אחרי ההצלחה העצומה של "הפוקימון גו", עוד אפליקציה מבוססת על פלטפורמת Google Street View, עשויה להיות ההתמכרות הבאה שלכם.  Fuze-tea משיקה משחק בו 'יונחתו' הגולשים ביעד תיירותי ברחבי העולם ויצטרכו לזהותו באמצעות רמזים הפזורים בשטח תוך שיטוט וניווט, כשבכל יום זוכים בחופשה חלומית באותו היעד. 



מותג התה הקר הבינלאומי הכריז על שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם פלטפורמת Google Street View. במסגרת שיתוף הפעולה הושקה אפליקציית משחק חדשנית בה הגולשים יצטרכו לזהות יעדי חופשה נבחרים ברחבי העולם באמצעות שיטוט וניווט ב- Google Street View ולאסוף רמזים המבשרים על היעד בו הם נמצאים.



הפעילות עובדת תחת השם: The Original Flight, ותאפשר לגולשים לזכות בחופשות חלומיות ברחבי העולם בהתאם לטעם האישי של כל גולש. כך למשל, יוכלו הגולשים לנסות את מזלם ולזכות בחופשה אורבנית, חופשה בטבע, חופשת חופים או חופשת מסיבות.



Google Street View הוא שירות של חברת גוגל המוגש כחלק מ-Google Maps ו-Google Earth, המאפשר לצפות בתמונות פנורמיות ממיקומים רבים ברחובות ערים רבות בעולם ולמעשה "להסתובב" בהם באופן וירטואלי. מאגר התמונות נוצר באמצעות כלי רכב מיוחדים של גוגל אשר נוסעים ברחובות הערים כשהם מאובזרים במצלמה פנורמית המצלמת תמונות ב-360 מעלות אשר מאפשרת להעניק לצופים את היכולת ״להביט״ לכל כיוון בו הם חופצים. הזוכים יהיו אילו אשר זיהו הכי מהר את היעד בו הם נמצאים.