שבע חברות סטארט אפ ישראליות דורגו ברשימת הסטארט-אפים החמים לשנת 2015 של מגזין פורבס העולמי, כשלצידן חברות מוכרות כמו UBER ו-WeWork. הדירוג נערך על פי שיעור הצמיחה הגבוה ביותר בין סבבי הגיוס שביצעו החברות בשנת 2015. מבין 50 החברות המדורגות, אצל שבע חברות לפחות אחד מהמייסדים הוא ישראלי. החברות כוללות את Tanium, WeWork ,WhipClip, Beepi, Vroom ו-Menlo Secuirty. 



הסטארט אפ WhipClip של היזמים רון צוקרמן ואורי בירנבאום, דורג במקום 13 מתוך 50 ושוויו מוערך בכ-600 מיליון דולר. אפליקציית WhipClip מאפשרת לאוהדים ליצור באופן חוקי וידאו קליפים משלהם לתוכניות הטלוויזיה הפופולריות, יומני חדשות וקליפים מוזיקליים ולשתף אותם באופן מיידי בפייסבוק, טוויטר, פינטרסט, וטמבלר כמו גם בדוא"ל וב-SMS. 



אורי בירנבאום, ממייסדי WhipClip אמר "הדירוג הינו גאווה עצומה לתעשיית הייטק הישראלית שממשיכה להיות קטר הצמיחה של התעשייה הישראלית. אנו שמחים על האמון הגדול שהמיזם מקבל מהמשקיעים ופועלים כל העת לצמיחתו והתרחבות לקהלים ושותפי תוכן נוספים". 



חברה ישראלית נוספת המדורגת בדירוג היא Beepi שאחד ממייסדה הוא עומר סביר. החברה דורגה במקום ה-23 עם שווי של כ-564 מיליון דולר. גם הסטארט אפ Vroom של אלון בלוך ואלי וורטמן דורג במקום ה-46 עם שווי של כ-218 מיליון דולר. 



חברות נוספות שבין מייסדיה נמנים ישראליים ודורגו בדירוג ניתן למנות את- WeWork(אדם נוימן) אשר דורגה במקום 31 וכן Menlo Security שייסד אמיר בן אפרים, המדורגת במקום ה-28 עם שווי של כ- 127 מיליון דולר ו-Tanium של דיוויד ואוריון הינדאווי (מקום 21, עם שווי של 120 מיליון דולר).