לאחר גרסת ה-12 PRO שהושקה בשנה שעברה, שיאומי מנסה לשחזר את ההצלחה עם גרסת ה-12T PRO, ולמעשה יש בו כמה שינויים טכניים והבדל כספי, שכן הדגם הנוכחי זול בהרבה לעומת מחיר ההשקה של קודמו. המחיר בשוק עבור ה-12T PRO צפוי לנוע סביב 2,850 ש"ח. הדגם החדש מגיע עם זיכרון מעבד 12GB RAM, שמונה ליבות ונפח אחסון של 256GB.

מבחינה חיצונית: ה-12T PRO זהה בגודלו לגרסה הקודמת וכן מתאפיין באותו העיצוב בדיוק. מדובר בסמארטפון שהיה לי יחסית נוח ומעט גדול להחזקה (6.7 אינץ') מצופה זכוכית כשהגב עצמו מזכיר פלסטיק. על אף גודלו, המכשיר עצמו קל למדי ושוקל 205 גרם בלבד. עם זאת, ובדומה לגרסה הקודמת, המצלמה ב-12T PRO בולטת בשני משלבים מדורגים בגב המכשיר, דבר שהיה נראה לי לא כל כך אסתטי כל עוד לא נכסה את המקום בכיסוי מתאים.

המסך מסוג AMOLED והתצוגה בהירה ונעימה מאוד לעין. היא מגיעה לבהירות מירבית של 900nits, מה שבעיניי עושה את העבודה ומראה חדות, דיוק ומהירות תגובה גבוהה. רזולוציית המסך, מעט נמוכה מהגרסה הקודמת של המכשיר, אך עדיין באיכות גבוהה. לדגם החדש יש גם קצב ריענון אוטומטי נהדר של 120Hz.

בשיאומי שילבו את פיצ'ר ההטענה האולטרה מהירה עם 120W, דבר שגורם ל-12T PRO להיטען תוך פחות מחצי שעה. בשביל אייפוניסט כמוני, זה היה נראה כמו מהפכה של ממש. כאמור, חיי הסוללה המכובדים למדי, שופרו בדגם החדש על ידי החברה עם 5,000 מיליאמפר - דבר שיאפשר לכם להעביר יום עבודה מלא מבלי להזדקק למטען כלל.

כמו כן, צפויות חדשות מעולות לחובבי הצילום: ראשית, איכות המצלמה הראשית עומדת על לא פחות מ-200 מגה פיקסל, והיא כוללת מספר פיצ'רים מגניבים שמאוד אהבתי, לדוגמא: מעקב פוקוס אחר תנועת האובייקט, צמצם איטי, הקפאת זמן, צילום בלילה, מנגנון חשיפה ארוכה, ועוד. לאלו שרוצים לשלוט בעצמם יותר בתוכן המצטלם, יש אפשרות של "צילום מקצועי" בו ניתן לשחק עם גודל הצמצם וה-ISO. גם איכות הווידאו נהדרת ומאפשרת לצלם סרטונים באיכות של עד 8K.

לסיכום, המכשיר עצמו ידידותי ונוח לשימוש, כך שקל מאוד להתרגל אליו מכל מכשיר קודם אחר שהיה לכם. בעיניי, הוא עונה על כל הצרכים הבסיסיים הנחוצים כיום לסמארטפון באיכות גבוהה ומספק חווית משתמש נעימה ובמחיר משתלם.