למי שלא מכיר, מריו הוא דמות בדיונית ופופולרית של שרברב איטלקי חמוד ומשופם, השייך לזיכיון משחקי הווידאו "מריו" אשר נמצא בבעלות חברת נינטנדו היפנית. בהיותו הקמע של חברת נינטנדו והגיבור הראשי בזיכיון משחקי הוידאו, מריו הופיע במעל ל-200 משחקי וידאו לאורך השנים, בהחלט הספק יפה.

אם התגעגעתם לקצת נוסטלגיה וסוניק הקיפוד רק פתח לכם את התיאבון, קבלו בשורות משמחות: חברת נינטנדו חשפה בימים האחרונים את הטריילר הראשון והמושקע לסרט סופר מריו, ובכך החזירו את השרברב החביב למסך הגדול בפעם השניה. הפעם הראשונה (שניסינו לשכוח) הייתה ב-1993, אז שוחרר סרט הלייב אקשן הכושל עם בוב הוסקינס וג’ון לאגוויזמו, שהקשר בינו לבין המשחקים הצבעוניים והפנטסטים של נינטנדו היה מקרי בהחלט. 

הטריילר החדש הוקרן כחלק מאירוע מיוחד שיצרה נינטנדו במסגרת מצגת Nintendo Direct וגם הוקרן בכנס קומיק-קון ניו יורק. על אף שמו של הסרט-״מריו״, הטריילר מציג אותו רק בחלק האחרון בו הוא נוחת מתוך צינור ירוק לתוך עולם הפלאות הצבעוני של המשחק. שם כמובן הוא פוגש את בטוא,ד והשניים יוצאים למסע לעבר הטירה הקסומה של הנסיכה פיץ’.

הטריילר נפתח כאשר ״באוזר״, אותו מדבב ג’ק בלאק המוכשר שגם נתן הדגמת לייב מצחיקה ביותר בקומיקון ניו יורק:

מגיע לממלכה קפואה בה שולטים פינגווינים חמודים ונאיבים. באוזר תוקף בדרמטיות אפית את הפינגווינים האומללים יחד עם צבא יצורי הקופה שלו, בהנהגתו של מג’יקופה. הקרב בין ממלכת הקרח והאש נראה ויזואלית מרשים ביותר, בהחלט הפקה שמבוגרים וילדים כאחד יכולים ליהנות ממנה, גם קומיות לא חסרה שם, בקיצור נינטנדו לא באו לשחק.

עוד דבר שכולם חיכו לו הוא לשמוע את הדיבוב של כריס פראט מ"שומרי הגלקסיה" לדמותו של מריו. היו הרבה ספקולציות בקשר לסגנון בו יבחר, האם הוא ינסה לחקות את המבטא האיטלקי או ידבב בקולו שלו, אך נראה כי פרט בחר לשמור על סגנון דיבור טבעי. אנחנו עדיין היינו מעדיפים את צ׳ארלס מרטינה (המדבב המקורי) אבל זה מה יש.

“סופר מריו” יקפץ דרך ארובה לבתי הקולנוע בארה”ב ב-7 באפריל, 2023.