כי"ל פרסמה אתמול (שלישי) בלילה את התוצאות העסקיות לרבעון האחרון של שנת 2014, ודווחו על הכנסות של 717 מיליון דולר ורווח של 136 מיליון דולר.



דויטשה בנק בירך את הנהלה על ביצועים טובים בתקופה קשה, במיוחד בשל הסביבה העסקית שבהם כי"ל פועלת, אך העובדים ראו את זה אחרת: בתגובה חריפה במיוחד שהם הוציאו, נאמר כי "הטענות השקריות של הנהלת כי"ל והבעלים לגבי פיטורי העובדים נחשפות היום. הדוחות שפורסמו מוכיחים בפני הציבור את האמת אותה כי"ל מנסה להסתיר".



העובדים הסבירו בתגובתם, כי "גם השנה, בדומה לשנים קודמות, הרוויחה חברת כיל מליארדי שקלים. ובעלי החברה מוכיחים שכל מה שמעניין אותם הוא עושק מדינת ישראל ומשאבי הטבע שלה. מנהלי החברה אשר רצים בימים אלה בין ערוצי התקשורת וטוענים שסיבת פיטורי העובדים הם הפסדי החברה, הם חבורה של שקרנים המרוויחים כל שנה שכר של עשרות מיליוני שקלים. הם יוצרים בפני הציבור מצג שווא, וזאת על מנת לתת לגיטימציה לפיטורי עובדים בנגב, כנקמה על המלצות המוצדקות של ועדת שישינסקי 2.



הם הדגישו כי "ועד עובדי כיל לא ישלים ולא יסכים אפילו עם פיטורי עובד אחד בחברה. במידה ועידן עופר אינו מרוצה מתוצאות הרווח האסטרונומי ומבחינתו מדובר בהפסדים, הוא מוזמן להחזיר את זיכיון החברה למדינת ישראל".