הכתבה נכתבה בשיתוף LEXIS

הכירו את בן את בן, מפתח תוכנה בן 39. יומו של בן אינו מתחיל עם צלצול צורם של שעון מעורר. הוא מתעורר כאשר המוזיקה האהובה עליו נשמעת ברקע הוילונות נמשכים אוטומטית לאחור, חושפים בעדינות  את שמש הבוקר והאור מתפשט בחדר ברוגע ובהדרגה.

כשבן מחליט לצאת לעבודה מוקדם מהרגיל ועדיין חשוך בחוץ, הבית שלו עובר בעדינות למצב יום. האורות הפנימיים בבית כבים, בעוד אורות הגן נשארים דולקים עוד זמן מה. מערכת השקיית הגינה מופעלת, תוך ניצול טמפרטורות הבוקר הקרירות יותר, במטרה לספק לצמחים בגינה מים ביעילות ולמנוע  אידוי מהיר של הלחות.

בצהרי היום, כשהשמש מגיעה לשיאה, התריסים בביתו של בן משנים את הזווית באופן אוטומטי כך שיגנו  על פנים הבית מפני אור השמש העז. פעולה זו עוזרת לשמור על טמפרטורה פנימית קרירה ולהגן על הרהיטים מפני נזקי השמש. בעוד בן עסוק ללא הפסקה בפגישות עבודה, ביתו שומר בשקט על אנרגיה, מתכונן לערב.

לחיות כמו Iron Man: המערכת המהפכנית שתהפוך את הבית שלכם ואתכם לחכמים יותר (צילום: Shutterstock)
לחיות כמו Iron Man: המערכת המהפכנית שתהפוך את הבית שלכם ואתכם לחכמים יותר (צילום: Shutterstock)

כשהערב מתקרב ובן מסיים את עבודתו, ביתו החכם חוזר לפעולה. המזגן מתחיל לקרר את הבית, אורות הפנים נדלקים ומתגברים בהדרגה, מצפים לבואו. אורות הגן נדלקים כשהשמש שוקעת, הגינה והכניסה מקבלות את הנכנסים באווירה נעימה ומסבירת פנים. התריסים מתכווננים לתפאורת הערב המועדפת על בן. הם מספקים פרטיות אך עדיין מאפשרים לקרני השמש האחרונות לחדור ולצבוע את הבית בצבעי שקיעה מרהיבים.

מאחורי הקלעים, הבית החכם שלו הוא יותר ממשתתף פסיבי. הוא שחקן פעיל ביצירת הנוחות, הביטחון והיעילות המקסימאליים עבורו ויוצר סביבת חיים מותאמת בדיוק לסגנון החיים שלו ולהעדפותיו. מדובר כאן בהרבה מעבר לשליטה על מכשירים דרך הסמארטפון, המערכת יוצרת אוטומציה מלאה של כל המכשירים, הבית תוכנן לעבוד בשבילו וצופה את צרכיו מבלי שהוא מבקש מהמערכת לעשות זאת.

קבלת פנים שאין כמותה
עם הגעתו של בן, הבית כבר מצוי בטמפרטורה המועדפת עליו, המוזיקה האהובה עליו מתנגנת ברכות והווילונות והתריסים יוצרים תאורה מושלמת. המערכת החכמה שלנו, הוגדרה בדיוק לפי העדפותיו של בן והותאמה לשגרת יומו.

המכשירים השונים עובדים מסביב לשעון בדיוק כאשר בן צריך אותם וחוסכים באנרגיה כשהוא לא. לדוגמה, מערכת ההשקיה והגינון מוגדרת על פי עונות השנה כדי לספק השקייה בדיוק בזמן הנכון. למעשה, כל מכשיר שיכול להיות מחובר למתג, יכול להיות מתוכנת להתאמה לצרכיך.

ה-JARVIS האישי שלך
זה עשוי להישמע כמו הצצה לחייו של טוני סטארק מIRON MAN או המחשה לאורח חייו של חובב טכנולוגיה עם בית הנשלט על ידי מערכת בינה מלאכותית מתוחכמת. האם חלמתם פעם להתעורר לחוויה הסוחפת של מגורים בבית החכם של טוני סטארק? ומה אם נאמר שזה כבר לא בגדר פנטזיה? עם מערכת הבית החכם שלנו, אתם קרובים יותר מאי פעם להפוך את ביתכם למרכז חכם, מתוחכם ויוקרתי , שמזכיר ממש את ההתנהלות באחוזה של סטארק.

מה קורה מאחורי הקלעים של הטכנולוגיה שמניעה את הבוקר שלך?

  • האפליקציה שלנו מספקת שליטה מקיפה על הבית החכם שלך, בכל מקום ובכל זמן.
  • האפליקציה תומכת בהתאמה אישית מפורטת, החל מפונקציות מתג (הפעלה/כיבוי, דימר, החלפה/צלב, תרחיש, תריס, תנור חימום) ועד להתקנת מתג המגע החכם.
  • התקנה קלה ומהירה ללא צורך בחוט ניטרלי, שינויי תשתית או הכנה מוקדמת.
  • זהו פתרון מודולרי המתאים  לכל סוגי המתגים והשקעים הנמצאים בבתים בישראל.
  • כל מוצרי Lexis קיבלו את אישור מכון התקנים.
  • האפליקציה תומכת בעברית ומאפשרת שליטה והגדרה קלה של תרחישים.
  • המערכת מתגאה בטווח קליטה מרשים של עד 100 מטר, באמצעות טכנולוגיית רדיו.
  • זוהי מערכת ביתית חכמה, מאובטחת ומקיפה השולטת  על התאורה, המתגים והתריסים.
  • תארו לעצמכם את יום העבודה של בן, רגעים לפני סיומו ביתו כבר מתחיל בהכנות לשובו. מנח התריסים מותאם להעדפותיו, האורות בגינה ובכניסה נדלקים וגם דוד המים כבר דלוק ומבטיח לבן אפשרות לערוך מקלחת חמה מיד עם הגיעו הביתה.

קלות התקנה והנדסה חכמה
התקנת המערכת קלה ומהירה ואין צורך בחוט ניטרלי, בשינויי תשתית או בהכנה מוקדמת. זהו פתרון מודולרי המתאים לכל סוגי המתגים והשקעים הקיימים בבתים בישראל. תהליך ההתקנה הפשוט מתאפשר הודות להנדסה החכמה העומדת בבסיס המערכת ובפיתוחה.

כל כך קל לשלוט על מכשירי החשמל בביתך ולהתאים אותו אליך, באמצעות האפליקציה החכמה. בדיוק כמו שטוני סטארק עושה עם JARIVS. הוא מקשיב ומציית, אפילו מרחוק.

תכנן את התרחישים שלך באמצעות מתג
האפליקציה מאפשרת תכנון מפורט של תרחישים שונים, מהפשוט ביותר ועד למורכב ביותר. 

דוגמה להמחשה

תאורה כללית

  • תרחיש מתוזמן - אורות חוץ  וגינה נדלקים בכל יום בשעה 19:00
  • תרחיש מתוזמן - הדוד נדלק כל בוקר בשעה 06:00
  • תרחיש מתגלגל - לאחר שהאור מופעל, מופעל המזגן ולאחר מכן, מודלק הדוד 
  • כיבוי אוטומטי של מיזוג האוויר בשעה 23:00
  • תרחיש בוקר טוב - כל יום בשעה 06:30, התריסים נפתחים  ב-50%
  • תרחיש לילה טוב - כל יום בשעה 22:00 תריסי הסלון והאורות נסגרים
  • תרחיש נעילת מתג - במהלך השבתה יזומה, כל המתגים ננעלים ומונעים כיבוי והדלקה של האורות

ביטחון ושקט נפשי
מעבר לחווית היוקרה והנוחות, המערכת מעניקה לכם גם ביטחון ושקט נפשי. בדומה לאבטחת הבית המתקדמת של סטארק, מערכת הבית החכם שלנו מציעה אפשרויות תכנות מתוחכמות, ומאפשרת ליצור  רושם חיצוני שהבית מאוייש באופן רציף, גם כאשר אין איש בבית. 

המסקנה: הבית בסגנון סטארק מחכה לכם
לחיות כמו IRON MAN מן זו כבר לא רק פנטזיה קולנועית. במינימום זמן והשקעה, תוכלו לחיות במציאות של בית חכם - לא בדיוק ברמה של טוני סטארק, אבל אנחנו עובדים על זה. אמצו את העתיד והכניסו אוטומציה הביתה, עם מערכת הבית החכם המתקדמת שלנו. 

צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת ייעוץ מותאם אישית. המסע שלכם לחיים חכמים, נוחים ויוקרתיים מתחיל עכשיו.

הכתבה נכתבה בשיתוף LEXIS