קריאייטיב ישראלי וטאצ' יפני: מי עומדים מאחורי סרטון האנימה על הבחירות?

אקים דולינסקי (25, תל אביב) ותיאו דולב (27, תל אביב) הם שני היוצרים הישראלים שסחפו את הרשת אחריהם עם סרטון האנימציה היפנית על מערכת הבחירות השלישית. מי הם, ואיך הם עשו את זה? ראיון מיוחד

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
סדרת האנימה הישראלית הראשונה - "מצבה של ישראל"
סדרת האנימה הישראלית הראשונה - "מצבה של ישראל" | צילום: צילום מסך
2
גלריה
תיאו דולב
תיאו דולב | צילום: צילום פרטי

תיאו דולב, הצד התפעולי בהפקת הסרטון הוא מנהל קריאייטיב וארט דיירקטור בחברות שונות בתחום הדיגיטל. בעבר היה אחראי על ניהול קמפיינים עבור מותגים גדולים בישראל ובעולם. בימים אלו, הוא מתמקד בכתיבה, עריכה ובימוי של תוכן וידאו ו"פיצוח", לדבריו, של תוכן ויראלי. בעבר ניהל את עמוד הפייסבוק הויראלי "אם היו מצלמים את זה בארץ", והיום לצדו של דולינסקי, מנהל את קולקטיב Frankendo ליצירת תוכן מקורי ומסחרי בדיגיטל. הקולקטיב, לדבריו של דולב הוא "שילוב כוחות של המון אנשים מוכשרים. קולקטיב של צלמים, עורכים, כותבים, מאיירים וגרפיקאים בארץ ובחו"ל. היצירות שלנו מנסות לשלב בין תוכן לוקאלי לגלובלי על מנת לפנות גם לקהל המקומי ולקהל בינלאומי".

תגיות:
אנימה
/
בחירות 2020
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף