חברת סלקום וההסתדרות חתמו היום (ראשון) על הסכם קיבוצי. על פי ההסכם, העובדים יהיו שותפים ברווחי החברה - בשיעור של 12.5% מכל סכום מעל 400 מיליון שקלים בשנה. זהו סעיף תקדימי בענף הסלולר.

בנוסף, העובדים יקבלו תוספות שכר וביטחון תעסוקתי. מנגנון הפיטורים יוסדר ותקציב הרווחה למען העובדים יגדל משמעותית. כבר בשנה הראשונה להסכם, שכר המינימום בחברה יעמוד על 5% מעל לשכר המינימום הקבוע בחוק, ובכל אחת משנות ההסכם הוא יעלה באחוז נוסף, זאת מעבר לעדכון שכר המינימום במשק שיבוצע בשלוש פעימות. 
עוד קובע ההסכם, כי העובדים יקבלו תוספות שכר שנתיות באופן דיפרנציאלי - חלקו על פי ותק וחלקו על פי מצוינות. בנוסף לכך, עובדי החברה יקבלו מענק חתימה וכבר במשכורתם הראשונה לאחר חתימת ההסכם, יקבלו מענק חד פעמי על פי הוותק בחברה.  כמו כן, ההסכם הקיבוצי מסדיר סוגיות שונות שנוגעות לניוד עובדים ולאיוש משרות חדשות בחברה ההסכם מסדיר גם מנגנון פיטורים הוגן ושקוף המספק ביטחון תעסוקתי .

אבי ניסנקורן, יו"ר ההסתדרות, בירך היום את העובדים ואמר: "ההסכם הקיבוצי בסלקום הינו הישג חשוב ששם את ההון האנושי במרכז ומבטיח את ביטחונם התעסוקתי של העובדים. אני מבקש לברך את ועד עובדי החברה, בראשות מיה יניב, על הנחישות והאחריות שהם הפגינו לאורך הדרך ולהודות למובילי המשא ומתן. בהזדמנות זו מגיעה תודה גם להנהלת סלקום, בראשות המנכ"ל ניר שטרן, על התנהלות בהוגנות לקידום ההסכם הקיבוצי. ההסכם מגלם ערכים של רווחה, בטחון תעסוקתי וצמצום פערים". 
ניר שטרן, מנכ"ל סלקום אמר: "ההסכם יאפשר לעובדים וההנהלה להמשיך ולשמור על איתנותה העסקית של הקבוצה. מדובר בהסכם פורץ דרך במשק הישראלי בשל רתימת העובדים לתוצאות העסקיות של החברה. אני משוכנע כי החיבור בין הצלחת החברה לכלל העובדים יהווה נדבך משמעותי בהצעדת החברה קדימה. ככל שהחברה תרוויח יותר וככל שתצליח יותר בתחום הטלוויזיה, כך ייהנו העובדים יותר מהצלחתה. ההסכם מהווה אף הישג מרשים בדרך השגתו שבסיסה שותפות, שקיפות והדברות פתוחה בין השותפים".