תיאו דולב, הצד התפעולי בהפקת הסרטון הוא מנהל קריאייטיב וארט דיירקטור בחברות שונות בתחום הדיגיטל. בעבר היה אחראי על ניהול קמפיינים עבור מותגים גדולים בישראל ובעולם. בימים אלו, הוא מתמקד בכתיבה, עריכה ובימוי של תוכן וידאו ו"פיצוח", לדבריו, של תוכן ויראלי. בעבר ניהל את עמוד הפייסבוק הויראלי "אם היו מצלמים את זה בארץ", והיום לצדו של דולינסקי, מנהל את קולקטיב Frankendo ליצירת תוכן מקורי ומסחרי בדיגיטל. הקולקטיב, לדבריו של דולב הוא "שילוב כוחות של המון אנשים מוכשרים. קולקטיב של צלמים, עורכים, כותבים, מאיירים וגרפיקאים בארץ ובחו"ל. היצירות שלנו מנסות לשלב בין תוכן לוקאלי לגלובלי על מנת לפנות גם לקהל המקומי ולקהל בינלאומי".