בית משפט בדרום קוריאה שלח היום (שישי) את סגן נשיא סמסונג, לי ג'אה יונג, למאסר של חמש שנים. בית המשפט המחוזי של סיאול קבע כי לי בן ה-49, אשם בעבירות של שוחד ועדות שקר בפרשה שהובילה להדחת הנשיא הקודם, פארק ג'אן אי, במרץ האחרון. לי, שהכחיש את החשדות המיוחסים לו נמצא במעצר מאז פברואר.



סמסונג הכריזה רק לפני יומיים על המכשיר הבא בסדרת הפאבלטים שלה - הנוט 8. ההכרזה, שמגיעה יומיים לאחר השקת מערכת ההפעלה אוראו, עוררה סערה ברשתות החברתיות, בעיקר לנוכח כישלונו המוחץ של הדגם הקודם בסדרה. כזכור, שיווקו של הנוט 7 הופסק בעקבות דיווחים אודות מקרי התפוצצות רבים של מכשירים.



כזכור, כחודש לאחר יציאתו לשוק בשנה שעברה, החלו דיווחים של משתמשים ברחבי העולם על כך שהמכשיר התחמם במהלך השימוש ועלה באש. במספר מקרים המכשיר אף התפוצץ. בתחילה, החברה ניסתה להשתיק את אותם המשתמשים על ידי החתמתם על חוזי השתקה המעניקים להם פיצוי בסכום גבוה. אך עם התרבות המקרים, החברה הודתה כי ישנה תקלה וביצעה ריקול, איסוף מסודר של כל המכשירים מהדגם הזה. בעקבות זאת, החברה הפסידה למעלה מחמישה מיליארד דולר - כנזק לתדמית החברה וגם מפיצויים ששולמו ללקוחות. ייצור המכשיר הופסק זמן קצר לאחר מכן.