מנכ"ל ומייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, הודיע הערב (שני) על הולדת בתו השנייה, בסטטוס שהעלה לחשבון הפרטי שלו. "פריסיליה ואני שמחים ונרגשים להודיע על הולדת בתנו אוגוסט", כתב, "כתבנו לה מכתב על העולם שאנחנו מקווים שהיא תגדל לתוכו, ומקווים שהיא לא תגדל מהר מידי".
ההורים הנרגשים כתבו: "ברוכה הבאה לעולם אוגוסט היקרה! אני ואמא שלך נרגשים לראות אותך, ולמה תהפכי להיות. כשאחותך נולדה, כתבנו לה מכתב על העולם שאנחנו מקווים שהיא תחייה בו - עולם עם חינוך טוב יותר ועם פחות מחלות, קהילות חזקות יותר ושיוויון זכויות". 


הם הוסיפו: "אבל במקום לכתוב על העולם שאנחנו מקווים שתחיי בו כבוגרת, אנחנו רוצים לדבר על הילדות. העולם יכול להיות דבר מאוד רציני. זה חשוב שתפני זמן כדי לצאת לשחק בגינה. הילדות היא דבר קסום וכל אחד זוכה להיות ילד רק פעם אחת, אז אל תדאגי יותר מידי לגבי העתיד. תשאירי את זה לנו. אנחנו נעשה כל שביכולתנו כדי שהעולם יהיה מקום טוב יותר בשביל הילדים בני הדור שלך. באהבה, אמא ואבא".
כזכור, לבני הזוג ילדה כבת שנה העונה לשם מקס. עם פרסום הידיעה על ההריון, כתב צוקרברג: "קיווינו שזו תהיה בת. אני לא יכול לחשוב על מתנה גדולה יותר מאשר אחות ואנו כל כך שמחים שלמקס וילדתנו יהיה זו את זו".