בחורות טובות

דרמת התבגרות. בקיץ האחרון והתמים לפני עזיבה לקולג', שתי חברות נפש מחליטות לחפש ריגושים וחוויות לאוסף הזיכרונות, שיחתום את חייהן לנצח. בין ריצה בעירום בחוף ים הומה ובילויים ליליים, הן פוגשות אמן רחוב נאה ומסתורי, שהופך להיות מושא תשוקתן. תסריט ובימוי: נעמי פונר. שחקנים: דקוטה פאנינג, אליזבת אולסן, דמי מור, ריצ'רד דרייפוס, קלארק גרג, אלן ברקין. ארה"ב 2014 . 91 דקות. 
לא נשבר

ביוגרפי. סיפורו של לואי זמפריני, אתלט אולימפי בנבחרת ארה"ב, שגויס לחיל האוויר האמריקאי במלחמת העולם השנייה ונפל בשבי היפני, אחרי ששרד 47 ימים על סירת הצלה עם שניים מחבריו. בשבי היפני הוא עובר עינויים, כשרוחו האנושית יכולה למבחנים הבלתי האנושיים. על פי רב המכר מאת לורה הילנברנד. בימוי: אנג'לינה ג'ולי. שחקנים: ג'ק אוקנול, דומהל גליסון, גארט הדלונד. ארה"ב 2014 . 180 דקות.
עיניים גדולות
ביוגרפי. שנות ה-50. ציוריה של מרגרט קין, ציירת מרתפים אלמונית, הופכים להצלחה מסחררת כשסימן ההיכר שלהם הוא פנים עם עיניים גדולות. אלא שמי שלוקח את הקרדיט על עבודותיה הוא דווקא בעלה, הטוען שהוא האמן ואף חותם בשמו בתחתית כל ציור. בימוי: טים ברטון. שחקנים: כריסטוף וולץ, איימי אדמס. ארה"ב 2014 . 106 דקות.

איימי אדאמס ב"עיניים גדולות". צילום: יח"צ

אי התירס
דרמה פואטית. חקלאי זקן מגיע לאחד האיים על נהר האנגורי, המפריד בין גיאורגיה לאבחזיה - השרויות במתיחות. הוא מקים בקתה עם נכדתו ומסביבה הם שותלים גידולי תירס. ברקע מאיים עימות בלתי נמנע עם איתני הטבע. בימוי: ג'ורג' אובאשווילי. שחקנים: איליאס סלמן, מרים בוטורישווילי. גיאורגיה-גרמניה-צרפת-צ'כיה-קזחסטן 2014 . 101 דקות.
מהיר וצעיר
ילדים ונוער. ארבעה ילדים שלא סובלים זה את זה חולקים חלום אחד: להיות קבוצת נהגי המרוצים הטובה, ההרפתקנית והסודית ביותר בעולם. הבעיה: אין ביניהם שום דבר משותף. בימוי: יואכים מסנק. שחקנים: גאורג סולזר, מיה לאוטרבאך. גרמניה 2014. 101 דקות. 

הנסיך
פעולה. 20 שנה אחרי שנטש את חיי הפשע, פול ברנן, המכונה "הנסיך", חוזר לעיר להתעמת עם האויבים שהשאיר מאחור בעקבות היעלמות בתו. בימוי: בריאן איי. מילר. שחקנים: ברוס וויליס, ג'ון קיוזאק, ג'ייסון פטריק. ארה"ב 2014. 93 דקות. 

עשו לייק לעמוד הפייסבוק שלנו –'מעריב אונליין'