הנהגת הסדרות עם היו"ר שלה אבי ניסנקורן אמרו היום (ראשון) כי צריך לשבור את עבודת הקבלן בישראל בכלל ובממשלה בפרט. כדי להשיג מטרה זו הם מתכוננים להכריז על שביתה כללית במשק ביום רביעי.
גורם בכיר המקורב ללשכת יו"ר ההסתדרות  אמר ל"מעריב אונליין", כי "עד כה כל הניסיונות להידבר עם משרד האוצר לא צלחו, ואנחנו ממשיכים בהכנות לשביתה. אנחנו ממשיכים לקיים דיונים כל היום וממשיכים להיערך לשביתה, כי רק כך נוכל לפתור את הבעיה של עובדי הקבלן".
אך למרות שההסתדרות נוקטת בכל הצעדים הארגוניים הנחוצים כדי שהשביתה הכללית של יום רביעי תהיה הצלחה הם לא מוותרים על המאמצים להגיע להסדר. אותו גורם הוסיף כי "יש דיונים ברגעים אלו עם אנשי האוצר. במידת הצורך נמשיך במגעים גם אל תוך שעות הקטנו של לילה, כשפגישה בין יו"ר ההסתדרות ושר האוצר גם אפשרית".

בתוך כך, מאות צעירים, חברי תנועת דרור ישראל והנוער העובד והלומד, יקיימו מחר מפגן תמיכה ארצי במאבק ההסתדרות למען עובדי הקבלן. במסגרת הפעילות, צעירים ובני נוער יערכו משמרות מחאה בצמתים המרכזיים ובצמתי הכניסה לערים הגדולות בארץ. 
בין הנקודות שבהן יהיו פרושים המפגינים: צומת ארלוזורוב בתל-אביב, גשר המיתרים בירושלים, צומת הכניסה לעיר באר-שבע, אזור הצ'ק פוסט בחיפה, צומת חולון ותחנה מרכזית בנתניה. 
  יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, בירך את הצעירים על היוזמה ומסר כי: "המאבק בתופעת עובדי הקבלן הוא מאבק על פניה החברתיות של מדינת ישראל. זו שעת מבחן ואסור להישאר אדישים. אני קורא לכולם להסתכל מחר בעיניים של בני הנוער שיפגינו בסמוך לצמתים על מנת להבין שאנחנו נלחמים היום על המדינה שאנחנו משאירים להם מחר".