זמר רב עבר מאז קים קרדשיאן נחשפה בעירום. כלומר אם אפשר להחשיב שתי דקות כ"הרבה זמן". מאז שהיא "שברה את האינטרנט"  ב-2014 כשהצטלמה למגזין  "Paper" הניו יורקי בעירום מלא, פרונטלי, אחורי, וצדדי, הכוכבת לא הפסיקה להתפשט בכל הזדמנות אפשרית, על שערי מגזינים נוספים, באינסטגרם ומול עדשת הפפרצי, וזה מבלי להזכיר את הקלטת שבגללה התפרסמה.



היום (רביעי) העלתה קים קיי, תמונת עירום נוספת שלה, לחשבון האינסטגרם, והפעם לא מדובר בסלפי שובב בחדר השירותים אלא בעבודת אמנות של הצלמים הידועים מרט ומרקוס.





"כבוד גדול להצטלם על ידי מרט ומרקוס, לכבוד הספר החדש הספר (הטעות במקור) שלהם! עבודה של 20 שנה, הוא יוצא ב-7 לספטמבר", כתבה הכוכבת, ככל הנראה מבלי לשים לב לשגיאת הכפילות המביכה ("book new book"). כמעט היינו בטוחים שסוללת אנשי תדמית עוברת על כל פוסט שלה לפני שהוא עולה, אך עם תמונה כזו גם אנחנו היינו יכולים להתבלבל, או יכולים אנחנו תמונה להתבלבל אנחנו קרדשיאן עירום אנחנו קים יכולים.



אם תהיתם, מרט אלאס (Mert Alas) ומרקוס פיג'וט (Marcus Piggott) הם צלמי אופנה מהמצליחים בעולם, שעבדו כמעט עם כל סלב הוליוודית אפשרית, ממדונה, דרך קייט מוס ועד טיילור סוויפט. אנחנו כבר מחכים לשמוע על התירוץ הבא של קימי להצטלם בעירום.