הרבה אהבה אף פעם לא שררה בין שרת התרבות, המדע והספורט, מירי רגב, וארגון "שוברים שתיקה", שתוקפים אחד את השני חדשות לבקרים, והיום (חמישי) נדמה כי המלחמה ביניהם עולה מדרגה. בשעות הבוקר נדהמה רגב לגלות כי דף הפייסבוק שלה ספג ירידה דרמטית בדירוג שלו, דבר המשפיע על החשיפה שלו ועל האמינות מבחינת פייסבוק. 



רגב פרסמה את ההודעה בה נכתב: "שוברים את שוברים שתיקה. אם שוברים שתיקה מנסים לפגוע במכוון בדירוג דף הפייסבוק שלי ברשת, הגיע הזמן לעשות מעשה. חשוב שכולנו נתגייס לחזק את הדף בדירוג הכוכבים". רגב הסבירה לגולשיה את החשיבות של העניין, והוסיפה: "הישג של 'שוברים שתיקה', הוא הישג של השמאל הקיצוני על הליכוד והדרך שהוא מייצג - שמירה על ארץ ישראל ועם ישראל.


"זה יהיה ניצחון של הסוסים הטרויאנים על נאמני מדינת ישראל. אף אחד מאיתנו לא רוצה לחזק את אנשי הגיס החמישי על פני אלה הנלחמים בהם ובמעשיהם הנלוזים. זה דורש מאיתנו, ליכודניקים, ימניים, ציוניים, אוהבי ארץ ישראל, להתייצב כגוש אחד חזק ומלוכד מול משחירי דמותה של מדינת ישראל ברשת ולהביס אותם. הצטרפו אליי, הקדישו שתי דקות יקרות מזמנכם וחזקו את דף הפייסבוק שלי". לאחר מכן גם נתנה הוראות איך לעשות זאת.

מי שהגיב בציניות לכך הוא יו"ר שלום עכשיו, יריב אופנהיימר, שכתב בטוויטר שלו: "אם גם אתם נגעלים מהשימוש הציני של מירי רגב במאבק בין שמאל לימין כדי לחזק את העמוד שלה, עשו לי ריטוויט! ותעזרו לי להתקדם".


בשלב מסויים הגיע דירוג הפייסבוק שלה לשפל של 1.8 כוכבים, אז החליטה השרה לזרוק את המגבת והסירה את האפשרות לדרג את הדף.