במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר (שני) כי "לאחר שנחלש לאורך מרבית השבוע שעבר, הדולר פותח את שבוע המסחר בעולם ובזירת המט"ח המקומית כשהוא נהנה מרוח גבית בעקבות דוח התעסוקה הטוב מהמצופה שפורסם ביום שישי בארצות הברית והצביע על תוספת של כ-257 אלף משרות בינואר. 

נתוני התעסוקה החיוביים שוב הפיחו את ציפיות הריבית והדולר זינק מעלה ביום שישי ותיקן במידה מסוימת את ההפסדים שרשם במהלך השבוע מול המטבעות המרכזיים והשקל. 
ואולם, המצב של הדולר-שקל עדיין שביר, לפחות ברמה הטכנית. לאחר ששבר בשבוע שעבר שורה של רמות תמיכה משמעותיות, התגבר מאוד המומנטום השלילי של הצמד. השבירה המשמעותית היתה מתחת לרמת 3.875, שהיא בעצם הרצפה שבה נבלם התיקון המשמעותי האחרון של הצמד בדצמבר-ינואר. 

ואמנם, השבירה של רמה זו, ביום חמישי, הגבירה את המומנטום השלילי ודרדרה את הצמד עד ל-3.81, עקב כמות נכבדה מאוד של פקודות קטיעת הפסד שהופעלו בעקבות השבירה מתחת לרמת התמיכה. 
הודות לנתוני התעסוקה החיוביים, הצמד אמנם תיקן מעלה בחדות עד לאותה רמת שבירה, אבל רק עלייה מעל 3.90 עשויה שוב לדחוף את הצמד מעלה. כל עוד הצמד מתחת לרמה זו הוא חשוף להמשך הירידות לעבר 3.80.
בשבוע הקרוב יכתיבו את המסחר בדולר שני גורמים – המסחר בנפט ותחזיות הריבית על הדולר. המשך התיקון כלפי מעלה של הנפט אמור להכביד על הדולר, וזאת מעצם העובדה כי הנפט נקוב בדולרים. מאידך, אם נתוני המקרו בארצות הברית ימשיכו את המגמה החיובית שבאה לידי ביטוי בדוח התעסוקה, הדבר צפוי להגביר את תחזיות הריבית ולחזק את הדולר".