ענת דוידוב, בטורה האישי בתכנית "איפה הכסף" ברדיו ללא הפסקה 103FM, התייחסה היום (ראשון) להצעת חוק הפחתת שכר הבכירים ואמרה: "אחרי שאמרנו שחברי הכנסת הוכיחו הפעם שהם רציניים בכוונה שלהם, מחר אמורה לעלות הצעת חוק הפחתת שכר הבכירים לקריאה שנייה ושלישית, אלא אם איגוד הבנקים ואיגוד חברות הביטוח, יצליחו לדחות את "רוע הגזירה" מבחינתם. תקשיבו למה שאומר עורך הדין דוד חודק המייצג את איגוד הבנקים ומה אמר עורך הדין חודק על דבריה של המפקחת על הבנקים, שטוענת שרמות שכר גבוהות פוגעות באמון הבנקים, הד"ר חדווה בר מצפה שהתגמול יהיה תואם גם לתוצאות הבנק.



מדובר נזכיר ברמות שכר אסטרונומיות, מטורפות, בלי כל פרופורציה למבנה השכר במדינה. זה מנציח את הפערים העצומים שקיימים בישראל בין מקבלי השכר הגבוה לבין רוב הציבור שנאבק בנטל היומיומי, בין ציבור שבע שכבר הפסיק לספור מזמן כמה דירות רשומות עליו בטאבו, לבין ציבור רעב, שמשתוקק לדירה אחת צנועה ומגיע לאותו בנק שהמנכ"ל או המנכ"לית שלו רואים את הספרה שמונה ועוד שישה אפסים ושש ועוד שישה אפסים. ולא, אנחנו לא פופוליסטיים. זו רק המציאות של תמונת מצב ישראלית.



 

ולמען הדיוק נזכיר שמדובר כאן בהורדת תקרת תשלום המס משלושה מיליון וחצי שקלים בשנה לשניים וחצי מיליון. מרגע שהחוק ייכנס לתוקף, אם ייכנס, איך ינהגו הרגולטורים? האם הבג"צים כבר בדרך? סביר שכן כשמדובר פה בחבורה מרושתת ומקושרת היטב, שכל מי שניסה לערער על שכרה ניכווה. אז שר האוצר משה כחלון העז להכניס הרגל לתוך שלולית הבוץ הטובענית הזו.

בנק זה לא סלולר משה כחלון ואם בכל זאת יצליחו עורכי הדין החזקים של חברות הביטוח ואיגוד הבנקים לדחות את "רוע הגזירה", החלום שלך ילך ויתרחק. תתחיל לחשב מסלול מחדש.

"איפה הכסף?", כל יום ב-16:00 ב"רדיו ללא הפסקה 103FM"