התקדמות טכנולוגית: מנהל השיווק של חטיבת הבירות בישראל מגלה מה הצעד הבא

אחרי קריירה כמנהל שיווק בחטיבת הבירות של החברה המרכזית, אלעד חורש ייסד סטארטאפ שרוצה להגדיל את שיעורי המחזור באמצעות תוויות חכמות. בראיון פרידה הוא מדבר על עולם הבירה, המעבר לתחום הטכנולוגי וההחמצות

טליה לוין צילום: ג'רמי לדנר
אלעד חורש
אלעד חורש | צילום: דן לב
3
גלריה

"אם פעם היית נכנסת לבר ומבקשת 'את הקבוע', היום רוב הצרכנים נכנסים לבר ושואלים מה חדש. זה הבדל משמעותי". כך אומר ל"מעריב עסקים" אלעד חורש, שלאחר 12 שנים כמנהל השיווק של חטיבת הבירות של החברה המרכזית CBC (קרלסברג, טובורג, ויינשטפן, גינס ועוד), מסיים בימים אלה את תפקידו ובאופן מפתיע עובר לתחום הטכנולוגיה.

בירת תקומה
בירת תקומה | צילום: יחצ
מימין לשמאל - דניאל רוזנפלד, אלעד חורש וגלעד וסקמן
מימין לשמאל - דניאל רוזנפלד, אלעד חורש וגלעד וסקמן | צילום: יח''צ
תגיות:
טכנולוגיה
/
בירה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף