אחסון תכולת דירה הוא פתרון המשמש אנשים רבים מסיבות מגוונות - בין אם הם עוזבים את הארץ לתקופה, נמצאים בין מעבר דירות או זקוקים ליחידת אחסון נוספת לכל החפצים שלהם. כשמאחסנים ציוד, כדאי לחשוב על התנאים הדרושים כדי לשמור אותו במצב האופטימלי, כדי שתוכלו להשתמש בו מייד לכשתרצו. הדבר רלוונטי במיוחד לאחסון של ציוד יקר ורגיש במיוחד - גאדג'טים ומחשבים. 

אחסון של מכשירים אלקטרוניים רגישים דורש קצת יותר מאמץ, שכן מדובר על מכשירים שרגישים לשינויי האקלים וזקוקים לאריזה נכונה. אם "תזרקו" את כל החפצים האלקטרוניים לתוך ארגז ואז תאחסנו אותו, אתם עלולים לחזור לציוד תקול. אז איך אורזים כמו שצריך? המדריך בא יספק לכם כל מה שאתם צריכים לדעת!

גיבוי המידע
לפני שאתם מאחסנים ציוד אלקטרוני במחסנים להשכרה, אל תשכחו לגבות את כל המידע החשוב לכם. גם אם אתם עושים את כל הצעדים הדרושים שמנינו כאן כדי לשמור על הציוד שלכם בצורה הטובה ביותר, למה לקחת את הסיכון שמשהו יקרה לאורך שנות האחסון. לכן, רגע לפני האחסון, העלו את כל המידע החשוב לענן.

רגישות לשינויי האקלים
מכשירים אלקטרוניים בדרך כלל רגישים למזג אוויר, בעיקר לחות או חום כבד. לכן, השתדלו לאחסן את הציוד שלכם במחסן עם בקרת אקלים. כך תוכלו להיות בטוחים שהציוד שלכם נשמר בצורה הטובה ביותר ביחידת אחסון עם טמפרטורה נוחה בכל אחת מעונות השנה. אחרת, הלחות עלולה לחדור למכשירים ולהרוס אותם לחלוטין. 

שימוש באריזות המקוריות
כל עוד זה מתאפשר לכם, ארזו כל גאדג'ט באריזה המקורית שלו. האריזה המקורית מותאמת באופן מושלם לגודל של הציוד, ולכן שומרת עליו בצורה הטובה ביותר. ברגע שהאריזה מתאימה לציוד באופן מדויק, אתם יכולים להיות בטוחים שהגאדג'ט או המכשיר האלקטרוני לא "ישוקשק" בתוך האריזה, וכן במידה והוא יפול האריזה תחזיק אותו. אם זרקתם את האריזות המקוריות, נסו לארוז את הציוד האלקטרוני באריזות כמה שיותר מותאמות לגודל של הציוד.

הוציאו את הבטריות
אם אתם משתמשים במחסן לאחסון תכולת דירה לטווח ארוך, אל תשאירו את הבטריות בגאדג'טים שלכם. זו עלולה לדלוף, דליפה שתתפשט ותהרוס את החומרה, אם בגלל תנאי האקלים או סתם הזמן שעבר. אם אתם מאחסנים טלפונים ולפטופים עם בטריות נשלפות, הוציאו גם אותן. 

חפשו את הוראות יצרן
כדאי לקרוא את הוראות היצרן של הגאדג'ט לפני שמאחסנים. הרבה פעמים הוראות היצרן יציגו במדויק כיצד יש לשמור על הציוד וכיצד לאחסן אותו בצורה אופטימלית, כולל הצורך בתנאי אקלים מסוימים וכדומה. אם אין לכם את הוראות היצרן, סביר להניח שתוכלו למצוא אותן באינטרנט.

המאמר נכתב בשיתוף עם אביה שרותי אחסנה