“הקמפיין של תנועת BDS נכשל, אף אחד לא מאמין למלעיזים שקוראים לישראל 'מדינת אפרטהייד', הסכמי אברהם הפכו את הווטו הפלסטיני לחסר משמעות, ישראל כבר אינה מבודדת באזור, וכבר אין סכסוך ישראלי־פלסטיני" - אלה חמש העובדות שמתנגדי ישראל צריכים להבין, לדברי אבי בן לולו, המייסד, היו"ר והמנכ"ל של יוזמת השלום הגלובלית של הסכמי אברהם.

"אנחנו חייבים להבהיר במערב שהטענות הישנות והמזלזלות בישראל כבר אינן רלוונטיות", הוא אמר בוועידה השנתית של הג'רוזלם פוסט בניו יורק. "האמת היא כזו: מאז התהוותם של הסכמי אברהם המציאות של המדינה היהודית עומדת בניגוד מוחלט לנרטיב של מתנגדיה".
הוא הסביר כי ערבים ויהודים רבים, שפגש בישראל בזמן הסרטת הסרט התיעודי החדש של היוזמה, אמרו שיש שינוי מעמיק ושדו־קיום הופך למקובל יותר ויותר. לעומת זאת, בחו"ל הדרך אינה קלה, לדבריו, ואנטי־ציונות ואנטישמיות עדיין נפוצות.

יוזמת השלום הגלובלית של הסכמי אברהם היא ארגון המתמקד בקידום הסכמי אברהם ובמאבק באנטישמיות. הארגון מקדם את הוראת השואה ועובד במיוחד בישראל ובקנדה. "בשבועיים האחרונים הקהילה היהודית של קנדה הייתה מזועזעת לגלות שיועץ ממשלתי היה למעשה אנטישמי", הוא הסביר. "המשרד למורשת קנדה שכר אותו למרות ביטויים נלוזים שהופיעו בציוצים שלו. האנטישמיות היא גרועה, אך לצערנו יש גם גרוע מכך.

"המפלגה הדמוקרטית החדשה (NDP), המפלגה השלישית בגודלה בקנדה, הודיעה שהיא משנה את המדיניות שלה בנוגע לישראל", הוא המשיך. "מנהיגה כתב במכתב: 'מדיניות הממשלה הליברלית... היא יותר ממאכזבת'". לפי בן לולו, זאת התנהגות מסוכנת במיוחד. NDP, שלא כמו קולות רבים המתנגדים לישראל, היא בעלת השפעה בממשלה הקנדית.

"אנחנו צריכים להתחיל להבהיר שאלה שמתנגדים לישראל, אלה שמוציאים דיבתה רעה ומשמיצים אותה, משתמשים בכללי משחק מיושנים", הוא סיכם. "אומרים שבמזרח התיכון שינויים קורים באיטיות, אך הם אפילו איטיים יותר פה, בארה"ב ובקנדה".