העיצוב - ניתן לייצר אצלנו מיטה בכל סגנון שהלקוח רוצה. אפשר גם להביא דוגמה למיטה מתמונה בטלפון או מהרשת, וסביר להניח שנכיר את הדגם. אנחנו מעודכנים בדגמים ובעיצובים שקיימים בשוק, ויש לנו מבחר גדול מאוד של מיטות המעוצבות בהתאם לקו העיצובי הדגמים המובילים בארץ ובעולם.

כל המיטות אצלנו ב-European Comfort מעוצבות על ידי צוות המעצבות שלנו. במידה ולקוח רוצה לעצב מיטה בהתאמה אישית, הצוות המקצועי שלנו מסייע לתכנן את המיטה יחד אתו. כמו כן, ניתן לבצע הזמנה בהתאמה אישית גם כאשר מדובר במיטה מתכווננת. 

מבחינת הזמנה מותאמת אישית של מזרנים - ניתן להזמין מזרן בכל מידה וכן לפי צורה, כמו למשל מזרן עגול. גודל המזרונים נע בין רוחב של 70 ס"מ ועד 2 מטר. אורך המזרן הוא בדרך כלל 190 או 2 מטר, ויש גם לקוחות עם בקשות אישיות שאנו מייצרים להם מזרן במידות לפי בקשה. לדוגמה, לאחרונה היה לקוח שהזמין מזרן עגול ענק בקוטר 3*2. אצלנו הכל אפשרי."

למידע נוסף בקרו באתר העסק - www.european-comfort.co.il 

הכתבה נכתבה בשיתוף רשת יורופיאן קומפורט