ועד העובדים של בנק מזרחי טפחות בראשות היו"ר דני דהאן מתכנן מה שהוא מכנה “מסיבת ניצחון", בהשתתפות אמנים וזמרים רבים, ובראשם הזמר עומר אדם ושלישיית “מה קשור". ל"מעריב־השבוע" נודע כי עלות האירוע נאמדת ב־2 מיליון שקל.
האירוע יתקיים בגני התערוכה בתל אביב בעוד כחודש, ויכלול ארוחת ערב מפנקת. הוא מיועד לכל עובדי הבנק ולבני או בנות זוגם, והעובדים יתבקשו לשלם מחיר סמלי של 40 שקל לכל בן זוג. בוועד החליטו בשלב זה שלא להזמין את נציגי ההנהלה, ובראשם המנכ"ל אלדד פרשר.
ההוצאות העיקריות באירוע יהיו עבור שכירת האולם וארוחת הערב, אבל בעיקר עבור הזמר הלוהט עומר אדם. על פי ההערכות, זה יקבל עבור הערב כ־350 אלף שקל. בוועד מכנים את האירוע “מסיבת ניצחון" בעקבות הסכם השכר שנחתם לפני כשנה בגין השביתה שניהלו העובדים.

למרות הכתרת האירוע בתואר “ניצחון", נותרו נושאים נוספים השנויים במחלוקת בין נציגי הוועד להנהלת הבנק, ובכללם סוגיית הבוררות על הפרשי השכר - המגיעים, לטענת העובדים, בגין השנים 2005־2015, וכן נושאים הנוגעים לתקציב הרווחה ועוד.
בתגובה לפניית “מעריב־השבוע" מסר דני דהאן כי אכן יש מקום לפנק את עובדי הבנק, העובדים קשה במשך כל השנה. לדבריו “יש לנו סיבה לחגוג, ואני מקווה שעד מועד האירוע יהיו לנו סיבות נוספות, לאחר שייפתרו כמה נושאים שנויים במחלוקת העומדים על הפרק".
בתשובה לשאלה אם הוצאת 2 מיליון שקל על אירוע שכזה אינה מוגזמת, השיב יו"ר הוועד: “אין לכך קשר. תקציב הרווחה של העובדים נאמד ב־70 מיליון שקל. יש מחלוקת עם ההנהלה בנוגע להשתתפות בתקציב הרווחה, ואנחנו מקווים לקבל תוספת תקציב עם סיום הסכסוך".