שוק המניות של תל אביב עשוי להיפתח הבוקר (חמישי) במגמה מעורבת ולהמשיך להתנהל במגמה מעורבת ברוב שעות היום.


שוקי המניות של ניו יורק ננעלו אתמול במגמה מעורבת כשמדד ה-S&P500 ירד ב-0.41% , אך הדאו ג'ונס עלה ב-0.04% ל-17,673.12 נקודות ואילו הנאסד"ק ירד ב-0.19% ל 4,221.22 נקודות. הבורסה של צפון אמריקה לא שדרה מסר ברור. מצב דומה באסיה גם שם המסחר מתנהל במגמה מעורבת, טוקיו נסחרת בירידה של 1.04% הונג קונג בעליה של 0.42% ואילו שנגחאי עולה ב-0.62%.

במהלך היום לא צפויים הודעות התפתחויות מאקרו כלכליות כלשהן שעשויות להשפיע על המסחר בבורסה. יתכן שהבורסות באירופה יושפעו מהחלטת הבנק המרכזי של אירופה להוציא את יוון למעשה מתכנית ההרחבה המוניטרית שכן הוא הודיע שלא יקבל אגרות חוב יווניות כבטוחות שמשמעותו שהוא לא ירכוש אגרות חוב יווניות. ראשי אירופה וקנצלרית גרמניה בראשם החליטה לא להיכנע ליוון גם במחיר יציאתה מגוש האירו. 

יותר קרוב לבית: החתול השחור שעובר בין שני השותפים מוטי בין משה ואדוארדו אלשטיין מתרחב ואתמול בן משה הודיע "שאין בכוונתו לממש את הזכויות שיקבל היום במסגרת הנפקת הזכויות של החברה". על רקע זה לא מין הנמנע שהמניה של אי. די. בי תעורר עניין.


גם מניות חבורת האנרגיה עשויות לעורר עניין שכן מחיר הנפט חידש את ירידות המחירים , אתמול נפט אמריקאי מסוג WTI ירד ב-8.1% ל-48.45 דולר ומחיר חבית ברנט הבריטי ירד ב-6.3% ל-54.4 דולר לאחר שהשוק קיבל תזכורת שבמציאות של עודף היצע אין מקום להורדת מחירים שכן מלאי הנפט שבארה"ב גדל ב-6 מיליון חביות השבוע לעומת גידול צפוי של 4 מיליון בלבד.