50 אלף מצביעים ו-21 שופטים בחרו לפני שבועיים את המובילים בשוק הסטארט-אפ בישראל לשנת 2014. בכנס 2014 Geek Awards, שנערך על ידי מגזין GeekTime, נבחרו המשקיעים, היזמים, קרן ההון סיכון וכמובן הסטא-רט-אפים המובילים. ואלה הזוכים:



הסטארט-אפ הטוב ביותר: Moovit, לשעבר TranzMate, נוסדה ב־2012 על ידי ניר ארז, ירון אברון ורועי ביק. האפליקציה משתמשת במיקום המשתמשים כדי לעזור להם לנווט את דרכם בתחבורה הציבורית, וכדי לדעת מתי צפויים להגיע האוטובוס או הרכבת הבאים.



האקסלרטור המוביל: Microsoft Ventures Accelerator, התוכנית של מיקרוסופט לסטארט-אפים בשלבי גיוס מוקדמים המתמקדת בחברות המפתחות פתרונות ממוקדי תוכנה. במשך ארבעה חודשים יושבות החברות במרכז מיקרוסופט בהרצליה וכמובן מקבלות גישה לכל מוצרי מיקרוסופט.



הסטארט-אפ הטוב ביותר בתחום האנטרפרייז (ארגונים גדולים): CyberArk שעוסקת בפיתוח פתרונות אבטחה לארגונים. אחד ממוצרי הדגל שלה הוא Privileged Identity Management - המציע מגוון פתרונות אבטחה שונים מפני התקפות חיצוניות על הארגון, אך גם מפני התקפות פנימיות על ידי אחד מעובדי החברה.



הסטארט-אפ הטוב ביותר בתחום האינטרנט: אאוטבריין, שעומד מאחורי פלטפורמת המלצת תכנים ומציע למשתמשים תכנים אחרים ברחבי הרשת בהתבסס על היסטוריית הגלישה, נתונים דמוגרפיים ומידע אישי.



הסטארט-אפ הטוב ביותר בתחום הפינטק (טכנולוגיה פיננסית): FeeX, שירות השוואת העמלות הפיננסיות, מסייע לצרכנים להפחית את דמי הניהול והעמלות שהם משלמים לגופים הפיננסיים השונים על ידי השוואת עמלות והדרכה כיצד לנהל משא ומתן כדי להפחית אותן.



הסטארט-אפ הטוב ביותר בתחום אבטחת המידע: Forter, שבכוונתה לעזור לסוחרים לזהות משתמשים לגיטימיים ולאפשר להם לפתוח את הסחר שלהם לכל רחבי העולם, באמצעות מנגנון אבטחה שיזהה בתוך שניות אם מדובר בעסקה לגיטימית שניתן לאשר או אם מדובר בניסיון לתרמית. הטכנולוגיה של החברה מסוגלת להבדיל בין משתמשים עם פרופילים שרק נראים רע באינטרנט ובין משתמשים המעוניינים לבצע הונאה. •