הכתבה נכתבה בשיתוף המכשף הדיגיטלי

למדתם שיווק דיגיטלי באחת המכללות המובילות והפכתם למשווקים דיגיטליים? עשיתם את הצעד הראשון להגשמת החלום הישראלי: מקצוע שמאפשר לכם לעשות כסף גדול, מכל מקום ובכל שעה. אבל אם למרות זאת אתם מתעוררים בכל בוקר עם כאב ראש מטריד, כנראה שהוא נגרם מהמפגש היומיומי עם תקרת הזכוכית שעדיין לא הצלחתם לנפץ.

להצטרפות לאתגר המכושף לחצו כאן

ארבע תקרות הזכוכית שבולמות את הפריצה שלכם

אתם עובדים 24/7, משקיעים את הנשמה ומביאים תוצאות, אבל בניגוד למשווקים דיגיטליים ולסוכנויות דיגיטל שכבר פרצו קדימה, העסק שלכם פשוט לא מתרומם. בנקודה זו עליכם לקבל החלטה אסטרטגית: האם להמשיך לחיות עם תחושת ההחמצה ולהסתפק במועט, או לחתור למגע עם תקרת הזכוכית הקרובה ולהכפיל את ההכנסות פי כמה, בעזרת שיטה ייחודית שפותחה במיוחד בשבילכם. רגע לפני שאתם מקבלים החלטה, חשוב שתכירו את ארבע תקרות הזכוכית שתפגשו בדרך למעלה.

תקרת זכוכית 1 - מחזור ההכנסות: עד 10,000 ₪
השנה הראשונה לפעילות סוכנות הדיגיטל מוקדשת ברובה לביסוס העסק ולגיוס הלקוחות הראשונים שלכם. חלק מכם עדיין עובדים כשכירים, מה שגורם לכם להיות "רגל פה רגל שם" ובלי רגליים יציבות על הקרקע. 

השנה הראשונה לא תהיה קלה. סביר שתלווה אתכם תחושה שאתם עדיין לא מציעים ערך מוסף גבוה ולכן תתקשו לגייס לקוחות בכלל ולקוחות איכותיים ורווחיים בפרט. 

בשנה זו, גם תהליכי העבודה לא יקלו עליכם: מכירה, Onboarding (קליטת הלקוח), ניהול הלקוח ואפילו משימות תפעוליות כמו בניית קמפיינים ושיפורם, יתגלו כאתגר לא קטן. הקשיים האלה יגרמו לכם לעבוד בחוסר יעילות, להשקיע את כל זמנכם במספר מצומצם של לקוחות, להציג רווחיות נמוכה להפליא ובדרך, לאבד את הביטחון העצמי.

תקרת זכוכית 2 - מחזור הכנסות: 20,000-10,000 ₪
בשנה השנייה, השיווק הדיגיטלי הוא כבר תחום העיסוק העיקרי שלכם.  אומנם הצלחתם לגייס מספר לקוחות איכותיים ורווחיים, אבל רוב הלקוחות שלכם רחוקים מזה. כתוצאה מכך ומשפע בעיות נוספות, אין לכם זמן לנשום. אתם עדיין מרגישים את ההתלהבות בגיוס לקוח חדש ואת הכאב האדיר כשאחד מהם עוזב אתכם, כי עדיין מערער את תחושת היציבות שאתם כל כך שואפים אליה.

אומנם המחזור גדול יותר, אבל כדי לשמור על רווחיות סבירה, אתם עושים הכול בעצמכם: מקימים קמפיינים, מנהלים את הלקוח, בונים את האתרים וחתומים גם על הקופירייטינג והעיצוב הגרפי. עד מהרה אתם מאבדים את המיקוד העסקי, מפספסים את התמונה הגדולה ומאבדים שעות יקרות שהייתם יכולים להקדיש לפיתוח עסקי. 

ארבע תקרות הזכוכית של המשווקים הדיגיטליים  (צילום: NircDesign)
ארבע תקרות הזכוכית של המשווקים הדיגיטליים (צילום: NircDesign)

תקרת זכוכית 3 - מחזור הכנסות: 40,000-20,000 ₪
בשנת הפעילות השלישית, תגלו את הפער המתסכל שבין ההכנסות לרווחיות.

כבר יש לכם תיק לקוחות מכובד, אבל כאן מתגלים הכשלים במערך השיווק והמכירות. במקרים רבים, רמת השירות נפגעת, תחלופת הלקוחות גדלה וכך גם עקומות הלמידה. בנוסף, אתם מפרנסים לא מעט פרילנסרים והרווחיות שלכם, במקרה הטוב, מגיעה לכמחצית מהמחזור ורובכם הופכים להיות הלקוח הכי גרוע של עצמכם. אומנם יש לכם מזל שאתם משווקים דיגיטליים טובים עם רשת יפה של קשרים והמלצות מפה לאוזן, אבל אין לכם מנוע צמיחה אמיתי, אתם לא משווקים את עצמכם ביעילות ואין לכם תהליכי שיווק סדירים בעסק.
במצב זה, רק שינוי מהותי שכולל הטמעת הרגלים בריאים ויישום מהלכים שיווקיים חדשים המבוססים על אסטרטגיה שיווקית שמתאימה לסוכנות דיגיטל, יאפשרו לכם לעבור לשלב הבא. 

תקרת זכוכית 4 - מחזור הכנסות: 100,000-40,000+ ₪
למשווקים דיגיטליים שפרצו את תקרת ההכנסות המאתגרת הזאת והתמקמו בצמרת סוכנויות הדיגיטל בישראל, יש מספר מאפיינים משותפים: 

הבנה עסקית רחבה, מערך שיווק יעיל, 3-2 עובדים איכותיים המנהלים כ-40-30 לקוחות ומסוגלים לקדם פרויקטים דיגיטליים שונים ומעל הכול, משמעת ברזל. תכונות אלו יאפשרו גם לכם ליהנות מרווחיות גבוהה ומצמיחה עסקית רציפה ובריאה. אבל, איך מנפצים את תקרת הזכוכית הזאת? 

בשלב זה עליכם להרפות מהעיסוק האישי במכירות ולגייס אנשי מכירות חזקים שיצליחו לסגור כמה שיותר לקוחות - בדיוק כמו שעושים עסקים מצליחים שמחזיקים 2 אנשי מכירות על כל איש תפעול.

האתגר האמיתי כאן הוא איך לגייס אנשי מכירות ומה הם הכלים שתיתנו להם? הרי הם לעולם לא יצליחו למכור את השירות שלכם טוב כמוכם. הם לא מכירים את העסק לעומקו והתחרות על כל לקוח אגרסיבית מאוד. ההצלחה טמונה בפתרון הנתפר אישית לכל סוכנות – וזה כבר עניין ליועץ מומחה.

התפלגות הכנסות של משווקים דיגיטליים (צילום: NircDesign)
התפלגות הכנסות של משווקים דיגיטליים (צילום: NircDesign)

ייעוץ עסקי לסוכנות שיווק דיגיטלי? אפשרי, אבל...

השוק מוצף ביועצים עסקיים שישמחו ללוות אתכם, אבל סוכנות שיווק דיגיטלי היא עסק ייחודי שמציע מגוון רחב של שירותים ייחודיים ויכולות רב-תחומיות. לכן, רק מי שעסק בשיווק דיגיטלי יכול להבין אותם לעומק ולערוך מיפוי לחוזקות, לחולשות ולתהליכי העבודה ולעזור לכם לזהות הזדמנויות ולהתגבר על אתגרים. 

המשמעות היא שמרבית היועצים העסקיים ה"מסורתיים" יתקשו לתת לכם מענה איכותי. היועצים האיכותיים שביניהם יצטרכו להשקיע כמות שעות לא סבירה בעקומת למידה ובליווי העסק שלכם, מה שהופך את השירות שלהם ללא כלכלי. גם אם תחליטו להיעזר בהם, הם יטילו עליכם משימות שלא תוכלו לבצע בזמן קצר ובמקביל לפעילותכם השוטפת ולכן התוצאות יהיו רחוקות מהציפיות שלכם. וכאן נכנס לתמונה המכשף הדיגיטלי.

עומרי נאור - המכשף הדיגיטלי פרץ בשנים האחרונות את כל תקרות הזכוכית. 
ממשווק דיגיטלי פרילנסר, הפך עומרי לבעלים של סוכנות דיגיטל ומשם בעלים של חברת פרסום בעלת 4 מותגים שונים המנהלת תקציבי דיגיטל של מיליוני שקלים עבור חברות מובילות במשק. במקביל, עומרי פיתח את Funnel-E – מערכת לניהול סוכנויות דיגיטל הראשונה והיחידה מסוגה בעולם,  שנוצרה במיוחד עבורכם ומנגישה עבורכם כלי ניהול, שיטות עבודה ופרוטוקולים חכמים לניהול יעיל ולרווחיות מקסימלית, המיושמים בסוכנויות הדיגיטל המובילות. לפני שעשה אקזיט לסוכנות הדיגיטל שבבעלותו, עומרי הפך למרצה מבוקש ולמנטור המלווה סוכנויות שיווק דיגיטלי, בשיטה ייחודית שמאפשרת לכם להגיע להכנסות שלא דמיינתם – בתנאי שתעמדו באתגר הבא.

ממשווק דיגיטלי למכשף דיגיטלי. האם תעמדו באתגר?
כיום, עומרי בוחר בקפידה את הסוכנויות שהוא מלווה ומתמקד אך ורק בבעלי סוכנויות דיגיטל עם מחזור הכנסות של עד 20,000 ₪ ששואפים ליותר. עם זאת, כדי להיכלל בנבחרת של עומרי, עליכם להוכיח שאתם עשויים מהחומרים הנכונים. 

הצטרפו עכשיו לאתגר המכשף הדיגיטלי שכבר סחף עשרות משווקים דיגיטליים  וקבלו בווטסאפ 5 משימות עסקיות שבועיות שעליכם לבצע בעצמכם בליווי מרחוק של עומרי. בסיומן, תקבלו גישה לוובינר מסכם בו יגובש מתווה להמשך הצמיחה העסקית שלכם.

עמדתם במשימה בהצלחה? אתם בדרך למחזור של 6 ספרות!
כבר במהלך האתגר, תגלו שינוי משמעותי בתחושת המסוגלות: הביטחון שלכם ישתפר, ההכנסות יעלו, הבידול שלכם יהיה חד יותר והשירות שתעניקו ללקוחות יהיה איכותי יותר. 

ועכשיו, אחרי שחוויתם את הצליל המתוק של ניפוץ תקרות הזכוכית, תוכלו להצטרף לתוכנית ליווי אישי שעשויה לקחת אתכם, תוך מספר חודשים, להכנסות של 100,000 ₪ ומעלה!

הצטרפו עכשיו לאתגר המכשף הדיגיטלי!

הכתבה נכתבה בשיתוף המכשף הדיגיטלי