עובד במפעלי ים המלח נדרס היום (שני) על ידי קבלן חיצוני שנשכר על ידי ההנהלה על מנת לקדם את העבודה במפעל, כך טוענים עובדים שהיו במקום בעת האירוע. העובד נפגע, על פי התחנה, ברגלו ופונה לבית החולים.

מוועד העובדים נמסר שמתחילת השביתה מנסה הנהלת כי"ל להכניס קבלנים למפעלי ים המלח לביצוע עבודות ולהוציא חומרים מהמפעל. עובדי מפעלי ים המלח מונעים את כניסתם מדי יום. והבוקר קרה מה שקרה.

ארמונד לנקרי, יו"ר הוועד: "הנהלת כי"ל ממשיכה לנסות לשבור את השביתה בכוח ובברוטליות על מנת לשבור את עובדי החברה ולהצליח במזימתה לפטר מאות עובדים. אנחנו לא נכנס ונמשיך להאבק. לא ניתן יד לפיטורי עובדים. לא ניתן יד לשבירת השביתה הלגיטימית שלנו". 

מהנהלת החברה נמסר בתגובה למקרה: "הנהלת החברה מתנגדת לכל מהלך אלים. האמת בסיפור קצת שונה. העובדים חוסמים כניסה באופן לא חוקי. מעדויות מהשטח עולה, כי אף אחד לא נדרס ומדובר כאן בניסיון לייצר פרובוקציה ללא כל בסיס.



"צר לנו על שוועד העובדים מטריח לשווא את הרשויות כמו מגן דויד אדום על התחזות ותעמולה במקום שהם יהיו פנויים להצלת חיים. אנחנו מברכים על חקירה של המשטרה בנושא ומקווים שההמשך יהיה בשולחן הדיונים וללא פרובוקציות נוספות".




.