חבר הכנסת מיקי רוזנטל, אשר עוד מימיו כעיתונאי ניסה להילחם בטייקוני הגז והמונופולים, חשף היום (רביעי) כי העיתונאי נדב פרי יעבור לחברת דלק קידוחים, כשהוא צפוי להרוויח משכורת גבוהה בהרבה מהמשכורת הקודמת שלו.



על פי ח"כ רוזנטל, שמותח ביקורת על פרי, העיתונאי לשעבר צפוי להרוויח סכום של כ-60 אלף ש"ח בחודש. ברשתות החברתיות כתב רוזנטל: "בכמה מכר נדב פרי את כישוריו? קשריו ויתכן שגם את מצפונו? מקור בדלק קידוחים מספר כי מדובר במשכורת חודשית של 160 אלף ש"ח, יחד עם בונוס הצלחה וחבילת אופציות. אם הוא יצליח, הציבור ישלם. ייתכן שכאשר מצפונו ייסר אותו - חשבון הבנק ינחם אותו. לא, לא הייתי מתחלף איתו". אגב, קרב הציוצים בין השניים התפתח לאחר שרוזנטל תיקן את הציוץ הקודם שלו וכתב כי הוא ירוויח כ-60 אלף שקלים. פרי לא נשאר חייב וכתב: "עזוב שאתה לא בן אדם, עבדנו ביחד והיינו ידידים. מילא, אבל רבאק, הגשת תוכנית תחקירים. מפחיד לחשוב שזו רמת המקצועיות ובדיקת העובדות שלך". 



עוד לפני כן כתב כי בתגובה לדברים, צייץ פרי כי הוא "דוחה את הניסיונות להטיל דופי ביושרתי ומודה מאוד לחבריי הרבים והמפרגנים. עומד מאחורי הבחירות שלי (שאינן כוללות סכומים מופרכים ופנטזיונרים)". 



כזכור, פרי בן ה-35 החל לעבוד בשנת 2006 ככתב הפרלמנטרי של חדשות הערוץ. בנוסף לתפקיד זה הוא הגיש בערוץ הכנסת את התוכנית "זוג או פרט" עם עמית סגל. את הקריירה בתחום הוא החל במהלך שירותי הצבאי בגלי צה"ל ולאחר מכן ככתב בתחנה הצבאית. הוא כתב ברשת הטוויטר: "הודעתי עכשיו לחברי בחדשות 10 על עזיבתי את החברה ויציאתי לדרך חדשה.



"ב-17 השנים האחרונות סיקרתי שבע כנסות שונות. זמן לפנות לאתגרים חדשים". פרי, שהודיע על כך אמש, קיבל ברכות מכל קצוות הקשת הפוליטית והמערכת העיתונאית, כשאחד מהם, ח"כ יצחק הרצוג כתב כי הוא וצוותו מאחלים לו הצלחה מכל הלב.