כאם חד הורית יש לי כל כך הרבה מטלות: בית, עבודה, ילדים, שעורי בית של הילדים, חוגים לילדים, ימי הולדת, לדאוג לאושרם האישי ולהזמין את חבריהם הביתה כדי שיעשו לי פוגרום ואחר כך אצטרך לסדר ולנקות עד רדת הלילה, לדאוג לילדים לפעילויות, סרטים, תיאטרון, מופעים, ים בריכה, קניות... הצילו.

ובנוסף לכל הטרדות האלה, אני מגלה שרוסלנה רודינה חסמה אותי באינסטגרם. פצצה נפלה על ראשי. כמה אתה יכול להתאכזר אלי אלוהים? לא מספיק שאני עובדת כמו חמור, אתה לוקח את קרן האור היחידה שהייתה לי בחיים? את השמחה וההתלהבות היחידות שחוויתי כל פעם שנכנסתי לאינסטוש של רוסלנה.

סרט טוב? ספר טוב? מסעדה טובה? חברים שקופצים בערב ומרימים כוסית על המרפסת למול בריזה נעימה מהים וצוחקים על החיים? גיחה קצרה ליוון עם אותם חברים, היישר לחוף ים נפלא ומים כחולים בשביל בטן גב על חולות מזהב ושמש מלטפת? והכי הכי, לשכב בערב, סתם כך על השטיח ולהסניף את הילדים, אחרי שהתקלחו, כשהם מריחים משמפו משכר, רכים ונעימים?

כל אלה, לא משתווים בכלל לתענוג הנפלא שנמנע ממני עכשיו אחרי שרוסלנה חסמה לי את האינסטגרם. אמנם עם מי שאני מדברת, ותתפלאי רודינה, יש לי חוג מכרים רחב מאוד, אף אחד לא שמע עלייך. למרות שבזבזתי הרבה נייר ודיו בשביל לפרסם אותך מעל דפי העיתון, הם לא מצליחים לזכור מי את. אז עכשיו גם אין לי בפני מי לשטוח את צרותיי מהרגע שחסמת אותי, כי הם חוזרים ושואלים: מי זאת רוסלנה? אז סיפרתי להם שאת החברה של, ורק אז הם הנהנו בהבנה.

רוסלנה מנצלת את דקות התהילה. צילום: אסף לב
רוסלנה מנצלת את דקות התהילה. צילום: אסף לב


נראה כי תסמונת דקות התהילה לא פסחה על הדוגמנית זוגתו של הזמר הלאומי והשורדת במיל' שפרשה כנפיים מרגע שגילתה לעולם צדדים נוספים באישיותה באיי הונדורס. מערכת היחסים הרומנטית בין רולסנה רודינה לביני עברה לא מעט טלטלות במהלך השנים, עליות ומורדות כמו כל קשר בריא. אך לאורך כל הדרך שמרתי על מנטרה קבועה, לפרגן ולהעצים את רודינה, שלפני "הישרדות" לא זכתה בפוקוס מי יודע מה.

גם בפרידה הראשונה והמדוברת של רודינה מגולן, ורגע אחרי ששמה התפייד מתעשיית הבידור, דאגתי להרים לדוגמנית הצעירה כתבת שער מפרגנת. בחלוף השנים חזרה רודינה לזרועותיו של גולן ואף הביאה עמו ילד משותף לעולם. בשנה האחרונה תפסה רודינה תאוצה והפכה לאחד השמות החמים בתעשייה, שבמהלכם זכתה בשלל קמפיינים אותם פרסמתי ככתבת.

למי שלא מעודכן בתעשיית הבידור, כשדוגמנית זוכה בקמפיין נחשק היא זקוקה למדורי הבידור שיפרסמו אייטם על בחירתה, כי אם היא לא מעניינת את מדורי הבידור, למה שיבחרו בה לשמש כפרזנטורית של המותג וישלשלו עשרות אלפי שקלים לכיסה? סוג של יחסי "תן וקח". אולם, עם פרסום והצלחה בסדר גודל כמו של רודינה בשנה האחרונה, לעתים מגיעות לידיי ידיעות פחות מפרגנות ולא אוהדות, מה שכנראה גרם לזעמה של רודינה. אחרי שהתרגלה לכל הטוב הזה, היא חסמה אותי כעוקבת ברשתות החברתיות.

אז רודינה יקירה, עבורי זה שבוע אבל נוראי, איך מתאוששים מחסימה שכזאת? מהיום לא אוכל לצפות בתמונות שלך מבלה עם חברות, שאת ממעטת לשתף תמונות שלך עם בן זוגך, מחייכת למצלמה בסלפי תמים בביקיני קטנטן, או אפילו שוגה בחביבות ורושמת באנגלית "נשיא" במקום "מתנה". מעתה כל כך ארגיש בחסרונך. לכן, לרגל יום הכיפורים המתקרב, אבקש את סליחתך.