אגדת הפופ מדונה מעבירה את מרכז חייה לפורטוגל, והכל כדי לסייע לבנה המאומץ בן ה־11 דיוויד באנדה להגשים את חלומו להפוך לכדורגלן מקצועי, לאחר שהתקבל לאקדמיה של קבוצת בנפיקה ליסבון, אחד ממועדוני הפאר באירופה. המגזין הפורטוגלי "ויסאו" דיווח כי אחרי שמדונה שהתה בפורטוגל זמן רב במהלך החודשים האחרונים, כעת היא עברה רשמית לבירה. "מדונה היא כבר לא תיירת, היא כעת תושבת ליסבון", נאמר בדיווח.



דיוויד באנדה הוא אחד מארבעה ילדים שאימצה מדונה (59) במלאווי שבאפריקה והוא נמצא בחזקתה של הזמרת מאז שנת 2006. לאחרונה הוא חתם באקדמיה לצעירים של בנפיקה ליסבון בניהולו של נונו גומש, לשעבר כוכב נבחרת פורטוגל.



דיוויד, שקודם שיחק בקבוצה של ילדים ונערים עד גיל 14 בניו יורק, ערך מבחן ראשון באקדמיה בחודש מאי ובקרוב הוא אמור להתחיל ללמוד גם בבית ספר בינלאומי צרפתי בליסבון.



מדונה עצמה נראתה באקדמיה כבר בחודש מאי וחודש לאחר מכן העלתה לאינסטגרם צילום שלה עם חולצה של בנפיקה. בחודש שעבר היא צילמה את דיוויד ביציע במגרש כדורגל עם הכיתוב "לחלום בגדול" ובצילום אחר נראו שני התאומים המאומצים שלה בני ה־5 במדי בנפיקה והכיתוב "אנחנו משחקים כדורגל בכל מקום שאליו אנחנו הולכים".