במהלך השבועות האחרונים הושקו בישראל מוצרים רבים מתחומים שונים. ריכזנו עבורכם כמה מהבולטים ביותר שנרשמו בתקופה האחרונה, כך שכדאי לכם להכיר אותם:

מכשירי ביניים חדשים בישראל

בהמשך להשקה המוצלחת של מותג vivo בישראל במהלך 2022, החברה משיקה כעת שלושה מכשירים נוספים בטווח המחירים 799-1,599 ש"ח, שיצטרפו למגוון המכשירים הקיים בישראל. הם מציעים מעבדים חדשניים חסכוניים באנרגיה, מסכים גדולים ואיכותיים (IPS LCD ו-AMOLED בהתאמה), חיישני צילום מתקדמים וכמובן - ערכות מלאות באביזרים כולל מטען, כיסוי ואוזניות  - פריטים שהפכו לנדירים אצל המתחרים.

כל המכשירים שהושקו מגיעים עם גרסת האנדרואיד החדשה 12 יחד עם הממשק Funtouch 12 האינטואיטיבי, ומציעים חיבור כפול לרשתות (2 כרטיסי סים) והרחבת אחסון באמצעות כרטיס זיכרון  Micro-SD. המכשירים זמינים באופן מיידי לרכישה באתרי הסחר ובחנויות הסלולר והמחשבים.

vivo V25 5G

מכשיר ה-V25 5G שהוכרז באוגוסט 2022 מציע מפרט פרימיום במחיר נגיש, הכולל לראשונה מייצב תמונה אופטי OIS בחיישן הראשי ומסך 6.44 אינץ' AMOLED עם קצב רענון של 90 הרץ, תמיכה ב-HDR10+ ובהירות מקסימלית של 1,300nits. איכות החומרים במכשיר זה גבוה מהסטנדרט בשוק הסלולר, והוא בנוי משתי יריעות זכוכית עם שלדת מתכת חזקה במיוחד, מה שמקנה אחיזה נוחה ותחושה יוקרתית. בצבע הזהב, גב המכשיר משנה את צבעו בהתאם לתאורת ה-UV לגוון טורקיז מהפנט. 

החיישן הראשי של ה-V25 5G מציג מספר חידושים לעומת ה-V23 5G, ובראשם מייצב תמונה אופטי OIS לצילום ברור וחד גם בתנאי תאורה חשוכים או בלילה. ה-OIS מבטל את הרעידות הקטנות שגורמות לתמונה להיראות מרוחה, ומאפשר צילום יציב וברור גם תוך כדי תנועה. בנוסף, 50 מגה פיקסל עם פוקוס PDAF ומפתח צמצם f/1.8 מאפשרים לכידת תמונות באיכות גבוהה במיוחד, וצילום הוידאו מפיק סרטים באיכות 4K עם 30FPS. למכשיר קישוריות NFC לתשלומים בנגיעה, קיבולת הסוללה עומדת על 4500mAh, וטעינה אולטרה מהירה (FlashCharge) בהספק 44W מאפשרת טעינה של 61% תוך 30 דקות. מכשיר ה-V25 5G זמין בצבע שחור וזהב. 

vivo V25 5G (צילום: יח''צ vivo)
vivo V25 5G (צילום: יח''צ vivo)


vivo Y35

עם מסך בגודל 6.58 אינץ' וקצב רענון של 90Hz, ה-Y35 הוא הטלפון המושלם למי שרוצה ליהנות ממסך גדול, בהיר וחד ואינו מעוניין להוציא אלפי שקלים על מכשיר יקר. ערכת השבבים מבית קוואלקום Snapdragon 680 עם 8 ליבות מבטיחה ביצועים חלקים וזריזים תוך שמירה על חיי סוללה מעולים, אליו מצטרפים 8GB זיכרון RAM ושטח אחסון בנפח 256GB, הניתנים להרחבה באמצעות כרטיס Micro-SD. מערכת אנדרואיד 12 בשילוב ממשק החברה Funtouch 12 מבטיחה שימוש יעיל, קל וחלק גם תחת עומסים.

מערך הצילום כולל חיישן ראשי בגודל 50 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8, ועוד שני חיישני 2 מגה פיקסל לצילומי מאקרו ועומק שדה. מצלמת הסלפי כוללת חיישן בגודל 16 מגה פיקסל לתמונות איכותיות וחדות במיוחד. קישוריות NFC הופכת את ה- Y35לארנק דיגיטלי, וקיבולת הסוללה הגדולה, כ-5,000mAh, מציעה זמן פעילות ארוך במיוחד, יחד עם טעינה מהירה 18W. ערכת המכשיר מלאה וכוללת אוזניות, מטען מהיר, כבל USB, כיסוי ומגן מסך. ה- Y35 זמין בצבע כחול כוכבים וזהב. 

VIVO Y35 (צילום: יח''צ vivo)
VIVO Y35 (צילום: יח''צ vivo)


vivo Y22s

עם תג מחיר של פחות מ-800 ש"ח, ה-Y22s מתאים כמו כפפה ליד למשתמשים בעלי תקציב נמוך, לילדים ולבני נוער ואף למבוגרים שאינם דורשים מכשירים יקרים ומסובכים. ועדיין, גם במכשיר זה ניתן למצוא מפרט עשיר ומתקדם, הכולל את הטכנולוגיות החדשות ביותר, כמו מעבד תוצרת קוואלקום Snapdragon 680, זיכרון RAM בנפח 6GB ושטח אחסון ענק בנפח 128GB. 

המסך הגדול (6.55 אינץ') בנוי מפאנל LCD IPS איכותי ברזולוציית HD+, ומערך הצילום מציע חיישן בגודל 50 מגה פיקסל ועוד שניים בגודל 2 מגה פיקסל. מצלמת הסלפי כוללת חיישן בגודל 8 מגה פיקסל עם מגוון מצבי יופי ואפקטים. קיבולת הסוללה עומדת על 5,000mAh הנטענת בטעינה מהירה 18W, וקישוריות מורחבת עם NFC, Bluetooth 5.0 ורדיו FM הופכים את ה-Y22s לחכם ומתקדם כמו אחיו הגדולים. 
ה-Y22s זמין בצבע כחול כוכבים ותכלת שמיים. 

VIVO V22S (צילום: יח''צ vivo)
VIVO V22S (צילום: יח''צ vivo)


מחירים:
דגם Y22s - מחיר מומלץ לצרכן: 799 ש"ח
דגם Y35 – מחיר מומלץ לצרכן: 999 ש"ח
דגם V25 5G - מחיר מומלץ לצרכן: 1,599 ש"ח

מתכוננים למונדיאל:

לרגל פתיחת משחקי המונדיאל שייערכו בקטאר בחודש הבא, משיקה יבואנית שיאומי בישראל את מסך הטלוויזיה הגדול ביותר של שיאומי שהושק בישראל, ה- Xiaomi Tv Max 86' ויוצאת במבצעים משתלמים על מסכי הטלוויזיה

קבוצת המילטון, יבואנית מוצרי שיאומי לישראל, תחל בשיווק ה- Xiaomi Tv Max 86', מסך LCD חדש בגודל 86 אינצ' בעל מסגרת דקה במיוחד. המסך הנשלט ע"י מערכת Android TV 11 מאפשר חווית צפייה מעולה בזכות שילוב של טכנולוגיות מובילות: רזולוציה K4 UHD, קצב ריענון גבוה של 120HZ, 90 אזורים במערך מלא (Full Array) להצגת גווני לבן ושחור עמוקים יותר, HDR10+ ו- Dolby Vision, חווית סאונד איכותית ושליטה על המוצרים החכמים בבית בעזרת  תמיכה מלאה בהפעלה קולית של - Google Assistant.

הפיצ'רים הבולטים של המסך הענק החדש של שיאומי:

-מסך ענק בגודל 86 אינצ' - המסך הגדול ביותר של שיאומי בישראל לחוויית צפייה אולטימטיבית
-רזולוציית K4UHD
-Full Array
-קצב ריענון HZ 120
-מעבד עצמתי וזיכרון גדול 3G+32G
-מערכת הפעלה Android TV 11 בעברית

טלוויזית Xiaomi Tv Max 86 (צילום: יח''צ שיאומי)
טלוויזית Xiaomi Tv Max 86 (צילום: יח''צ שיאומי)

מותג הסאונד הצרפתי מציג לראשונה תחתיו את אוזניות ה-ANC  ו Hi-Fi –Bluetooth עם אורך חיי סוללה עוצמתיים, דרייברים המספקים בס עמוק, שני מצבי ביטול רעשים וסאונד טהור המתאפשר הודות לחיבורי בלוטות' וחיבור חוטי USB-DAC. אין ספק כי Bathys'' מצדיקה את היותה התגלמות של רוגע, עומק ושקט מוחלט. 

Bathys מספקת צליל Hi-Fi טהור, באמצעות חיבור 5.1 Bluetooth מולטיפוינט או חיבור חוטי הודות למצב ה-USB-DAC שלה המאפשר לנגן קבצים ברזולוציה גבוהה. בנוסף, האוזניות מתהדרות בדרייברים של Focal תוצרת צרפת, טכנולוגיית ביטול רעשים בעלת ביצועים גבוהים, יותר מ-30 שעות של חיי סוללה, חומרים ברמה גבוהה ומספר תכונות אטרקטיביות. תכונות אלו מובילות לכך ש- Bathys היא סט אוזניות ה-Bluetooth החדש, שאתם פשוט חייבים לרכוש על מנת לשדרג את כל הנסיעות שלכם.

חברת TR היא יבואנית הרשמית בישראל , וניתן להשיג את האוזניות באולם התצוגה של TR ואצל המשווקים המורשים

אוזניות BATHYS של Focal (צילום: יח''צ)
אוזניות BATHYS של Focal (צילום: יח''צ)