חברת socialvalley היא חברת הדיגיטל הישראלית הבולטת בקרב חברות יצואניות. את שנת הקורונה סיכמה החברה במחקר שבו סרקו מומחיה מעל 50  אתרי אינטרנט של חברות יצואניות מישראל. התוצאות מפתיעות לרעה. מעל 30 מהחברות האלה החליפו מיקוד עסקי והאתר כלל לא מעודכן ומשרת אותן.

משיחות מייצגות עם מנהלי החברות עולה כי העדכון האחרון שאלה ביצעו באתר האינטרנט היה לפני שלוש וחצי שנים.

חנן לב, מנכ"ל "סושיאל וואלי: "הייתה לנו תחושה שהנושא מוזנח והקדשנו חודשיים לבדיקת המצב בזמן אמת. כרגע נפתח חלון הזדמנויות קריטי, כי עסקים מתחילים להתכונן ליום שאחרי הקורונה, יוצאים ממצב של נפילה לצמיחה וחייבים לעדכן את האתר. בשני שלישים מהמקרים אין שום קשר בין מה שהעסק משווק או מוכר בפועל לבין מה שנמצא בהקשר המרכזי שבאתר".

לב מסביר מה צריך לעשות כדי להתכונן ליום שאחרי המגיפה. לדברי מומחי חברת הדיגיטל, יש תחושה שהשוק הישראלי חוזר לעצמו בעוד שווקים עולמיים חוזים שייקח מעוד מספר חודשים לתחילת ההתאוששות העסקית. 

"כיוון שלא יהיו מפגשים בעולם האמיתי, חשוב שהנראות הדיגיטלית שלכם תהיה עדכנית כלפי המוצרים האמיתיים והמסר השיווקי שלכם. חשוב שתהיו פעילים ברשתות החברתיות תוך תשומת לב להתאוששות הכלכלית במזרח הרחוק. זה הזמן לחקור ולמצוא כלים לחיזוק הנוכחות, אמצעים שיסבירו בדיוק מה אתם מוכרים ויחליפו דוכנים בתערוכות פיזיות. סיור וירטואלי בעסק, כולל סרטוני מכירה און ליין, הצגת קייס סטאדיס וירטואליים ועוד, נדרשים כרגע.

 למערכות כמו ""גוגל" ו""פייסבוק", דרוש תהליך של הסתגלות לקמפיינים חדשים, לכן  צריך להרים את הקמפיינים בהקדם כדי שמנוע החיפוש ילמד לדייק את הקהל.

ב"סושיאל וואלי" סיימו לפתח כלי שיווקי מותאם לתקופה, כזה שמחליף זמנית תערוכות וירידים בעולם. בימים בהם אין פגישות, אירועים ותערוכות בעולם, חשוב לצאת עם תכני וידאו ברשתות באופן קבוע ולא מידי פעם "כשיש תקציב וידאו לקראת אירוע, לתוכן וידאו יש ערך מוסף כפול. הצופים ברשתות החברתיות אוהבים אותו, גם הרשתות אוהבים אותו ומשתפים אותו יותר מתכני טקסט או תמונות".

המוצר של SocialValley מאפשר בריטיינר קבוע ואפקטיבי, מצלמים תכני וידאו אחת לתקופה כדי לאפשר הפיכתם לתכנים המתאימים לרשתות באופן קבוע לאורך תקופה ארוכה. התכנים מותאמים גם לרשתות ולקהלים ספציפיים ומשחקים בכך לידי הרשתות החברתיות שמעדיפות קמפיינים של וידאו. 

לב: "במקום להשקיע 50 אלף שקל בווידאו לתערוכה, אפשר בהרבה פחות כסף ליצור לשנת 2021 תכני וידאו שיתאימו לרשתות החברתיות, ובחלק נוסף מהתקציב לקדם אותם, כשהכול מדיד וברור, כיצד השפיעה ההשקעה על המכירות."