הדולר המשיך להתחזק לעומת השקל אך בשווקי העולם נרשם חוסר יציבות. אתמול שערו של הדולר היציג עלה ב- 0.708% ל- 3.852 שקלים אך הבוקר במסחר הבין בנקאי שערו יורד ל- 3.8518, ירידה של 0.03%.
 
במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "הדולר-שקל ממשיך לדשדש במקום, מעט מתחת ל-3.85, כאשר בשוק בעיקר ממתינים לדוח התעסוקה בארצות הברית ביום שישי, שעשוי להכריע האם הפד יעלה את הריבית ביוני או לא. הציפיות המוקדמות חוזות תוספת של 160 אלף משרות במאי, ונתון פושר שכזה יפחית במידה רבה את הסיכוי להעלאת ריבית ביוני, בטח לאור העובדה כי בהמשך החודש צפוי משאל העם בבריטניה, כשנראה שהפד מעוניין לעבור קודם את המשוכה הזו לפני שהוא מוציא לפועל מהלך נפיץ כמו העלאת ריבית.

כרגע בשוק מתמחרים סיכוי של 21% העלאת ריבית ביוני, וזאת לעומת 17% לפני כיומיים. גם החלטת הריבית היום של ה-ECB עשויה להגביר את התנודתיות בדולר העולמי. אם הבנק האירופי ירמוז על נכונותו לנקוט בצעדים מרחיבים נוספים, האירו עשוי להיחלש למול הדולר, מה שעשוי לדחוף מעלה גם את הדולר-שקל. עם זאת, לפי שעה הצמד נסחר באמצע הטווח שבין 3.80 ל-3.90 וקשה לקבוע כרגע כיוון ברור לצמד".