כוכב "האח הגדול" שי חי משדר ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" את התוכנית החדשה "כל האמת בפרצוף" עם העיתונאית מיקי לוין, מדי יום חמישי בשעה 22:00. בתוכנית הבכורה ניסו השניים לשדך בשידור חי ובהפתעה בין חבר הכנסת הרווק אורן חזן לבין כוכבת הריאליטי הפנויה אביבית בר-זוהר.



כשעלה על הקו אמר אורן חזן: "אני רווק, רומנטי, שרמנטי, בעל חוש הומור. אני לא מסתיר שאני מחפש כלה. זה לא קל להשגה", ושי חי הבטיח: "יש לי מישהי מטורפת בשבילך. לא שיר אלמליח, מי רוצה אותה. אין לך מה לחפש שם. יש לי מישהי עם קלאס, שעשתה דברים בחיים שלה. אישה שהיא כל כולה מפוארת".



כשאביבית בר-זוהר עלתה על הקו התברר שהשניים כבר בילו יחד, כשכל אחד מהם טוען שהשני העביר את תמונות מהבילוי למדורי הרכילות. "היה אייטם דבילי ש'זה החדש של אביבית בר-זוהר', כשבאותה תקופה יצאתי עם מישהו אחר, וסתם הצטלמנו", אמרה אביבית, "כרגע אני רווקה ואורן מקסים. הוא ליכודניק ואנחנו אוהבים ליכודניקים. אני ליכודניקית בנשמה".



שי חי הבטיח שאם הם ייצאו לדייט, הוא ישלם עליו על חשבונו, אבל חזן הסתייג: "אסור לי. אם אתה רוצה לשלם, המקסימום שאני יכול לקחת אותה זה לקיוסק. אני לא אעמוד בקצב החיים של אביבית. לי יש בעיה קשה עם הקטע של הזוהר. כל קטע ביני לבינו לא קיים". ואביבית החזירה לו: "גם לי יש בעיה עם חברי כנסת".



לשיחה הצטרפה היועצת עליזה הרשקוביץ', שאמרה: " אורן אתה כבר באור הזרקורים, אז מזה אתה חושש? מהזוהר אתה חושש. אביבית בר זוהר, רק משמה היא מלאה בזוהר. באופן כללי יש בסיס לקשר. אפשר להיפגש, לראות מה כל אחד אוהב, להחליף רשמים וחוויות. יש ספרים שאוהבים, סרטים שאוהבים, למצוא מה משותף, ויש בסיס לזה".



בסיום השיחה התברר שחזן מתעניין דווקא בדייט עם מיקי לוין הגרושה, ושאביבית מתעניינת בשי חי וממתינה לארוחה שהוא הבטיח לקחת אותה אליה. "אני על זה", הבטיח שי חי.





עריכת תוכן 103FM: אסף נבו