מובלי מדיה הודיעה אתמול על השקעת מנוע חיפוש חדשני בשם EYELIN, המספק שירותי תוכן לגולשים בטכנולוגיה חדשנית. משה חוגג, בעל השליטה בחברה מייסדה ויו"ר קרן ההשקעות סינגולריטים, אמר כי היקף ההשקעה בקבוצה הסתכם עד כה בכ־330 מיליון שקל.



EYELIN, הממזג תוכן ויזואלי, יוצא לשוק לאחר שלוש שנות פיתוח וחידושים אלגוריתמיים. המוצר מעניק למשתמשים ולאתרי החדשות והתוכן גישה בזמן אמת לטרנדים והאירועים החשובים ביותר עבורם.



חוגג הוסיף כי ״אנו מציעים אפשרויות חדשות למונח חיפוש. גולשים ברחבי העולם יכולים לראות ולחוות את העולם דרך עיניהם של אחרים. משתמשים יוכלו לחפש ולגלות תוכן גולשים הקשור לאירועים או טרנדים גלובליים בכל עת ובכל מקום בעולם. בנוסף, ניתן יהיה להשתמש באתרי תוכן וחדשות לשלב תמונות ונקודות מבט חדשות בזמן אמת״.