הדולר חלש, משום שביום שישי פורסם דו"ח התעסוקה לחודש מאי, המספק הוכחה שהמשק האמריקאי לא צומח בקצב המצופה ועל רקע זה שערי הריבית הדולריים לא יעלו בקרוב.  אתמול נגידת הבנק המרכזי ג'נט ילין נאמה ומדבריה השתמע ששערי הריבית לא יעלו החודש. כל עליה בשערי הריבית תטיב עם הדולר אך תשפיע לרעה על שערי המניות.

אתמול הדולר היציג ירד ב- 1.008% ל- 3.8310 שקלים. בבוקר הדולר התחיל לרדת ובמסחר הבין בנקאי ירד בעוד 0.27% ל-3.8275 שקלים.
 
.במחלקת המחקר של FXCM‏ ישראל מציינים הבוקר: "הדולר-שקל צולל מטה אל מתחת ל-3.82 לרמה הנמוכה ביותר מאז ה-18 במאי, והצמד עשוי לעשות את דרכו כעת לעבר הגבול התחתון של הטווח הרחב ב-3.80. גם בעולם  נמשך הסחף השלילי של הדולר שהחל עם פרסום נתוני התעסוקה המאכזבים ביום שישי. גם דבריה של נגידת הפד אמש, ג'נט ילן, שחזרה שוב ואמרה כי הבנק מתכוון להעלות ריבית, ואף ציינה שהדבר ייעשה עוד בטרם יושגו היעדים הכלכליים כולם, לא הצליחו לאושש את הדולר.

נראה כי בשוק כבר לא רואים סיכוי ממשי להעלאת ריבית ביוני והפנים כעת לעבר הישיבה בחודש יולי. עם זאת, הישיבה ביוני תהיה משמעותית מאחר שנוכל לבחון כיצד השפיעה דוח התעסוקה על הלכי הרוחות בקרב חברי הנהלת הבנק והאם חברי ההנהלה, שהציגו עמדות מאוד נוקשות בהתבטאויותיהם הפומביות בשבועות האחרונים, עדיין נחושים להעלות ריבית. השבוע יהיה דליל בנתונים כלכליים בארצות הברית, ועל כן הדולר חשוף להמשך הירידה בימים הקרובים".